Я знаю що свічку треба дивитися.
Але це якби не заводився чи щось таке.
А що свічку через 12 міняти треба - не знав, чесно
. На їжаку за 120 тис раз міняв, на скутеретті 28 тис ходила і ходить.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Інструкція с Джаньші була?
Ось мануал, на Юбр, регламент на ст. 6-2.
http://manuals-help.ru/manuals/yamaha/yamaha-ybr125-2012/m21674/download-manual/
Також і на авто, якщо на гарантії, свічки замінюють за пробегом, як і фільтри - як регламентне обслуговування. Це ми їздимо, поки працює...
Змінено: 07.10.2019 р., dotsent
на авто свічки раз у 20-40 тис км заміна (залежить від типу мотора і виробника), на мотоциклі в любому випадку частіше, бо мотор працює у гірших умовах (температура, навантаження)
"а їздимо поки працює" - це ж совітська спадщина, але тоді часто виходить дорожчим послідуючий ремонт... мотоцикла, а іноді і організму
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.10.2019 р., hitmanhunter
Стучит шестерня.
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
це про моє відео?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
У нас аналогичные двигатели и стук появляется на разгоне и максималке,похож на стук шарика в цилиндре,а при разборке ребята обнаружили увеличивающийся люфт в шестерне привода балансира(так помнится),короче,там нет подшипника.Посмотри схему своего двигателя,я забил на это.Едет и хорошо,да и не плохо едет
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
Можливо, бо я відчуваю що стук йде не з колінвала і не з ЦПГ, і не з ГРМ, а начебто десь збоку, але в двигуні.
Та й циліндр вже знімав - колінвал стоїть мертво в усі сторони. Хіба що тріщать кільця по висоті канавок, але думаю що від цього впала б тяга
Хоча після заміни свічки звук став набагато нижчим, але все-таки залишився якщо прислухатися.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 25.11.2019 р., User
схема ось
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
У меня балансир поболее и стоит в отдельной полости,но с приводом такой же трабл,одна шестерня скользит поверх простой стальной втулки.Если учесть,что колено вращается не равномерно(ускоряется в момент рабочего хода а потом замедляется)то и стук получается в момент поджига топлива.Балансир ведь не имеет сопротивления вращению и постоянно получает толчок,а за тем играет роль маховика,то есть ударяет в зубья приводной шестерни т. к.обгоняет коленвал,который теряет скорость,отдавая ее на колесо.Как то так.
Маловато пива взял
.Еще успею.
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
Змінено: 26.11.2019 р., makar1
У нас пиво токо до 22.00
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
У меня бар через дорогу..
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.