Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
При -2 заводиться в Петровича, правда десь з третього чи п'ятого разу. Треба закрити заслонку і не чіпати ручку газу зовсім, починати підгазовувати можна десь хвилини аж через три. Вчора пробували.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
При запуске и работе на холостых задействован (тоже в основном) жиклер ХХ
Напевно, Ви неуважно прочитали мій допис. Поганий запуск особливо при підкручуванні ручки газу. Тобто, коли крутнути трохи ручку газу і почати заводити, поганенько йде справа. Просто на холостих значно веселіше. Це перша причина (але не головна), чому вирішив замінити ГТЖ. Основною причиною стало те, що мот глох при плавному додаванні газу, ніби не вистачало йому чогось. Аж до прогріву. І ще є третя. Їхали якось влітку вдвох. Крутнув я газку... і залишився якось розчарований. З більшим жиклером ситуація краща.
І да, ту заслонку я закриваю, за що і при яких обставинах відповідає той чи інший жиклер теж в курсі. І хоч вважається, що ГТЖ в першу чергу відповідає за високі оберти, відкидати його вплив на увесь діапазон (окрім холостих) не варто. Якщо більше палива пройде через нього, то збільшиться тиск в районі голки і більше палива пройде там. Просто низькі і середні оберти прийнято регулювати для початку голкою.
Якщо в когось все добре працює і так або знайдено інший спосіб вирішення тої чи іншої проблеми, я за нього щиро радий. Всього лише поділився своїм досвідом.
Змінено: 19.11.2020 р., SanK
Треба закрити заслонку і не чіпати ручку газу зовсім, починати підгазовувати можна десь хвилини аж через три.
В мене, було практично теж. Але міг ще двічі заглохнути на холостих без підгазовування. Можна було б гвинт кількості для ХХ, але тоді надто високі холості на гарячому двигуні. Я вирішив піти шляхом заміни ГТЖ. Зараз без проблем завів, двічі-тричі газнув і все. Ну, звісно, потрібно почекати прогріву перед відкриттям заслінки. Плюс виросла динаміка загалом і потужність на високих обертах.
Якщо виходити з того, що настроювання холостих це пошук оптимальних якості та кількості, мот має заводитись однаково як з додаванням газу так і без такого. В мене з моменту покупки на гвинті якості стоїть мітка (налаштовували продавці). Якось я крутив його (з цікавості і "а може краще налаштую") і вкінці кінців залишив як було.
Є ще одна ознака чому суміш в моті збіднена (в усякому разі в моєму). Робив експеримент. Кілометрів 20 можна було їхати із закритою заслінкою (і не погано так їхати). А потім закидало свічку і починалися проблеми.
Змінено: 19.11.2020 р., SanK
Голку Петрович підняв на одну поділку вже давно.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Я теж хотів обмежитись підняттям голки, але перемогло бажання мати більшу потужність на високих обертах. Я не гонщик, та й CG двигун високих не любить, але раптом десь потрібно буде. Запас біди не робить.
паяльник и шило... полагаю, такую калибровку щаззз и делают
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Такий варіант "пальцем в небо" я знаю, але його якось не сприймаю. Я надаю перевагу коли є точка відліку і від неї рухаюся в ту чи іншу сторону, оцінюю результати і вибираю оптимальний варіант.
ЧАСТЬ - 4 МОТОПутешествие к морям 2020 или 2000 км на китайском мотоцикле -
Для видеомонтажа использую «ВидеоМОНТАЖ» - https://amssoft.ru/lands/vdmont/main.php?ap=65953
Так мені це пояснювати не потрібно!)Колодки по висоті не великі, тому люфт прибирати потрібно однозначно!
Мені цікаво що, з досвіду ремонту китайських моциків, простіше зробити!
Є варіант заминити рідний палець на аналогічний, але не такий прослаблений. Можливо китайці їх точать з великими допусками і є варіант підібрати. Можливо тільки точити під мій супорт індивідуально. А може ще щось можна підібрати.
Дизель - наше всьо!
Змінено: 08.12.2020 р., User
Дизель - наше всьо!
Змінено: 08.12.2020 р., znv
Дизель - наше всьо!
Змінено: 08.12.2020 р., User
Всі відео сховай під спойлер, оцей значок(+/-)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Да на машине делал из термоусадки, ходит очень даже неплохо, единственное нужна хоть одна лыска, в качестве воздушного канала. Но это если зазор позволяет. А так, да выручает этот вариант.
сховав, надалі сам спочатку =/- а потім вставляй бо ГІС обурюється.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери