Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Є резина 100/80. На задок піде?
Высокотемперная вязкость применяемого масла регламентируется производителем.
Мануал на Хонду CG. Регламентирует только ...w50.
...w60, слишком густое масло при высокой температуре.
Посему его лить не рекомендуется.
Масло участвует в охлаждении всего мотора, оно передает температуру от плршня на цилиндр, а цилиндр уже воздуху.
Естественно, маслянное охлаждение способствует меньшему нагреву всего двигателя.
По мануалу на ЗАЗ запорожец,( воздушномамлянное охлаждение) рабочая температура масла от 95 до 110 градусов, выше перегрев.
По моим наблюдениям, мотор хорошо себя чувствует до 105 градусов.
за моїми до 95
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Міняв мастило у вилці - 150 мл в кожному пері. Злив мутне, помітна незначна присутність алюмінієвого пилу. Це нормально? Не те що, мутне, а те, що присутні сліди алюмінію. Залив Repsol 10W, яке по заявленим характеристикам відповідає Liqui Moly 15W. Так от китайське мастило відчутно густіше.
Так ти амортизаторне залив чи моторне? Пару раз оливу міняв, люмінія не було
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 11.05.2021 р., User
Амортизаторне. Repsol moto fork oil 10W.
Добавлю про маслоохлаждение и нагрев двигателя.
На мой взгляд, правильнее делать акцент не на скорости, а на обороты.
Скорость зависит от передаточного отношения и тут все индивидуально.
Обороты более точный показатель.
По моим наблюдениям, при движении по асфальту мотор не греется при оборотах до 5500 об.мин
При 6000 об.мин температура еще более менее остается в норме ( все зависит от нагрузки и температуры воздуха)
При 6500 об.мин мотор начинает перегреваться в любом случае.
Маслянное охлаждение позволяет как угодно долго ехать с любой нагрузкой при 6500 об.мин
Крутить мотор CG 200 выше 6500 об.мин лишено всякого смысла, это уже около максимальные обороты для него, динамика как таковая уже отсутствует, начинается перерасход топлива и просыпается аппетит к маслу.
Оптимальные обороты для длительной крейсерской скорости 5500- 6000 обминПри 6500 об.мин уже даже по работе мотора слышно, что обороты высоковаты.
Так же CG 200 греется если на первой передаче, долго ехать с высокими оборотами и пробуксовкой по рыхлому , глубокому песку.
При длительной езде по твердому грунту на не высоких оборотах ( до 3500-4000 об.мин) и на 1,2,3 передачах мотор не греется.
Характеристики CG 200:
Масксимальная мощность на 7500 об.мин
Пик крутящего момента на 6000 об..мин
Змінено: 11.05.2021 р., moto-moto
Дето так і є.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Я більше 6000 взагалі кручу - не люблю ревіння двигуна, я за тишу. 3500-5500 - мій режим.
Змінено: 11.05.2021 р., SanK
Шо там по передаточних числах і зірках, щоб довго не ритися по профільних темах? в кого які резульати в рівнняні крейсер-обороти-розхід? рідний тахометр показує + - галактика, треба ставити електронний, або правити схему того чуда
Ніколи цим не заморочувався, навіть не рахував які там зірки стоять, але скоро прийде час міняти головну передачу, хотілося би комфортні 80 км на годину змістити до 90-100 і не втратити сильно в розході палива
Змінено: 11.05.2021 р., nikel
хотілося би комфортні 80 км на годину змістити до 90-100 і не втратити сильно в розході палива
Мрiя непогана, але примарна...
рідний тахометр показує + - галактика, треба ставити електронний, або правити схему того чуда
Тахометр (навiть електронний) конячок не додае.
Змінено: 11.05.2021 р., Ozi_58
комфортні 80 км на годину змістити до 90-100
Зірки там не врятують. Хіба що існує в Україні таке дивовижне місце з ідеально рівними дорогами... Кілька разів я пробував розганятися до максимуму. На фоні розхитування мота якась там вібрація двигуна не помітна зовсім. З двома пасажирами йде впевненіше.
В знайомого Kovi FCS 250 (реальний об'єм 223). Мот більший, важчий, масивніша вилка, 6 передач... От він, зі слів власника, може йти крейсером 90-100 км/год.
Змінено: 12.05.2021 р., SanK
Жаль звичайно шо по трасі це "альфа на стероїдах" щей з завищеною витратою палива, так як одноклашки п'ють 2.6-2.8 при спокійній їзді, на мінімальному газу. Але чого не забереш, так це тракторності по пересічній місцевості. Так в чому криється секрет зміщення балансу тяги "на низах"?
може у цьому моті мітка запалення на генераторі зміщена більше до пізнього запалення? і все-таки адекватний комутатор з фуоз порішає цю ситуацію в сторону їзди по трасі?
Змінено: 12.05.2021 р., nikel
Мені цей народ подобається: куплять ендуро-чіпляють на нього багажник і вітровик, куплять трактор - хочуть зробити з нього спорта
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Из за системы газораспределения.
Она штанговая и однокулачковая.
Хочешь скорости и оборотов - нужен верхневальный мотор.
Діло не в гоночнійскорості чи динаміці, а те щоб змістити комфорт їзди по трасі в швидшу сторону....гружена фура їде 90, вот хочеться чуть швидше, щоб воно не впиралося в спину і не обганяло тебе закудуючи порошньою....якшо цього не можливо буде досягнути, значить прийдеться продавати чього корчика - любителям не крутити мотор вище 6000. Бо якось так получається шо і по польових дорогах воно так собі, і по трасі глотаєш пиль фур
Змінено: 12.05.2021 р., nikel