И ломается он чаще в 10 раз! Иногда, не успел выехать с магазина, а уже надо ехать на сервис. Так что эти 2 раза отбиваются при эксплуатации потом.
все відносно і як підфартить...
я адекватно все усвідомлюю що японія це японія, але якшо вона коштує своїх грошей, а не як у нас за 30ти річний срач просять 3.5к... тому люди і схиляються до китаю, бо там ціна адекват на 150%, хоч і доводиться жертвувати надійністю.
я за поівтора роки в китай-моті за 1400 у.о. міняв тіьки гуму і цепок, + 1-2 ремонти по дрібницям - це 11к пробігу.
-якшо б я взяв того ж Джебеля за 2500 у.о., то наміняв би там вже на 1000 у.о. за ті ж 11к пробігу.
І накрутився б гайок з ранку до ночі на протязі 2-3 міс, щоб отримати Джебель який дійсно більш менш не ламається і відповідає слову - ЯПОНСЬКИЙ мотоцикл.
І це все обійшлося б в космічні 3500 долл за простий старий МОТОЦИКЛ 200сс... блін, да за такі гроші можна вже толкову машину взяти, ще і молодшу роками)
Да і японский мот надійніше в 10 раз за китайського тільки коли він новий або має ідеальний стан, а не 30ти річний срач, шо змінив 10 власників.... 8 із яких показували поцонам як він стає на козу і палить гуму
да ставили туди запчастини від китайців