Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Она штанговая и однокулачковая.
І надійна як кувалда...саме через це хочеться шоб ця система могла їхати 90-100 без напрягу...і думаю цього можна добитися, якшо зробити не аби було. я вже змирився шо вилка так собі і аморти товчуть...але гул мотору і вібрація піднапрягає... тому встали ці життєвоважливі питання...
хтось шось має сказати по ділу то говоріть, а стєбатися з бідності людей, чи з ущербності китаю не варто...маєм те шо маєм
Змінено: 12.05.2021 р., nikel
Діло не в гоночнійскорості чи динаміці, а те щоб змістити комфорт їзди по трасі в швидшу сторону....
На скорости 90-100 км/час возникает повышенное сопротивление воздуха. Чтобы преодолеть это сопротивление нужна определенная сила (мощность мотора). Необходимую для этого силу мотор развить не в состоянии. О каком "комфорте" речь? Дури мало у мотора... Максимум, что можно сделать - заменить ведущую звезду с 15 на 16 зубов. 17 уже много (для меня) - мот не вывозит.
Змінено: 12.05.2021 р., Ozi_58
Про передаточные числа.
Пробовал на своем мотоцикле ставить такие передаточные числа, чтобы. При 7500 об.мин было 100кмччас, при 6000 об.мин 80 км час, при 6500 об.мин получалось 86 км.час
Если ездить по асфальту и вы не тяжелый, то такие передаточное отношение приемлимы.
Мое мнение, что эти передаточные отношения для предельные для мотора CG 200, далее он начинает сильно чувствовать встречный ветер, подъемы и динамика сильно снижается.
Я замітив шо при перегріві дуже сильно знижується ККД мотору, при прочих рівних мотор їде на 5-10 км/год повільніше на 5 передачі. Датчик в мене зараз вкручений замість болта, що кріпив екологію, ближче до вихлопу(раніше стояв на щупі, потрібно переставити назад, бо температура масла самий потрібний показник). Так от при 125-130 на датчику, вже починає замітно знижуватись віддача і збільшуватися гуркіт (детонація від перегріву?). Вангую що хороше масляне охолодження, виходячи із коментарів вище написаних, буде відчутно додавати до комфорту їзди по трасі і до економії + в'язкість 50 мало би позитивно впливати на загальну картину.
Пробовал на своем мотоцикле ставить такие передаточные числа, чтобы. При 7500 об.мин было 100кмччас, при 6000 об.мин 80 км час, при 6500 об.мин получалось 86 км.час
це у вас по спідометру і тахометру рідному?? якшо так, то ці всі виміри не мають значення, так як показання там дуже приблизні і в кожного, напевно, вони різні
Змінено: 12.05.2021 р., nikel
Обратите внимание, на еще один минус, после перегрева , у нижневального мотора начинают цокотеть клапана.
Даа клапана то тонка штука, збільшений зазор на 0.02 від стандартного вже мінусує макс потужність, відчутно без високоточних приборів)
Шум от работы двигателя при сильном нагреве так же зависит от вязкости масла.
На ...w50 , мотор не шумит, масло при нагреве остается более густым.
А на ...w40, при нагреве мотор ощутимо начинает шумнее работать.
сьогодні розібрав весь перед настав час замінити рульові підшипники, пробіг 11500
Подшипники руля к-кт (41*22,5*12/41*24*12)
продаються в любому інтернет магазі, самі перші по списку за 50 грн)
Хтось ставив конусні? реально шось підібрати таких малих розмірів?
Змінено: 13.05.2021 р., nikel
Єдиний достойний мот як на мене по китай ієрархії, який має смисл після інтрудера,
https://mototek.com.ua/uk/catalog/enduro-kross/loncin-lx300gy - оттакий корч з водянкою