Що за гума - бажано фото гуми та враження.
Після довгих митарств з вибором поставив таки петрошину. Перед: 3,0-18 С-109, зад: 3,5-18 К-102. Мітас не дуже подобається - дрібнуватий протектор, як на мене, а практично на кожному виїзді бездоріжжя. Гума на вигляд якісна і досить м"яка. "Пальцевий тест" гут, з кендою нема чого навіть порівнювати - там просто ковзає... По ширині заднє вийшло навіть на 5мм ширше, ніж кенда, переднє - приблизно таке ж. Здуру не порівняв діаметри заднього. Переднє - петрошина на 10мм менша і легша на 400 грам (навіть з товстезною совдепівською камерою). Вага задніх плюс-мінус однакова. Прийшлось розсверлювати - піптіки в камерах без гайок, обрезинені.
Асфальт і поліровану львівську бруківку тримає ніби добре, сухі і мокрі. У мота появилися гальма!
А не той льодовий цирк на кенді. Не виє...
Був приємно вражений їздою по пило-піску 3-5 см на якому кенда "плаває". Мот пре як трамвай. Перший виїзд був вночі, в незнайому місцевість. Досить крутий спуск... десь пригальмовував мотором... десь заднім. Тільки по дорозі назад (за світла) догнав, що пару кілометрів пхнув по піску
Грунтовка, гравій, мокра трава - відмінно.
По гавніщах очікувано явна перевага у кенди. Петрошина зразу "замилюється" і тримає так собі. З баюр вигрібає, а от вилізти з колії проблематично. Правда достатньо пару метрів твердішого чи трави щоб самоочистилась. Ну до каках треба ще доїхати по місту і трасі. Бажано цілим. Так що...
Буду пробувати понижати тиск на 0,1 - 0,2 атм. Зараз 1,8 / 2,0. Після перевзування доїзжав на підкачку - дуже сподобалась поведінка на бруківці.