Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
завтра сфоткаю тобі приспособу для розбирання амортів, там нічого складного, трохи поварити треба
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ніби мастило там залите лише в якості демпфера
Так не можливо залити повний об'єм бо він певно однотрубний. Масло не стискається. А якщо калатається масло, то компенсаційної камери нема. Просто недозалите масло. Взагалі не зрозуміло як воно повинно працювати.
Змінено: 01.10.2020 р., ЧИН
З призначенням мастила там ясно - просто змащення поршня.
Спрощина система двухтрубного амортизатора! Без клапанів, все на отворах!
Сьогодні поставив собі такі самі. Пробував розібрати - без приспособи ніяк, навіть удвох.
відчуття "дубовості гідравліки".
Буду есперементувати з жорсткістю пружини. В середньому положенні ніби їздабельно.
Просто недозалите масло. Взагалі не зрозуміло як воно повинно працювати.
Калатається чомусь лише коли тримати аморт догори дригом,
З призначенням мастила там ясно - просто змащення поршня.
Спрощина система двухтрубного амортизатора! Без клапанів, все на отворах!
Бачу, шановнi панове, що мiй сумний досвiд нiчому Вас не навчив
. Сподiваюсь що наступна хвиля Iнтрудеро(та iньших)водiв навчиться на Вашому досвiдi
. Ява (Чехия), МТ, ИЖ -
Змінено: 02.10.2020 р., Ozi_58
Амортизатори, яким 20-40 років, а деяким і більше ,теж лотерея!
Навіть не лотерея. Наприклад, в ІЖевських за 5-6 років активної експлуатації розлітаються пластинки клапанів, колись сам випилював...
Змінено: 02.10.2020 р., Azazel
Навіть не лотерея. Наприклад, в ІЖевських за 5-6 років активної експлуатації розлітаються пластинки клапанів, колись сам випилював...
Лотерея в сенсі, в яких руках був моцик. Якщо дядько їздив раз в місяць в район по асфальту 20 км , то можна після такого їздака і шось поремонтувати. А після молоді то тільки в металобрухт!
Хтілося б шось новеньке і розборне. Може є варіант підібрати шось під стокову пружину, теж непогано.
Змінено: 02.10.2020 р., ЧИН
Ніколи не користувався стробоскобом, зібрав по схемі з форуму(діодний міст, резистор та діод)
Але шось пішло не так, не бачу риску в момент вспалаху діода. Наче спалах не в той момент. Може шось не так зробив?
І шо цікаве знайшов, статор генератора в маслі, сальничок шось поганенько тримає.
Чим далі, тим цікавіше!)
так там генератор в маслі і працює
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
так ця схема з сальником не підходить?
В Інтрудер не лазив, але в переважній більшості 4т мотів генератор в оливі працює(крім кабів)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ну не будемо поспішати з висновками. Можливо я рано нервную, може там є змазка.
Може хтось вже лазив в двигун і скаже точно.
Глянув тільки шо відео, в маслі працює.
Змінено: 02.10.2020 р., ЧИН