Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
При наличии резинового демпфера она может смещаться куда угодно. Резина она такая - не предполагает никакой точности (огрехи в литье, переменная плотность и прочее).
Ступица задней звезды на подшипнике находится, и он не позволит ей смещаться относительно оси в радиальном направлении. Демпфер тут ни при чём, он только передаёт тяговое усилие на колесо и участия в стабилизации звёздочки не принимает от слова совсем.
Змінено: 22.07.2021 р., Wicker
Демпфер тут ни при чём,
Согласен
, ошибся. Мало кто внимательно читает.
Змінено: 22.07.2021 р., Ozi_58
Но проще покупкой электронного спидометра на алишке
На наших моторах спидометр - не есть "прибор первой необходимости" (как на спорте к примеру). Больше 80ти км\час редко приходится ездить. Я на него не смотрю - и так все понятно...
Намного важнее датчик температуры двигателя (он у меня главный
). имхо.
Змінено: 22.07.2021 р., Ozi_58
В магазине недавно смотрел аккумулятор, на запомнил название, оранжевый с прозрачной крышкой, дают пол года гарантии, название, ти Du...., можно уточнить.
Цена 560,стоит брать или нужно что тофирмовее?)
Змінено: 23.07.2021 р., ЧИН
Він з будь-яким їздитиме, питання тільки скільки?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
дают 700$
За мот з пробігом 3000 км? І який новий коштує зараз біля 1200 $? Нехай пішки ходять!
Змінено: 23.07.2021 р., SanK
При заміні маслила перевіряв хід вилки - 125 ммм.
Если Вы замеряли, то так оно и есть. Я не проверял. Но читал где - то в ТТХ в описании Интрудера, что 150мм. Менеджеры магазина видно добавили
. А может вилки бывают разные...
Змінено: 24.07.2021 р., Ozi_58
Таке питання. Кругом пишуть-говорять, що нормальний колір свічки цегляний. А хтось може показати реальне фото? А то цегла і силікатною буває.
Зазвичай він на китайцях чомусь темно-сірий, пробував збагачувати суміш - стає чорний, так що цегляного добитися не вдалося
Хоча в їжака на тому ж бензині дійсно цегляний. Може це від оливи залежить?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А то цегла і силікатною буває.
Свiчка на справжнему пацанському Iнтрудерi повинна бути колеру клiнкерноi цегли зi сланцевоi глини - i Боже збав якогось другого колеру...
Змінено: 26.07.2021 р., Ozi_58
Хоча в їжака на тому ж бензині дійсно цегляний
У їжака бенза з мастилом... Тільки одного разу вдалося побачити на Інтрудері правильно "загорілу" свічу отого сакрального коричнево-цегляного кольору. При голці в самому верхньому положенні і після проїзду по львівських пробках в жарюку. Жер він при такому положенні голки 4,2л на 100 км з явним перезбагаченням суміші (захлинався при різкому відкритті дроселя, детонував в вихлопну і т.п.).
При голці піднятій на одну поділку розхід біля 3,3 незалежно від умов - пробки/траса/бездоріжжя в будь якій комбінації. І робота двигуна плюс-мінус правильна.
Приїхали нарешті з Китаю мої жикльори 112 і 115, буду експериментувати
Змінено: 26.07.2021 р., Azazel