Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
може бідна суміш
Та ні, суміш не бідна. Я з цим розібрався вже давно. Можливо, тут була сукупність факторів: нас двоє та багаж (десь 150 кг) та реально спека. Поки їхав між полем, то нічого - там був добрий обдув вітром. А далі пішла низина обсаджена деревами. Ось там і виникли проблеми. А зранку все йшло добре - 84 км без перекурів
Тараканівський форт.
Змінено: 20.06.2021 р., SanK
перегрів і падіння тяги (+28, спека).
1300. Вже.
С мотом явно что-то не то... Причину надо искать - но скорее всего смесь очень бедная (неправильныая регулировка или карбюратор забит). Не должен он перегреваться в таких условиях. Тем более до такого состояния, что тяга падает - это уже критический перегрев... Какой расход топлива?
Змінено: 20.06.2021 р., Ozi_58
Ніколи точно не прораховував, але за спостереженнями більш-менш паспортний.
На днях бачив Viper 150 кубів давніших років випуску. Там ЗНАЧНО масивніший циліндр за рахунок ребер охолодження. Не те, що нашому 200-кубовому.
Та норм він їде. Вчора такий самий міні-дальняк з грузом (у мене вони постійно). При +28 і крейсері 5500 по трасі - температура масла і до 100 не дотягувала. При +20 температура в районі 80-90. І пробіг невеликий біля 2200.
Я, при заміні, своїм теж не обпікся. На даний момент міряти температуру мастила не маю змоги.
Так может весь этот "перегрев" всего лишь Ваши фантазии? Это ваш первый мот, или есть опыт уже?
Змінено: 20.06.2021 р., Ozi_58
Так в тому то й справа, що хочу міряти температуру і картері, і під свічкою (ну от люблю я контролювати все). Якби лише в картері, то тут ніяких проблем нема. А ставити два термометри - кабіна Боїнга мені ні до чого. А щодо Аліка, то так - дорого там все стало. Але багато чого дешевше ніж у нас. Або ціна одна, але тарифи Нової Пошти...
. Тай 50 грн на доставку чим не гроші?
Змінено: 20.06.2021 р., SanK
Доречі, сильно багатої наш ослик також не любить.
Естественно. Богатая (переобогащенная) смесь также как и обедненная не позволяет мотору адекватно работать. Смесь должна быть нормальной НА ВСЕХ режимах (признаки нормальной смеси известны). У Интрудера (и не только) карб готовит нормальную смесь на средних оборотах при 1/3 хода ручки газа. Холостые же обороты а также мощностной режим - получаются на обедненной смеси. Это приводит к неуверенным холостым и (иногда) плохому запуску, а также перегреву и плохой тяге на полном дросселе. Виновата заводская настройка PZ.
Змінено: 21.06.2021 р., Ozi_58
Правда задні аморти зараз 310мм замість рідних ніразу не амортів 330.
Это правильно. Я свои "родные" дубовые качели выкинул сразу, как только купил мот. Они практически непригодны к использованию - нет гидравлической амортизации отбоя и с ними неоправданно высоко задранный зад. В тандеме с чересчур мягкой вилкой мот очень непредсказуемо себя вел. На таком "снаряде" опасно было ездить. После долгих эксперементов остановился на явовских.
Змінено: 21.06.2021 р., Ozi_58
Не все так однозначно. Мот спроектований тягати вантажі.
Якi там вантажi? Збрихали кiтаези... У него бляшана рама як на Альфi. Передня вилка теж мопедовська - увесь цей холодець ледве тримае напрямок навiть без вантажа. З вантажем взагалi катастрофа...
Змінено: 21.06.2021 р., Ozi_58
Навіть при моїх 25кг навантаження (правда добряче зміщеного назад) в динаміці переднє колесо розгружається занадто сильно
Груз надо стараться размещать поближе к центру базы мотоцикла и как можно ниже. Если нет пассажира - то на его место. А при езде с пассажиром, если еще и багажник загрузить - естественно будет козлить. Мот маленький и для этого не предназначен по сути. Я один раз на нем ездил в дальняк с грузом около 40кг (бензин брал с собой
) - тенденции к козлению не замечал (с 310мм амортами).
Змінено: 21.06.2021 р., Ozi_58