Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
https://jawa-zapchasti.ua.market/product/1880072-amortizatori-yava-jawa.html
З розбірних найдешевші ось ці, а далі йдуть японські від 10 тисяч
"Життя має бути подорожжю до могили не з наміром прибути в цілості і красивому, а скоріше в'їхати з занесенням, в клубах диму, повністю виснаженим і зношеним, голосно проголошуючи - "Оце так поїздка!"
Хотелось бы новые разборные и не очень дорого!
Нет такого. Новые и качественные - только дорого.
З розбірних найдешевші ось ці
упираемся в Явовские.
Змінено: 27.03.2021 р., Ozi_58
Ясно) Буду брать в польше, тут и цены приемлемой и судя во всему полный хлам не везут.
Нетрудно сделать из МТшных. Надо только найти не сильно убитые (это не проблема) и немного переделать. Работают замечательно. Я сделал их несколько лет назад. Перекидываю с одного мота на другой - убить не выходит. Стояли на Иже, ЧЗ, Вайпере Сафари сейчас вот на кроссач их ставлю. Регулируются как угодно (на сжатие а также и на отбой), пружины есть на них 8 и 9мм, цена смешная, запчасти тоже есть - что еще надо.
Змінено: 27.03.2021 р., Ozi_58
Да, вариант интересный!
Хотелось бы все-таки что то посовременней! Передние разобрал, промыл и все ок! Хочу поставить назад что то аналогичное, Китай к Китаю, неужто нет вариантов?)
є http://velomoto.biz/show.php?id=2432
але китайські всі не розбираються.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 29.03.2021 р., User
є http://velomoto.biz/show.php?id=2432але китайські всі не розбираються.
Мiхалич, у нього така гойдалка вже е...
Змінено: 29.03.2021 р., Ozi_58
Тобі ж всучили такі без оливи, а в мене з оливою - переставив на їжак, якраз воно, думаю і сюди підуть.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Невже всi китайці не разборні, декілька відео бачич я переберають газової масляні, може тому що технологічно инакше не виходить їх зібрати. Але мам'ятаю шо важко змінювати жорсткість,то теж важливо. Дивився на польских сайтах явовскі, але вони зовсім не такі як у нас, вони як іжовські, не можу зрозуміти чому в Україні вони інші?
Є ще ідея просто замінити пружини на іжевські або ще якісь тонші, але не міряв що там з діаметром пружин.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Вибачаюсь, не зрозумів на яких замінити? На мої?
Думаю, треба пояснити більш детально!
У мене проблема в тому що ми частіше їздимо вдвох, при тому на день може статися, шо тричі їдемо в двох, а двічі хтось один. Пружини зжаті на максимум, для двох нормально, але бува пробиває, бо сам аморти не працює, не комфортна і гойдалка.
Але як сідаєш сам, то як на возі, аж мізки витрушує!) Не завжди є час перекидати натяг пружини! Думаю, може купити регульовані у всіх параметрах аморти і налагодити щось середнє, а серйозно змінювати щось на далекі відстані?
Змінено: 29.03.2021 р., ЧИН
Добре! Як не хочется мені зі 30 літніми амортами гратися, то може є якийсь варіант з більш новими? Позаглядав в неті на переробки ураловсьсих, які з'єднують з Вазовськими, може з' єднати з якимись робірними і свій аморт? Може навіть з Оки взяти, вони манюні, не знаю чи є розбірні!? А може э якій техніці, по типу амортів на сідушках тракторів!?
Змінено: 30.03.2021 р., ЧИН
може з' єднати з якимись робірними і свій аморт?
Не разборные автомобильные аморты ходят по 200 000 км и больше. Зачем их разбирать если все нормально? Имхо. Искать надо не разборные, а качественные
Кстати на ОЛХ видел за 930грн уже готовые переделанные МТшные аморты с автогидравликой.
Змінено: 30.03.2021 р., Ozi_58
Не разборные автомобильные аморты ходят по 200 000 км и больше. Зачем их разбирать если все нормально?
Согласен, нашо их розбирати на ровном месте!? Но нужно разобрать, переварить, по штатному они не подходят!!! Соединить то как то нужно!)) а если варить неразборные, то где гарантии что внутри небудет осколочков окалины, подгоревшего масла?)
Змінено: 31.03.2021 р., ЧИН
осьо переробляють
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/amortizatory-izh-mt-ural-k750-peredelka-IDJwRgH.html?sd=1#2a6b53a46a
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Цікаво з яких бере основу?
Не проблема переварити, сам зварювальних, токарку зроблять. Питання тільки в тому що взяти на переробку! Важливо щоб розбиралися, тоді можна вкоротити корпус, шток, робити все що заманеться!