в 100% случаев китайские моторы это клоны японцев , большинство из них форсированы за счет надежности , чем ближе китаец к оригиналу тем лучше
Навпаки - дефорсовані. Якщо китай-250сс буде видавати 30 коней як японці, то там ресурс буде менше 20000км. Навіть з водянкою.
А так там ~20 конячок, ступінь менше 10ти і можна кататись собі 50000+ км і більше, і на паганенькому 92гому і на дешевій мінералочці.
Найнадійніші були як і написав вище мото-мото - це точні копії моторів Honda Cub i нижньовальники Honda CG125. Ще з сузукі чи ямахи... не пам'ятаю, такі мотори як на YBR125 - теж ресурсні.
Все інше - вже з видумками китайських мастєріц і там вже не ясно нічого)
Бо повторити японський мотор, з 90х років і далі - вже дуже важко, особливо враховуючи той факт, що у китайців на першому місці - зробити мотоцикл максимально бюджетно.
Бо той же "нашумівший" Лонсін 300 (29к.с.), де мотор типу дефорсований "з Кави" (33к.с.), то навіть у самої Кави той мотор не відрізняється надійністю... бюджетні посередні мотоцикли у японській сім'ї. А китайці його іще здешевили.
Чому китайці не скопіювали мотор із легенди XR250 чи djebel250? Бо він просто розсиплеться. А якщо його повторити 1в1, то там ціна китай-мотика буде від 4000 у.о. Бо сам тільки двигун обійдеться в 3000.
А якщо дефорсувати геть, щоб не розсипався і не перегрівався, то із 30к.с. залишиться 20...