Показати повідомлення
Здравствуйте, решил создать данную тему поскольку нет подобной темы для этой модели Lifan, думаю будет полезно для тех кто только купил или думает купить данный мотоцикл. Люди, купившие данный мотоцикл отписуйтесь ниже.
Двигатель, тип: Бензиновый, 4-х тактный, одноцилиндровый, двухклапанный, воздушного охлаждения с балансировочным валом, 162FMJ-V
Максимальный угол поворота руля, градусы: 44
Объем, см3: 149
Система электропитания: АКБ 12N7-3B
Система зажигания: Электронное (CDI),
Тип запуска двигателя: Электростартер и кикстартер
Максимальная мощность, л.с./ об.мин.: 12 / 8500
Максимальный крутящий момент, Нм при об/мин.: 11 / 7500
КПП: 5-ти ступенчатая механическая со сцеплением в масляной ванне
Максимальная скорость, км / ч: 104
Расход топлива на л/100км: 2,6
Грузоподъемность, кг: 162
Клиренс, мм: 190
Размер шин передние /задние: Передние 2.75-18; Задние 100/90-18
Объем топливного бака, л: 13
Заправочный oбъем масла в двигателе, л.: 1,1 Змінено: 10.11.2020 р., Vitaliy.Egorov
Порошковою вдома не знаю як красити, треба піч, чи як?
Ясно, тоді тільки з балончика красити.
Привет. Вот интересно зачем масляный радиатор? Я почти всегда еду с пассажиром, летом в любую жару. Пробег больше 16 тыс. И ниразу не заметил шо нужен этот радиатор. Думаю зря заморачиваетесь.
а шо про нього писати
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Всем привет, настраивал клапана, снял крышку ГРМ, выставил, поставил крышку назад, теперь подтекает масло из под крышки, что делать?
Є така штука - Гугл, скопіював твоє питання, вставив у пошук, оба-на
https://www.google.com.ua/search?q=+Ліфан+150+2+е%2C+настраивал+клапана%2C+снял+крышку+ГРМ%2C+выставил%2C+поставил+крышку+назад%2C+теперь+подтекает+масло+из+под+крышки%2C+что+делать%3F&safe=active&authuser=2&sxsrf=ALeKk00Tlm4JFehOxbmCHfcvuSzci5qz3A%3A1622200192781&source=hp&ei=gM-wYL6eLbSGjLsPu6iH0AE&iflsig=AINFCbYAAAAAYLDdkHWnGo7rfS7DpB_tJvpnmLqrs4SW&oq=+Ліфан+150+2+е%2C+настраивал+клапана%2C+снял+крышку+ГРМ%2C+выставил%2C+поставил+крышку+назад%2C+теперь+подтекает+масло+из+под+крышки%2C+что+делать%3F&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EANQvR9Yx70CYNrIAmgAcAB4AIABAIgBAJIBAJgBE6ABAqABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwi-3vjRnuzwAhU0A2MBHTvUARoQ4dUDCAY&uact=5
Дякувати не треба.
Дизель - наше всьо!
Змінено: 28.05.2021 р., znv
Тоді для чого цей форум, толку з нього, краще в школі подивитися.
Тоді для чого цей форум, толку з нього,
та ну н А Х. цей форум, є надбанням старожилів. інформація і досвід тут- безцінні. кожен з нас щось виносив з форуму і водночас приносив сюди. а що приніс ти, щоб бути таким різким?
Змінено: 28.05.2021 р., olegsuzuki
Всем привет, настраивал клапана, снял крышку ГРМ, выставил, поставил крышку назад, теперь подтекает масло из под крышки, что делать?
Після регулювання клапанів також з‘явились жирні плями, протер ранчіркою та думав усунути через кілька днів. Після протирання ганчіркою так і не з‘явились нові вже як місяць.
Змінено: 29.05.2021 р., Vitaliy.Egorov
Поставив нову прокладку, вже нічого не підтікає, хто які зазори ставив, я спочатку поставив 0.05 на обидва клапана(в ютубі казали), при заводці глох, потім подивився в інструкцію, в ній написано випуск 0.08 і випуск 0.12, так і виставив, ніби все добре.
На LF150-2e до 2018 року зазор йшов 0.05 на впуск та випуск, з 2018 року вже пішли 0.08 впуск і 0.12 випуск. Собі також поставив 0.08, 0.12, щось мені здається що 0.05 це занадто малий.
При зазорі 0.05 погано заводився, глох, зараз ніби все добре, нову прокладку ставили?
Хто які привітні зірки ставив, мені і для тяги і для швидкості, пасажира час від часу буду возити, думаю передню поставити на 16, задню залишити 41.