Маю 2х знайомих на Ліфонах КПТ 200, кажуть, що мот бомба, але 200сс малувато для такого розміру мотоцикла, хоча для спокійної їзди ніби вистачає.
Японамать 200-250сс полюбому буде краще(керованість, зручність для водія) і надійніше від будь-яких "еквівалентних" китаців 200-300сс і на сьогоднішній день, але там дійсно трохи інші бюджети.
Якщо японця брати за 2к і потім відновлювати (як робив я) - то треба ще купу часу/сил і 400-800 у.о. на фарбу, гуму, запчастини тощо. А брати вже в гарному стані - готуйте від 3к.
Запчастини так - фару на XL250 я не знайшов, тимчасово поставив колхозний LED, але буде треба ставити лінзу. Хоча з багатьма китайцями ситуація не краща, знайти той же амортизатор чи фару на колись популярний Zongzhen zs200gy3? Фіг там.
З приводу "надійності" нового китайця і старого японця - тут все теж відносно, всі 3шт мої бувші китайці постійно потребували якихось робіт: там підтягнути, там підмазати, там щось відпало, там тріснуло, при тому що пробіги були смішні 5000-10000км. Хоча своїх грошей вони вартували 100%.
Хонду 1997р.в. я зробив 1 раз і катаюсь вже 2 роки, за останні 15 тис км: тільки 3 заміни мастила/фільтрів і підтяжка ланцюга (1 раз в рік). До китайців вже не тягне.
А чем этот плох?Доступных запчастей море.А на этом 200 сс
+1, сюди можна віднести і Хонду XR250, запчастин просто валом.
дефорсована хонда xl250 обходить 300сс Лонсіна.. а xr250 пре так, що сорочка завертається
lifan kpm 200
красивий мотоцикл
Или, ну их этих китайцев, может лучше подсобирать и взять японца типа Honda cb 250 - 400 или suzuki gsf 250 bandit может повезет и мот будет живой?!
спробуй так - візьми легкого б/в китай (майже новий), катайся і підзбируй кошти, потім продаси його, додаси що назбирав і візьмеш япошку... треба спробувти все, щоб знати різницю