MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 12:03
44
+3 °С
Вітер: 0 м./с., Пн-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Loncin LX300GY - обслуживание, ремонт, эксплуатация

Переглядів: 17832
16.01.2019 р.
answerview
Основні особливості мотоцикла Loncin LX300GY
-рідинне охолодження   
-4-клапанний   
-6 передач  
-29 к.с.


CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD - один из крупнейших китайских производителей мототехники.
Входит в большую промышленную группу Loncin Holdings, Ltd. 
Производит мотоциклы, скутеры, мопеды и квадроциклы объемом до 700 см.куб под брендом Loncin и Kinlon.
С 2007 г. на заводах Loncin выпускают двигатели для мотоциклов BMW 


Модель Лонцін LX300GY (в Європі зустрічається як Guerrero GXR 300) виділяється серед своїх конкурентів - потужним двигуном, котрий володіє двадцяти дев'ятьма кінськими силами з баланс валом та водяним охолодженням. Завдяки шести швидкісній коробці передач чотирьох клапанний двигун здатний розігнати швидкість мотоцикла до 125 кілометрів на годину.
Оптика доповнена фарою LED + Daytime котра чудово освітлює дорожнє покриття навіть в мало освітлювальній ділянці в нічну пору доби. Також порадує яскравістю задній LED ліхтар та покажчики поворотів котрі оснащені LED лампочками.
Виробник CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD укомплектував мотоцикл класу (Enduro Cross) модель: Loncin LX300GY посиленою, телескопічною вилкою перевернутого типу.
Задня підвіска являє собою - маятник з моно-амортизатором котрий володіє великим ходом. що приємно вразить власника при доланні нерівностей та горбів умовного бездоріжжя.
На моделі встановлено великого діаметру переднє колесо. розмірністю "21". Розмір заднього колеса: "18".
Гальмівна система мотоцикла як передня так і задня повністю дискового типу.
Джерело: http://www.motozavod.com.ua/shop/22169/desc/enduro-cross-loncin-lx_300_gy


Детальна хар-ка:
 

Двигатель                                          4-х тактный, одноцилиндровый, жидкостное охлаждение, два распредвала, 4-х клапанный
Объем двигателя                                 292.4 см3
Макс. мощность                                29 л.с./8500 об.мин
Макс. крутящий момент                    25Нм при 7500 об. мин
Система питания                                карбюратор
Тип сцепления                                    многодисковое в масляной ванне
Тип привода                                     цепной, цепь 520Н
Система пуска                                    электростартер
КПП                                                      6 передач
Передняя подвеска                            гидравлическая вилка "перевертыш"
Задняя подвеска                                   маятниковая моноамортизатор про-линк
Тормоза перед\зад                               дисковый 2-ух поршневой суппорт/  дисковый 2-ух поршневой суппорт
Резина перед\зад                                   90\90-21, 120\90-18
Размеры д\ш\в мм.                                2190*800*1440
Колесная база мм.                                  1470
Дорожный просвет мм.                         285
Вес кг.                                                     152
Бак л.                                                       9
Средний расход топлива               3.5л/100км

теги:
Guerrero GXR 300, Лонкин LX300GY, Loncin LX300GY, Лонсін LX300GY
☭ = 卐 = Z
Змінено: 21.02.2019 р., GiS
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
3
like
3
good
bad
shockingly
16.01.2019 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Вже купив?30_crazy
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
Вже купив?
Та ні) Але поки дочекаюсь від Шайнреїв водянки і 6ї передачі, то швидше куплю такого.

Також після прокатухи на некрояпонці прийшло трохи розчарування... за 2к японець - це не те, що я очікував. 02_sad Чи то японці постаріли так геть, чи то китайці дійсно якість підняли.
Можна знайти ще якогось Джебеля-200 кінця 90х років за 2.5к не дуже убитого, але так то мінімум 3500 коштує живий і доглянутий японський екземпляр.. якому правда теж років 15-17 06_question
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Ендуро я не пробував, а от судячи з того що бачив(Шинарей Інтрудер і Скутеретта Лонкін 110) - то Шинарею навіть по зовнішньому вигляду далекувато до Лонкіна. А Джебеля он Вацлав продає - тільки відремонтував на штуку баксів03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
Двигатель Лонсин 300 это копия двигателя Kawasaki KLX 300
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
Цікаво як водянка на китайцях працює, все ж таки з рідинним охолодженням - це вже більш "високотехнологічний" мотор  01_smile
Ну і 6та передача - це стиснуті стандартні китайські 5, чи все ж таки 6та "накинута зверху" для крейсера 100км/год? Бо у Кави максималка 180, а не 125  15_badgrin




Ендуро я не пробував, а от судячи з того що бачив(Шинарей Інтрудер і Скутеретта Лонкін 110) - то Шинарею навіть по зовнішньому вигляду далекувато до Лонкіна. А Джебеля он Вацлав продає - тільки відремонтував на штуку баксів
Якшо порівнювати ендуро, то Шайнрей250 дешевший від Лонсіна250 на 150 баксів і зроблений на свої гроші добротно, особливо двигун, колеса і вилка) Взагалі у китайців чимало залежить від ціни, візьміть ті ж самі "Мусстанги" - яка ціна, така і "якість" 06_question. Вайпери були вже дорожче трохи - якість краща і помітно.
п.с. А Жебель250 дійсно доглянутий і якому треба тільки замінити витратні -  від 3000 у.о., і то це так - 1998 рік приблизно. Мотоциклу 20+ років.
Але Суза то не Хонда  Це поперше, а по-друге - полюбляють у нас сказати "то фігня, он візьми жебеля за 3000", тому хто ледь нашкріб 2000 

Двигатель Лонсин 300 это копия двигателя Kawasaki KLX 300
а навіщо щось придумувати - копіюєш двигуни які найдовше випускались і все ок. Всі китайські 125ки з копією мотора Honda CG125 - майже вічні 01_smile Каві до Хонди далеко, але ходити буде.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 16.01.2019 р., hitmanhunter
1
like
1
good
bad
shockingly
16.01.2019 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Бери вже 500 - бо вам все потужності мало03_biggrin

https://mototek.com.ua/catalog/doroznie/loncin-hr7-500

http://www.foxwell.kiev.ua/produktsiya/mototekhnika/mototsikli/view/productdetails/virtuemart_product_id/408/virtuemart_category_id/3.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.01.2019 р., User
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
Бери вже 500 - бо вам все потужності мало
...для лайт-ендуро 25-35 к.с. з головою вистачає (тимпаче для китайських рам і ходовок), навіть на 150ці із 15 к.с. можна гарно політати в лісі. Ще добре коли ці к.с. вкладаються в 3-3.5л/100км - то взагалі супер, особливо коли ти на мото кожен день мотаєшся... а зробити мот 500 кубів із витратою 5.5л, на то багато розуму не треба, тільки зараз є машини менше їдять :) 
...а от що не вистачає, так це 6ї передачі, і в жарку погоду в лісі на глибокому пісочку чи в горах - водянки, також дуже не вистачає з'ємних кріплень для бокових кофрів 02_sad
☭ = 卐 = Z
Змінено: 16.01.2019 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Я от не розумію чого ви берете рогаті моти а потім намагаєтеся їх мішками нав'ючити?06_question
Вони для цього не призначені, хочеш їздити на рибалку чи на дачу - бери Джум 150 і не мороч яйця.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
2
like
good
2
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
А почему на сайте фоксвелл нет цен? Это подпольная контора?Не хотят палиться?
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р. відповів для BYPASS  
answerview
зайди в новини на їхньому сайті - там написано причину
А взагалі то сайт у них один з найслабших,(ні фоток толкових ,ні відгуків...) хоча працюють краще за всіх і чермету не возять.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.01.2019 р., User
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
Я от не розумію чого ви берете рогаті моти
Не чіпляйся до молоді, кожен хоче мати те, шо до душі і серця....03_biggrin (макаронні вироби, хто не зрозумів)01_smile
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 16.01.2019 р., Direktor
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
Я от не розумію чого ви берете рогаті моти а потім намагаєтеся їх мішками нав'ючити?
Мішками вони нав'ючуються раз-два у рік, щоб зганяти на дальнячок... не купувати ж для цього Гуся окремо 01_smile
А дідо-125ки у стилі юбр125, то вже пройдений етап, я його вграю за 1 покатушку, якшо звичайно ж сам не навернуся при 30 км/год, на тих ямах де на едрурику їду 70 03_biggrin 
Та й загалом комфорт геть інший, я ж їздив сам на таких і є з чим порівняти, 5ю точкою і хребтом - коли влітаєш в хорошу ямку на дорожніку і на ендуріку. А в плані надійності і зручності їзди на рибалку та на дачу - питань нема дорожник 125-150 зебест.
Ендуро я не пробував
Так от, і я до того що лайт-ендуро к кофрами на трасі, це більш універсальний мотик аніж чистий дорожнік в лісі по бездору.

п.с.та і які мішки)) 2 красивих кофри:
☭ = 卐 = Z
Змінено: 16.01.2019 р., hitmanhunter
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
1
good
bad
shockingly
1
16.01.2019 р.
answerview
п.с.та і які мішки)) 2 красивих кофри:
Які "красиві кофрики"?05_shokЯщик з-під бананів і вперед!03_biggrin
Іванович. Не бандерлог!
1
like
good
1
bad
shockingly
16.01.2019 р. відповів для Direktor  
answerview
у Макарены, если помните, на африке твин вообще на дугах 2 коробайки из под патронов. прикольно смотрятся. и Макс даже этим не закидывается. я себе думал присобачить. как раз таких пара есть. но тогда ноги на дуги не закинешь. да и бардачка самопального мне хватает
http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-1634080/
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Змінено: 16.01.2019 р., tsinik
like
good
bad
shockingly
16.01.2019 р.
answerview
А дідо-125ки у стилі юбр125, то вже пройдений етап
"До 125-ки - ще треба дорости!" (с) може і я
Пройдений, але ще не факт що відкинутий...
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
like
good
bad
shockingly
17.01.2019 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
С 2007 г. на заводах Loncin выпускают двигатели для мотоциклов BMW 

В результате немцы отзывают более тысячи новых F750GS и F850GS в связи с некачественным двигателем изготовленными Loncin.
Link

и на русском - хотя москали сгустили краски. или знают что то большее.
like
good
bad
shockingly
17.01.2019 р.
answerview
"До 125-ки - ще треба дорости!" (с) може і яПройдений, але ще не факт що відкинутий...
Та то був жарт для Юзера 03_biggrin 125ка це класика, вона актуальна завжди (мені подобаються мілітарі-кафе рейсери, наприклад... але мені там не вистачає кліренсу і місця для пасажира)
..я просто не зрозумів, навіщо в темі про 250-300сс ендуро, рекомендувати 125ку, ще й не якогось пітбайка чи кросовічка, а простого дорожніка 06_question.


В результате немцы отзывают более тысячи новых F750GS и F850GS в связи с некачественным двигателем изготовленными Loncin.Link
Здається Бехи ніколи не відрізнялись надійністю, що авто, що мотоцикли. Понтовість, виразний дизайн - так, але не надійність. 
З приводу ситуації з двигунами, більш ніж впевнений шо вирішать і продовжать випуск (топові Volvo  випускають же, і все ок, і Маск гігафакторі будує...)... хоча "двигун БМВ зроблений в Китаї" - як сам факт, це мабуть великий удар по самозакоханості бмв-водів 03_biggrin
п.с. але карданні ендуро у них - це щось 08_lol
☭ = 卐 = Z
Змінено: 17.01.2019 р., hitmanhunter
1
like
1
good
bad
shockingly
17.01.2019 р.
answerview
навіщо в темі про 250-300сс ендуро, рекомендувати 125ку, ще й не якогось пітбайка чи кросовічка, а простого дорожніка .
Так ти перший почав про кофри і багажники на ендуро  - а це збочення для такого мота.03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
17.01.2019 р.
answerview
Так ти перший почав про кофри і багажники на ендуро  - а це збочення для такого мота.   
 User, підтягніться трохи у плані "сучасності" 03_biggrin вам же не 80 років, не розчаровуйте 02_sad 
По всьому світу мото-туристи катаються на ендуро в дальняки від 100 до 20 000км.

Тому збочення це чіпляти кофри на кросс чи пітбайк (хоча є і такі), але точно не на ендуро.
Ще збочення це на такому на рибалку чи на дачу 15_badgrin:



І Ви набагато рідше зутрінете якогось туриста з ЄС десь в Перу чи в Тайланді на YBR125, а ніж на Suzuki DR200 / Jebel 250 чи Yamaha XT250. І так - в них є багажники і кофри 01_smile
 Виглядає все це приблизно так:
☭ = 卐 = Z
Змінено: 17.01.2019 р., hitmanhunter
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
17.01.2019 р. відповів для User  
answerview
З китайским інжектором?!?!? Даром не треба. 
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин