Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
а вот с повышением пока проблемы. Сплошной стресс при разгоне со светофоров в плотном потоке.
Будет очень классно, если при смещении рычага переключения на один шлиц влево все четко заработает. Гараж далеко?
Змінено: 25.05.2021 р., Ozi_58
Если нет посторонних звуков из кпп, то, скорее всего, всё норм. Притрётся. Если это твой первый мот, то пусть кто-нибудь более опытный проедется и оценит работу коробки.
Эх, стоянка далековато.
При следующем выезде попробую сместить лапку переключения. Как-то даже не подумал подстроить его под себя.
Сам уже подумывал дать кому-нибудь опытному прокатится.
А по поводу замены масла - как раз через 80-100 км сменю его. Надеюсь действительно станет получше.
Спасибо всем. Успокоили хоть немного. А то уже мысли всякие дурные в голову лезут.
Километров 200 еще проеду и обязательно напишу о результатах.
Закінчуйте маслосрач, ось є теми, переходьте туди
http://www.moto.com.ua/forum/topic-164325/?q=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
http://www.moto.com.ua/forum/topic-145277/?q=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
З часом почали "плавати" оберти, тримаю газ в одному положенні, а оберти двигуна живуть своїм життям!) шо то може бути?
Тут видео. Може комутатор? Свічку міняв, зазори на ній теж, нічого не змінюється.
Змінено: 31.05.2021 р., ЧИН
Видео недоступно. Но вангую, что виноват карбюратор.
це може бути довбана система "дожига"
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Так, десь хтось фото викладав, там в шланг до карба шарік вставити і на циліндрі прокладку під трубку з міді чи люмінія, коротше знімеш бак побачиш - треба щоб вхід і вихід до того датчика були перекриті. А може зможеш знайти де та система пропускає повітря, але більшість в кого д****** її заглушили та й забули, вона тільки для екології потрібна.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Розібрав той еко клапан. Між трубкою от воздухана і трубкою в головці стоїть пелюстковий клапан, перевернув той пелюсток, тримає супер! Повірив вакуумний клапан (при вакуумі перекриває прохід повітря повністю), теж тримає без проблем. Завів, таж картина! Мислю, що треба рухатись далі. Забув сказати, шо на холодну, або трохи прогрітий, може на холостому заглохнути, ні з того ні з сього.! Може бідна суміж? Свічка, практично, без нагару взагалі! Xanderfisher можливо правий?
Може бути й карб, але мене дрочило отак з холостими доки не заглушив і зразу стало чітко 1500 об.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А на карбі побачив тільки 2 гвинта. Один, ХХ, тут ясно, а один внизу, біля Шланги, шо то? Більше нічого не побачив!
https://moto-tema.com.ua/a409109-regulirovka-karbyuratora-pz30.html
https://maxiscooter.com.ua/shop/page_25.html
Что ж вы так поиска в гугле боитесь?
Змінено: 01.06.2021 р., Xanderfisher
який пробіг? якщо до того холості були нормальні то не лізь карба, це або щось в жиклері застряло або підсос повітря, або екологія.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Пробіг більше 11000
До карба не лізу,, поки!) тут або запалення, або карб!
згадав ще високовольтний в люльці і котушці недокручений був - теж заводився через раз.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери