Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
SFR - порвався по живому у Рекса минулого року через 500 км на Альфі
CHOHO - злетів замок у мене 2 роки тому через 300 км
JT - практично як китайський, викинув через 6 тисяч
ЕК кажуть ще кращі за ДІД
Ось тобі на 300 куб, тільки в такій упаковці в інших підробка
https://motokontinent.com.ua/ua/p494395052-moto-tsep-428.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 10.06.2021 р., User
Это не мне надо. У меня то с цепями всё норм.
та я вже заплутався
, думаю прочитає
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
От и добре
Після підняття голки на місці погазував, то і нормально. Проїхався., а воно не дуже!) розганяєшся в першій половині газу - норм, а от коли даєшь повний відразу тухне! Думаю що піднімати далі не має сенсу, мабуть задушений жикльор. Мот брав з рук, що робили з ним не знаю. Голка дала збільшення, але суміш з під голки виходить біднувата,тому провал на другій половині газу. Чи я шось не так розумію?
Номер жикльора не роздивився.
Змінено: 10.06.2021 р., ЧИН
Если судить по фото, это не оригинал. В оригинале картонная коробка не обёрнута плёнкой.
Змінено: 10.06.2021 р., Xanderfisher
ось фотки розпаковки, пройшов 12 тис, розтягнувся на 4,5 поділки. Брав а Мотоконтиненті
http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-967065/page-76/#1733705
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 10.06.2021 р., User
Бідна суміш - 100 проц., але збагачувати потрібно в сістемі холостого ходу. Краще їде та кращі холості оберти.
Змінено: 10.06.2021 р., Ozi_58
Или ты думаешь, что китайская родная цепь крепче дидовской
Я десь таке стверджував? Чи хтось дійсно вірить в те, що китайці ставлять ланцюги згідно специфікацій виробника (в усякому разі на наш ринок)?
Ось тобі на 300 куб
Писаки на тому сайті ще ті. Якщо глянути на які моти ланцюг ставиться, то на Інтрудер підійде, але 300 кубів, нехай і чотиритактних...
В когось ще є досвід використання різних ланцюгів, а не рекомендації за принципом "на що грошей вистачає те і купуй".
Змінено: 10.06.2021 р., SanK
В карбі було два жикльори, другий то для чого?
Один жиклер - главный топливный (выходит в канал где игла двигается). Другой (тот что поменьше) - жиклер системы холостого хода (его и надо увеличить) - он отвечает за работу на холостом ходу (это регулируется винтом), а также через него подается топливо в диффузор по специальному каналу. Вот тут и надо чуть добавить топлива. У меня отлично все работает и свеча коричневатого цвета. Расход чуть увеличился естественно. Писал уже об этом.
Змінено: 11.06.2021 р., Ozi_58
Вже сьогодня дивився, не виходить так класно як потрібно, а виходить як у нього в кінці!) та і хлопець той москалик, він не від бога, а від себе!) (
Хлопцям з нашого форуму я більше довіряю!)
Змінено: 11.06.2021 р., ЧИН
Фізика працює однаково скрізь і для всіх. https://www.youtube.com/watch?v=IviZJoSYp1M&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8FPit_Stop%D0%9C%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8FPit_Stop
Змінено: 12.06.2021 р., SanK
Не пойму, если после жиклера стоит винт качества, как он пропустит больший объем топлива?
"После жиклера" идет не один канал, а два! Пропускная способность одного канала (холостого хода) регулируется винтом холостого хода (снизу который), а другой канал выходит в диффузор и обогащает топливную смесь на всех режимах. Так что при увеличении проходимости жиклера холостого хода добиваемся двух плюсов - во первых появляется (расширяется) возможность правильно отрегулировать качество смеси на холостом ходу (мотор не глохнет на холостых). Во вторых обогащается смесь на всех режимах двигателя. Этого достаточно для того, чтоб мотор лучше заработал и свеча стает коричневатого цвета. (у меня так).
Змінено: 12.06.2021 р., Ozi_58