Почему меня за многие года эксплуатации не напрягает и не разочаровывает езда на "Харлике 110" - только положительные эмоции что на бездоре что на трассе. Крейсер ведь 60 -65?
1. в умовах наближенних до ідеальних - по гарній дорозі актив 110й 70-80км/ч тримав (київ-харків, з баулами до кабоводів, без бокового вітру, важу 130кг) - їхав у задоволення і змушував себе скидати швидкість щоб вітром під фуру не здуло.
2. кубіки там трохи інші ніж на CG - є підозра, що при однаковій кубатурі, з каба на "1.5" кобили буде більше. трохи сумніваюсь що CG200 з баулами 100км/ч повезе (скоріше 80-90, але з огляду на ендуро - там тяга на низах була, може на "верхніх" двигунах буде краще).
3. Що до япониї... дежебель 250 - ходова на 5, максимально можливий
крейсер на трассі - 100. Твигун - на тягу з низів. Не придатна посадка водія. Ну і висока посадка. На дальняк - важко. Повзати по області - на 5. Пристосованність для перевезення побутових вантжів "на кожен день" - майже не. Скоріше мотоцикл вихідного дня (випустити пар або в ліс чи на річку).
Щодо суб"єктивного - малокубатурка менше напрягає на дорозі. Дурі немає - ледь газ відпустів, а вона через 3 метри зупинилася. Дуже розслабляє. На більш кубатурній техніці треба думати і вміти їздити. (не знаю - я хочу за кермом "спати" а не екзамени здавати, - двічі на день)
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.