Я от не пам'ятаю за свій мотобат, але частіше всього акумулятор пустий, не залітий. До нього йде окремо електроліт який ти маеш заліти перед використанням. Тобто міряти тобі нема чого, доки ти його не зальеш
Мотобат йде залитий і заряджений, його можна зразу ставити на мот. Це якщо Ексід то треба заливати, витримати пару годин і зарядити.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Дістанеш тестером без проблем, там клема просто мідна йде накладна, я її викинув і прикрутив прямо до акума гвинтом на 5. Побачиш коротше.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
уже такие аккумуляторы много лет. И крутят и работают.
У меня сейчас такой. Почитайте по ссылке -
Применение - Электроинструмент, эхолоты
- Электромоторы (детские электромобили и др.)
Ссылка
На зиму убирал, заряжал пару раз, недавно своей умной зарядкой прогнал на сутки режимом PULS(пульсация), выключилась сама, FULL заряд. Поставил в скутер и "як спирт" с полоборотика завёлся.
Посмотрим, один сезон откатал отлично. У меня доп. свет, сигнализация...
Под бодрьІй zov трубьІ и воплей сумасбродньІх, отправили рабов освобождать свободньІх...
Черчилль.1945 год.Следующий фашизм придет из России.Просто называться он будет иначе, мы зарезали не ту свинью
Мотобат
Як цей помре- "мотобат" замовлю.
Под бодрьІй zov трубьІ и воплей сумасбродньІх, отправили рабов освобождать свободньІх...
Черчилль.1945 год.Следующий фашизм придет из России.Просто называться он будет иначе, мы зарезали не ту свинью
Ось значить акамулятор отримав, поставив на мопед, десь тиждень поіздив, все було добре, а потім дивлюсь наче нема зарядки на акум, виявилося проводка в одному місці перегоріла. Купив реле зарядки і нову котушку в генератор, завтра буду ставити.
Я ось тут https://www.autoklad.ua/buy/motobatt_MB7U замовляв. Написано акумулятор гелевий AGM. Що там йому заливати? На новій пошті поміряв зразу, 12,8 В та й поставив на мопед.
Написано акумулятор гелевий AGM.
акумулятор він або гелєвий або AGM. Але звичайно краще писати гелєвий AGM бо це мабуть круто. Що багато хто і робить. Якщо твій мотобат вже залитий, або він гелєвий (не пам'ятаю) то звичайно його можно поміряти на пошті. З тим самим успіхом що і не міряти. В мене коли згніла перемичка між банками, акумулятор так само показував гарну напругу, але під нагрузкою падав до нуля.
Якщо ти хочеш попрацювати з оргсеклом то маєш помітити що звичайне оргстекло яке чинаброзерс ставлять на шоломи чи на приборку воно стає мутним і жовтіє. Якщо до того не вкриється щильною сіткою подряпин. Але багато хто ходить у окулярах для зору, які прозорі дуже довго. І вони давно вже не скляні.
Це все з того що само по собі оргстекло не стійке і м'яке. Тому якщо ти не хочешь мати таке саме гімно через місяць у себе перед очима то пошукай шо небудь більш коштовне... Наприклад полікарбонат.
Кліяти зверху на те що в тебе вже стало жовтим і не прозорим - ти розумієш шо буде? так само жовте і не прозоре але зверху покліяне ще чимось таким, що буде далі жовтіти і вкриватися подряпинами.
Змінено: 20.04.2021 р., Gustav
Не клеіти по верху, а жовте старе вирізати, а нове. ще радянське шліфонути акуратно і наверх приклеіти. Чи прикрутити. Але поки цю затію залишив, зрозумів що буде колхоз). Надіюсь найти в інеті нове по розміру.
Думаю ось проводку поміняти частково. Хтось займався цим на китайських мопедах?
Виробник:MotobattТип:Гелевий акумуляторВиконання:акумулятор що не обслуговується
Особливості:герметичний свинцево-кислотний з гелеподібним електролітом, технологія AGM, 2 контакту (спереду)
Змінено: 25.04.2021 р., Tegeran
Шановні мотолюбителі. хто знає як правильно підібрати реле зарядки на мопед з 110 см3 двигуном? На реле поступає змінний струм нормально, провіряю на акамуляторі виходить 13 - 13.2В на середніх оборотах, (акум був заряджений 12.7 В). Виймаю зелений провід з реле, газуєш і світло яскравіше починає горіти в фарі, ну типа нормально починає давати зарядку. Цей зелений (масса) коротить десь чи що думаю?
Реле в мене стоіть ось таке, начебто як таке що треба.
Когда вы снимаете с регулятора зеленый провод, то отключаете его из системы. Зеленый провод это корпус (минус общий). Регулятор не только выпрямляет переменный ток с генератора, но и ограничивает напряжение, чтобы ограничить всю систему от повышенного напряжения.
Когда вы отключили регулятор, напряжение начало беспрепятственно повышаться и вы заметили увеличение яркости света из за этого. Если вы будете продолжать так делать, то в дальнейшем лампы будут сгорать, а аккумулятор закипит.
Справа в тому що існує декілко типів систем енергопостачання (і типів регуляторів) в мото техніці і я не знаю яка у вас. Зробить фото раз'єму регулятора щоб я бачив кольори дротів. Але скоріше за все то вам треба просто взяти такий саме регулятор , але зроблений більш якісно, щоб він був встановлений на більший рівень напруги, бо 13.2 то занизький, хоча я їздив з регулятором с таким рівнем і горя не знав. Ну акумулятор був трохи недозаряжений, але мені на те байдуже, мені не принципово щоб кожен дінь він був під зав'язку.
Вибачте, фото роз'єму регулятора не можу зробити, тому що мопеда забрали в ремонт уже. Там кольори червоний, зелений, білий і жовтий наче. Оце такі реле по року, два стояли у мене.
Десь місяць назад поміняв катушку в генераторі, ось фото знизу.