и даже получить от этого немалое удовольствие. Лучше естественно восстановить мот в оригинал.
за це і боримось
За удовольствие многие люди привыкли башлять не по деццки...
Кстаті, да. В нас з"явилася категорія мажорів - гонщиків на пітах. Є критий трек для них де вони (і зимою) розважаються. Купляється новий геонівський піт (на кабі), потім в нього вкидується ще 2 ціни піта - аж очі лізуть. І вони всіх рвуть на треку. За ремонт актива-альфи ніхто ніколи нормально не заплатить, а за піти... ну... піти забирать приїзжають на джипах.
Ну там наприклад поставить інжектор, помінять передню вилку (нових комплект пер з регуліровками - десь з 14тис грв, але на відміну від геоновських - вони працюють), помінять задній аморт (і переварить кріплення). Якісь наворочені коммутатори ставлять - щось по типу повер-командерів. Дригателі міняють як перчатки.
Кстаті... треба поцікавитись, скільки коштує 160цц на піта... (бо 190цц модель - там щось не все гаразд з ним). І кросс-кабівський двигун, навідь трохи постіший по конструкції чим ці
- вони там щось покращили. Але злазить з хонди не хочеться, хоч вона і 110.
Подивився на tmmpmoto.com.ua - ціни конешно приємні.
В общем, складаємо список що треба для відновлення (скільки по максімуму), а потім будемо думать по якій дорозі йти.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.