Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Ти правий! Завтра збираюсь зазори трохи підрегулювати, збільшені, десь 2500 після регулювання. Карб перемив, жикльори через ацетон, хоча там нічого такого не було. Взавтра клапана і усьо по топливу . Далі на запалення. Але сьогодні з'явитися спалахи в карбі, і при різкому викритті газу на непрогрітому двигуні, відразу глохне. В мене з' явилася думка, а десь в системі запалення в механіці нічого не може відкрутитися? Може датчик тіліпається, наприклад! Думаю, може відкрутитися ліву кришку та глянути? Як воно там зроблено не знаю,може там щось може бути?
Змінено: 10.06.2021 р., ЧИН
Кому доводилося користуватися ланцюгами фірм RK, TDH, JT? Вони варті уваги?
ДІД безсальниковий за 600 грн пройшов 12 тис, ще б ходив але я перестрахувався. Зараз поставив сальниковий - 2 тис ще не підтягав. JT зірки слабі, майже як китай.
Тільки ДІД буває японський а буває китайський.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
можна пошукати дешевше
https://www.motokontakt.com.ua/raskhodniki/privodnye-tsepi/glavnaya-peredacha-privodnye-tsepi/privodnye-tsepi-did-428vx-118fb.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Я минулого року взяв у них за 1510 грн, Японія.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-967065/page-87/#1748723
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Відрегулював клапана, вихлопний був зажатий. В рузультаті навіть трохи гірше)
https://drive.google.com/file/d/1gn9b5W6M-PV7xHhCPCLaC7W2uCqtLPYs/view?
usp=drivesdk
Притому в кінці заглох сам.
Вже не знаю шо і робити!
Нет денег - ставь SFR (~300грн). Есть деньги - ставь D.I.D. серии AD,D (500+грн). Есть много денег - ставь D.I.D. серии NZ (1300+ грн). Ну а если денег куры не клюют - ставь D.I.D. серии VX (2100+ грн)
Якщо підбирати згідно рекомендацій виробника (відповідно до об'єму двигуна), то вибір ЗНАЧНО звужується. З 520-тим ланцюгом є де розгулятися, а от 428-й
... Знайшов лише кілька моделей (всі сальникові): D.I.D. серії VX (той, що на мотоконтакті) і ще декілька -
Ланцюги
На гроші я не багатий, але дотримуюсь принципу - поставив і забув (обслуговування не відміняється!).
Змінено: 10.06.2021 р., SanK
Не знаю, где ты искал, но вот тут их куча
https://motokvartal.com.ua/428d-114_did_did_lantsugi_privodu/
SFR, CHOHO, JT дешевле дидовских, но терпимы по качеству. CHOHO, например, стоит с завода на Honda xr150l.
Альтернатива диду это RK, EK, Regina, Sunstar. Но по ним инфы мало.
Щось пропустив?)Вже зробив. Підняв голку на одну поділку, запрацював..
От и добре.
Змінено: 10.06.2021 р., Ozi_58
Чувак, не сношай мозг. Или ты думаешь, что китайская родная цепь крепче дидовской, хоть на ней и написано "для 100 кубов"? Или ты не в курсе, что 100 кубов бывают разными по мощности? Вот тебе пример на 428-й цепи, и это 85 кубов! https://youtu.be/_TvRVPJrrN4?t=208
Змінено: 10.06.2021 р., Xanderfisher
Альтернатива диду это RK, EK, Regina, Sunstar. Но по ним инфы мало.
ЕК - вещь! На моем моте установлена мной с 2013года. Толком еще не разработалась
. Тугая в сочленениях - как новая. Износ минимальный.
Змінено: 10.06.2021 р., Ozi_58