Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
сумiш бiдна на всiх режимах
Ніразу вона не бідна в самому верхньому положенні голки. На одну мітку вверх - трохи (зовсім трохи) біднить, дві мітки - явний перелив на всіх режимах.
Через кілька днів буде у мене неспішний дальнячок, з можливістю потестувати в різний режимах на 112-му жикльорі, дати моту остигнути і позаглядати до свічки. Відпишуся
Змінено: 26.07.2021 р., Azazel
На одну мітку вверх - трохи (зовсім трохи) біднить, дві мітки - явний перелив на всіх режимах.
Вы хотите сказать, что при полностью открытом газе Ваш мотор с полной самоотдачей выходит на максималку развивая максимальную мощность? Если да - повезло.
Такое возможно только на немного переобогащенной смеси и на Интрудерах с заводской настройкой карба такого нет. А есть такое, что если долго держать полный газ (а это бесполезно) то мотор перегреется и скорее всего заклинит.
Максимальную мощность мой мотор развивал (до апгрейда карба) где то на 2/3 открытия ручки газа. А сейчас фигачит на полном газу аж приятно, и свеча коричневатая, а не белая как было раньше.
Змінено: 26.07.2021 р., Ozi_58
Краще купи камеру 3,25 - якраз буде і туди і сюди, 0,25 допускається змінювати. Хоча в принципі можна 3,0 щоб доїхати.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Пойняв. Дякую. Якраз перевзуваю мот, запасні камери є обидві. Буду їздити з задньою запаскою. Ймовірність пробити переднє дуже мала, а знімати його після доїзду значно легше і чистіше
Може завелика камера звісно складками лягти, але на доїзд потягне.
Если да - повезло
Та однозначно повезло...тьфу...тьфу...тьфу. Майже 3к на спідометрі а ще навіть датчик палива і сигналка працюють, і жоден болт не викрутився
На повному газу не ганяю і ніколи навіть не цікавила максималка. Крейсер 5000-5500 на зірках 17/42 мене повністю задовольняє. От для того діапазону і хочу добитися ідеалу
Может Вы не в курсе, но при полностью открытой дроссельной заслонке абсолютно неважно в каком положении находится игла - она не влияет на качество смеси никак.
Здогадуюсь. Вона ж витягнута до упора
До речі, а яка різниця який жикльор буде лити більше в цьому режимі ХХ чи ГТЖ?
Змінено: 27.07.2021 р., Azazel
На повному газу не ганяю і ніколи навіть не цікавила максималка. Крейсер 5000-5500 на зірках 17/42 мене повністю задовольняє. От для того діапазону і хочу добитися ідеалу
Я тоже на полном не ганяю (скажем так - редко).
Но бывает надо быстро ускориться или обогнать ГАЗон какой нибудь - вот тут и включаешь "полняк", а мот вместо того чтоб подорваться со всей своей дури, меняет только тембр своего мычания (а толку ноль). Если Вам такое нравится - дело Ваше. Мне - нет.
Хочу от мота адекватной работы.
Вы хотите добиться идеала в одном диапазоне работы движка - так Интрудер с завода замечательно работает в этом усредненном диапазоне - зачем было жиклеры покупать?
Змінено: 27.07.2021 р., Ozi_58
Який середній?
По трассе 3 - 3,2. Было чуть меньше. При скорости 80-90.
У мня ЖХХ не такой - с распылителем. А в другом карбе такой. Разные бывают видимо.
Змінено: 27.07.2021 р., Ozi_58
але при 4000-4500 обертах є відчутний ривок на збільшення обертів.
Крутив до 5000 на нейтралі. Плавно набирає оберти без ривків і провалів.
108 і 110 так і не дійшли (Аллах акбар) Китайці гроші повернуть
Десь тут по форуму є відео еспериментатора з жикльорами на Інтрудері. 112 і 115 норм, з перевагою 112-го. 120 - забагато.
108 з піднятою голкою можливо буде саме то. 110 може вже переливати
Змінено: 27.07.2021 р., Azazel