То, что начитал и насмотрел в самое популярное в своем бюджете:
Suzuki drz400
Yamaha WR426
Может кто-то чего посоветует еще?
Я б рекомендував з цих двох - DRZ400. Там тільки треба слідкувати за цепком ГРМ (розтягується) і буде щастя.
Ще поляки чомусь пруться з TTR-600 (здається так, у ямахи є легкий єндурик на кубатурі - чи XT чи TTR). Але чому вони їм так подобаються - то в них спитай, бо
я ямахи не люблю, да і саміх поляків.... WR'ки добрі поки свіжі, а далі - "читай про TTR"
Ще непогані - XR400 і XR600. У нас вони не поширені, ну як... у нас їх багато, але їх рідко хто продає (бо добре). У XR400 єдина вада що чув - малуваті колесні підшипники і довго не ходять (треба міняти раз на 5тис), а все інше в ньому - супер. На тему XR600 не знаю - там всього 140-160км/г максималки, але ж ти не збираєшся їздити по стелі і стінам всього 160км/г ?
В кавасакі - можеш і не дивитися, у ніх є KLX400 ендурик (то ліцензія з сузукі) - казали, на нього навідь пластік з DRZ400 стає.
Я б вибирав би між DRZ400 та XR400.
І до речі, чого зразу на 400ку? РЕКОМЕНДУЮ починати все ж з 250cc ендуро - вони ЇДУТЬ, а в 400ці вже треба розуміти що робиш. І 650й ТА - не показник (забудь!), бо він "паркетний джип" і сухий важить з 180кг. Порівнянно з ним, 400ка ендуро буде люто їб@шить. (маю ТА600 і DR250). Дуже багато ендуристів взяли 250ки і ледь не по 10 років їх катають (бо їм більше - не треба, як не дивно). Рекомендую як найбільш універсальне у всіх сенсах - Suzuki Djebel 250 (внутрішній японець, він же ззовні DR/DRZ250 але в DR бак малий).
Нафіг я це пишу, він все одно візьме 400ку
і зрозуміє мене тільки коли буде сидіть на верхівці сосни, а мотоцикл полетить у прірву.
А більше любітельских ендуро - НЕМАЄ.
Є всякі KTM, Husquarna etc - але це вже професійний рівень. Да і взагалі, 400 - це теж вже теж профі-рівень (на змаганнях - точно).
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.