З заводу стоїть бідна суміш, подивись на колір свічки - якщо біла або сірувата - підніми голку в карбі, від цього може погано заводитися.
А друга причина була в Петровича( півдня шукали
) : бронепровід на люльку був слабо вкручений і дріт всередині не діставав до наконечника - викрути з катушки і з люльки і подивись чи мідний дріт дістає до того й того.
Регламент такий:
1. Оливу міняти через тисячу бо нижньовальник перебиває її вхлам швидко, ще Петрович каже що на 15В40 движок працює набагато тихіше. Ну й лити Хадо не обов'язково, можна щось дешевше але якісне.
2. Повітряний фільтр мити і змазувати можна десь через 3-4 тисячі, але це за умови якщо буде спеціальне мастило для поролонових фільтрів. Звичайна моторна олива злітає з поролону набагато швидше і в інструкції написано що через тисячу.
3. Ланцюг мити і мазати через 500 км і після дощу.
4. Масляний фільтр достатньо раз подивитися після обкатки, далі він практично не забивається якщо олива чи лійка без сміття.
5. Зазор клапанів треба виставити зразу(розмір я десь на початку теми писав), ну й можна їздити доки не почуєш цокання.(в інструкції через 4 тис перевірка).
6. Обов'язково поставити фільтр на бензин(якщо його не було) і нефіг лазити чистити карб - він заб'ється хіба що років через 3-5 і то рідко буває.