Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Прогнав мот на 112-му жикльорі біля 100км. Працює м"яко, без надриву. Чітко, без провалів слухається газульку і зберігає динаміку(ну яка є на зірках 17/42) на всіх режимах до повністю відкритого дросселя. Більше 110 розганяти не ризикнув через поривчатий боковий вітер, але явно продовжував розганятись на повній ручці. Єдине, що насторожило - якесь подьоргування при гальмуванні мотором на верхах (можливо момент, коли включається в роботу голка). Розхід зменшився на 0,2л в порівнянні з піднятою на одну поділку голкою. 20% місто / 76% траса / 4% непроїзні какахи. Вийшло 3,1л
Словом, так мот ще ніколи не їхав. До свічки не заглядав.
Мав час і натхнення перевірити мот в різних режимах. Тести 3500 (мало не заснув
), 4500, 5000-5500 (крейсер). На різних оборотах свічка має колір як на залитому малюнку, частина сірувата. Фото трохи засвітлі - робились в дуже сонячну погоду. Різниці кольору на різних режимах не помітив. Суміш дуже близька до оптимальної. На міні-дальнячку 200км в дві сторони розхід вийшов 3.3л (10% - міські пробки, 90% така-собі траса + експерименти)
Резюме: результат дуже гідний, маніпуляції з голкою і близько не дають такого ефекту. 112 жикльор при середньому положенні голки рекомендується до вжитку
Маю ще в загашнику #115. Спробую. Це збільшить загальну пропускну здатність на 2% (в порівнянні з 112-тим) ну і на якісь 60мл розхід. Думаю, того варте.
Змінено: 09.08.2021 р., Azazel
Поважаю коли хтось робить експеріменти з розумом.
Ставь жикльор більш. Ти зрозумієш коли перейдеш межу. Мот перестане їхати на повної, почне смикатися при цьому то не їде, то поїде, а потім снову затик. А ти будеш знати що це вже забагато і треба вертати меньший жикльор.
Як що є зайвий жикльор - розточуй. Потім можешь переміряти його водою через капельницю з вагами.
Якщо забагато, вставь жилку від мідного дроту у жикльор.
І переміряти.
Яснопонятно...сдулся значит...
Судя по свече - она недостаточно еще обгорела, но скорее всего она белесая, слишком светлая. Поэтому совсем не факт что режим экономичен, а тем более оптимален. Многие думают что езда с бедной смесью экономит топливо. Это не так.
Но если тебе нравится, то это важнее всего
Яснопонятно...сдулся значит...Судя по свече - она недостаточно еще обгорела
Свіча норм. Фото дуже засвітлені. Пропускної здатності явно вистачає на весь діапазон. Менше обгоріла частина має колір як на стоковому жикльорі з піднятою на поділку голкою - оце і хочу поправити 115-м.
Доречі, тільки тут побачив чіткий контраст між обгорілою і необгорілою частинами. На стоковому - свіча однорідного темно-сірого кольору. Питання до спеців...
Многие думают что езда с бедной смесью экономит топливо. Это не так.
Навіть дуже не так
Тільки от що однозначно не оптимально - це щось сверлити, капати, втикати жилки... при ціні $1 за штуку на
Алі Змінено: 10.08.2021 р., Azazel
Сейчас жарко, станет прохладнее - бензин будет испаряться меньше.
Точно нет смысла поставить жиклер больше и иметь запас по диапазону рабочих температур?
Если двигатель не проваливается от бедной смеси, а просто не оптимален и беднит - всё равно главное что нет затыков? перегрев там всякий, повышенный расход, нормально всё?
Хонда тут при чем?
Я строил карбюраторы на Минске, на Верховине и на Хьюсонге 125ом. На Хонде еще нет и наверное и не буду, хотя не уверен.
Исходя из своего опыта в спорте и быту - цвет нагара на показанной свече намекает что есть куда сделать лучше. Кстати было написано (вами) что главное не это.
Всё где я строил карбюраторы ездило и с обедненной смесью. Под всякими ездоками. Но это было хуже, чем когда смесь оптимальная или чуть забагаченная для спорта. Это могло считаться хорошим результатом, как у Азаззеля, но мне этого было всегда мало. Хорошо, это не отлично.
Я не писал про аварийный износ.
Жопа задрана таки обосновано?
Мабуть так...
Но тут есть два аспекта:
1 - с поднятым задом больше загружен передок - при слабенькой и длинной вилке это неустойчивый ход на пересеченке.
2 - если укоротить перья вилки - вилка меньше "играет", это плюс.
Так что для уменьшения "желе" в раме надо опускать все пропорционально. Польза небольшая, но она заметна.
Змінено: 10.08.2021 р., Ozi_58
Польза небольшая, но она заметна.
Угу. Якби ж іще сідушка горизонтальна, як в того ж баджаджа. А то мій стандартний рюкзачище і так норовить мене на бак випихнути...
Змінено: 10.08.2021 р., Azazel
Якби ж іще сідушка горизонтальна, як в того ж баджаджа. А то мій стандартний рюкзачище і так норовить мене на бак випихнути...
Корисна рiч.
Змінено: 10.08.2021 р., Ozi_58