Показати повідомлення
Здравствуйте, решил создать данную тему поскольку нет подобной темы для этой модели Lifan, думаю будет полезно для тех кто только купил или думает купить данный мотоцикл. Люди, купившие данный мотоцикл отписуйтесь ниже.
Двигатель, тип: Бензиновый, 4-х тактный, одноцилиндровый, двухклапанный, воздушного охлаждения с балансировочным валом, 162FMJ-V
Максимальный угол поворота руля, градусы: 44
Объем, см3: 149
Система электропитания: АКБ 12N7-3B
Система зажигания: Электронное (CDI),
Тип запуска двигателя: Электростартер и кикстартер
Максимальная мощность, л.с./ об.мин.: 12 / 8500
Максимальный крутящий момент, Нм при об/мин.: 11 / 7500
КПП: 5-ти ступенчатая механическая со сцеплением в масляной ванне
Максимальная скорость, км / ч: 104
Расход топлива на л/100км: 2,6
Грузоподъемность, кг: 162
Клиренс, мм: 190
Размер шин передние /задние: Передние 2.75-18; Задние 100/90-18
Объем топливного бака, л: 13
Заправочный oбъем масла в двигателе, л.: 1,1 Змінено: 10.11.2020 р., Vitaliy.Egorov
Я ні, наче як заводська тримає.
Всім привіт, хто знає розмір сальника в передньому амортизаторі?
Хто знає скільки масла лити в перо передньої вилки, 90 грам?
Якщо вилка діаметром 30 мм то 145 мл
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Діаметр нижньої частини? Сальник стоїть 31*43*10.3
Схоже це інша вилка, я думав що в нас однакові, у мене 30x42x10.5
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
То скільки туди масла лити в кожне перо?
Не знаю, я орієнтувався що китайці зазвичай ставлять практично на всі малокубатурні однакові вилки діаметром 30 мм, наприклад у мене на Джиньші 125 і на Інтрудері 200 вилки виявилися однаковими, в них треба 145-155 мл, я вже двічі міняв - нормально.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Доброго дня, з‘явилась проблема з приборкою на LF150-2e 2020року, мигання відбувалось тільки коли мотоцикл працює, на заглушеному все нормально. Думав проблема в реле регуляторі так як кріплення реле трісноло і реле якись час лежало на кришці головки, але після заміни на нову нічого не змінилось. Клеми всі перевірив, все нормально. Проблему вирішив заміною високовольтної катушки на нову разом з високовольтним проводом, провід прикріпив до рами під баком замість зоводського кріплення біля впускного колектора так як теж трішки мигало через це з новим. Думаю публікація буде корисно так як така проблема на них відбувається доволі часто. Цікаво те що на старій катушці робота двигуна була нормальною.
Так проблема могла бути в самому дроті а не в катушці. У мене через нього датчик температури глючив.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Перевіряв цей варіант, на старій котушці замінював провід на новий, не допомагало.