Я їм наплів, що
Cc110 (cross cub) буде моїм наступним байком. Зараз я планую продати джебеля і чекаю на pcx. Але думаю що кросскаб буде кращий для риболовлі та перевезення вантажів (і повзати по сабвеям - пригородам-селам), а pcx буде для міста.
Про кота написав, що ми з ним не знайомі, він сам прийшов з найближчого села.
Про індуські фільми - так, пишуть що вантажимось як індуси, пояснювати (їм) чому (немає інфраструктури для відпочинку) не буду, бо тут треба починати все пояснювати з 1917 року.
Другий написав, що хоче каба на наступний рік, але в нього і так два скутери і може не потягнути вартість третьої страховки. (мля ніщеброд - у ніх на 110-125цц пишуть, відносно, шарова вартість страховки).
А в цілому американці на ура сприймають мінімото (гром, каб, монкей і інші). Навідь всякі кавасакі-kymco підтягнулися на цей ринок і якесь своє ге втюхують. Дивився один відасік, там чувак їхав на монкей (нормально так їхав) і реготав від задоволення "цей байк повинен бути у кожного!!". Вартість - більше $3-4тис (не зовсім дешевий - не як морозиво), так що "повинен бути у кожного" у ніх щось означає. Гадаю, дешевша cb125f викликала б значно менше емоцій, скоріше щось таке типа "не валить, але доїхати можна".
PS: сьогодні в гаражі познаходив все що понакупляв на pcx і склав в одну коробку. Навідь шнурок на шию для ключів з написом Honda і на нього вчепив кільце для ключа.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.