Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
викручуй плоскогубцями як по різьбі і дивись чи дістає жилка в люльці і в котушці.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Так, дякую, вже подивився, по холоду викрутилося легко.
ЧАСТЬ - 3 МОТОПутешествие к морям 2020 или 2000 км на китайском мотоцикле
Для видеомонтажа использую «ВидеоМОНТАЖ» - https://amssoft.ru/lands/vdmont/main.php?ap=65953
а зірки при цьому в одній площині?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
а зірки при цьому в одній площині?
Так. Там взагалі досить точно виходить. Різниця в 1 - 1.3 мітки дає відхилення колеса 1см (по краю обода).
Змінено: 22.10.2020 р., Azazel
Попустив був місяць назад (1000км) рульову колонку, затиснута була так що свободно не поверталася. Теперь почало при гальмуванні клацати, не пойму внизу чи вверху. Шо воно може бути? Це на кулька, чи десь на обоймі?
Читав про цей варіант, але як воно робиться не знайшов.
Знайшов на Ютубі пару відео по іжах, начебто все зрозуміло.
А шо за підшипники підходять?
Та мабуть, бо підбір потягне час.
Тільки чи вийде підібрати по висоті аналог, є сумніви!
Azazel
Я собі оце взяв https://prom.ua/p734153510-lobovoe-steklo-sakou.html
Ну і до кондиції доводив
Здраствуйте. Я себе заказал точно такое же ветровое стекло. Хотел бы у вас спросить , не могли бы подробнее фотографии выложить как вы его крепили. Зарание спасибо.
И как оно ведет себя в эксплуатации , может есть какие нюансы?
Змінено: 15.11.2020 р., Cuza
Підпилюю-підрегульовую свій мот. З настанням холодів коник став погано заводитись. Особливо, коли при заводці підкручувати ручку газу. І після заведення, якщо плавно додавати газу, то глохнув, аж поки не прогріється. Поставив ГТЖ 108 (рідний 105) та підняв голку на одну поділку. Заводитись став добре, але отримав багату суміш на низьких та середніх обертах. Якщо десь на трасі давати двигуну вищі оберти - нагар зі свічки злітав. Повернув голку в попереднє (середнє) положення - нагар зі свічки пропав повністю, заводиться без проблем.
Для тих, хто хоче погратися з ГТЖ орієнтуючись саме на його номер, рекомендую купувати саме в Китаї. Справа в тому, що існують два способи виготовлення і маркування жиклерів. Один орієнтований на пропускну спроможність, а інший на діаметр отвору (при такому існують чіткі вимоги до геометрії жиклера). Купуючи жиклери в Україні, можна отримати їх з карбюраторів ВАЗ (вони підходять по розміру), якщо це не завідома знятий з карбюратора PZ. В такому випадку, в порівнянні з китайським, можна отримати різну пропускну здатність при однакових номерах. Я брав на Аліекспрес, кому цікаво - скину в ПП.
Після нетривалої їзди увечері, помітив, що рідна лампочка трохи плавить скло (по факту пластмасу) задньої фари. Поставив діодну. З нею трохи прогадав - взяв із білим світлом, а воно трохи "вибілює" ту червону фару. Хто хоче так же ж заморочитись, беріть із жовтим світлом - більш відповідає лампі із ниткою розжарення.
Поставив ще лінзовані фари на дуги. Річ потрібна, але очікував від них більшого.
З настанням холодів коник став погано заводитись. Особливо, коли при заводці підкручувати ручку газу. І після заведення, якщо плавно додавати газу, то глохнув, аж поки не прогріється. Поставив ГТЖ 108 (рідний 105) та підняв голку на одну поділку.
Прочитав Ваш пост, вышел в гараж заводить Интрудера. У нас сейчас - -1 град. Завелся с первого раза при полностью закрытой воздушной заслонке и стал работать на малых оборотах, завоняв гараж дымом от переобогащенной смеси. Через минуту подсос убрал - работает. Последний раз заводил его дней 10 назад. Я решил проблему затрудненного запуска и неустойчивой работы при заводке. Мне интересно из каких соображений Вы меняли ГТЖ? Он (ГТЖ) отвечает (в основном) за состав смеси при полностью открытом дросселе. При запуске и работе на холостых задействован (тоже в основном
) жиклер ХХ.
Змінено: 18.11.2020 р., Ozi_58