Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Так може це і є причина того шо мот так легко перегрівається? бідна суміш?
100% Я про це ранiше писав, але якось нiхто не звернув увагу. Домiгся саме цегляного колеру, але збiльшилась витрата пального (на 0,5л).
Змінено: 27.04.2021 р., Ozi_58
Ну голку на одну поділку проти заводського підняти треба, бо так дійсно бідна, китайці на всіх так налаштовують, мабуть щоб витрата менша була.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
я памятаю шо читав раніше пост про то шо кардинально збільшили жиклер хх? в мене головний стоїть на 112 і голка на середній проточці.
У всiх бiдна сумiш.
якщо підняти ще починає давитися, Петрович на Інтрудері пробував
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
читав раніше пост про то шо кардинально збільшили жиклер хх?
Я эти карбы (PZ) немного понял. Для себя сделал вывод: ГТЖ лучше оставить родной, положение иглы тоже лучше не трогать. Но смесь надо обогатить. Для этого надо увеличить пропускную способность жиклера ХХ. Этим приобретаешь кучу плюсов: 1 - нормализуется состав смеси 2 - состав смеси поддается регулировке (винтом качества) 3 - уходит проблема с запуском двигателя после длительного простоя
Змінено: 27.04.2021 р., Ozi_58
В итоге - мотор не так греется ну и получше едет!
жикльор ХХ найбільше впливає на малі дроселля... десь до половини відкрученої ручки...по ідеї буде ліпше їхати десь на скоростях 70-80 на 5 передачі, треба пробувати, звичайно
Змінено: 27.04.2021 р., nikel
жикльор ХХ найбільше впливає на малі дроселля...
Так так, десь ми вже таке чули
Вiн (жхх) впливае на ВСI режими, разом з гтж - навiть на малих дросселях в дiю також заступае система ГТЖ. Жхх подае паливо через два отвори - один з них регулiруемий. ЖХХ - значно впливае на загальну подачу кiлькости палива. Цього (збильшення диаметра жхх) достатньо для загальноi нормалiзации складу сумiшi.
Змінено: 27.04.2021 р., Ozi_58
швидкості близькій 100 нічого не відбувається...тільки звук міняється)...
Не забывайте, наш Интрудер - это практически совдеповский "Восход" - моща та же, а ходовка и рама похуже будут
. Расслабьтесь и получайте удовольствие от того, что есть.(состав смеси все же приведите в норму - желателен "цегляний колер"
нагара)
Змінено: 27.04.2021 р., Ozi_58
Время подошло возвращается домой. Хочется по приезду сменить стоковую резину на что-то универсальное, желательно не дорого. Что есть из проверенного на сегодня?
У Петровича Мітас Н-03 3,5 і 3,0х18, нормально. На задок може можна й ширше а на передок точно не треба бо вилка слаба. Фотки десь тут в темі я скидав.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А так щоб універсальна, і шоб до 1800 обидві купить не вийде нічого?
Ну це якісь китайські можна знайти, але вони тисяч за 5-7 зітруться, а Мітас по 20 ходить - в результаті вийде дорожче
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
не знаю
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
хотілось би змінити на щось зі змінним випередженням
https://secu-3.org/RU/secu-3-micro-ignition-ecu/
от такеее повинно би бути ідеальним варіком, сам слинюся но пока немає можливості. Можна замовити такимй блочок із ваккумним датчиком, викинути екологію і зробити залежність випередження щей від відкриття ручки газу і навантаження
Змінено: 29.04.2021 р., nikel