MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
27.11, 13:25
44
0 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 208140, модератор: User
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
1••56575859606162••116
23.09.2020 р.
answerview
Привіт усім від новоспеченого інтрудеровода20_drinks. Придбав це чудо китайської техніки місяця 3 назад ганяти на рибалку. До цього вистачало маршруток, але прийшов дядько коронавірус і все, що зним пов"язано... псіханув, словом.

Вибору практично не було ні серед нових, ні з б/у. Пєпєлац просто унікальний під мої потреби - доправити мою задницю і 20-30кг рибацького хламу на 30-100км. І вигляд дуже навіть подобається. Поруч в салоні стояв боксер (той що баджадж). На мої 182 росту - просто мопєдка якась, з дурацькою коробкою передач, мінімальною панеллю, без того розкішного багажника, правда з набагато кращими амортизаторами.

Брав зібраним і обіцяв собі, що нє, ніколи більше, я маю чим зайнятися, ремонти і все таке - виключно на сервісі. Тільки х** то правда15_badgrin З одної сторони мотоцикл то як парашут - мусиш сам скласти, перемацати і т.п. А спробував по дрібниці звернутись на сервіс - кілька тижнів годували "завтраками", і зрештою проблему довелось вирішувати самому. 

Поки чекав на документи настроїв під себе, поставив вітровик (напромив готовий, підігнав і придумав як прикрутити), перевірив і подокручував болти (десь прийшлось перерізати різьбу), вчився заново їздити по двору стоянки03_biggrin, бо зліз з мотоцикла років 15 назад, і комплектував ЗІП. Бардачок під акумулятором - курам на сміх, залишив там мінімум і щоб можна було зняти сідушку. А от під сідушку... вліз солідний набір ключів, запасна цепка, ремкомплект для гуми, монтіровка, велонасос, запасні тросики, надувна дєфка... у мене паранойка на рахунок їзди по малоцивілізованих місцях без запасу залізяк першої необхідності ще з часів ІЖа.

Першим, що зробив - викинув блокування старта з бокової підставки. Нічого там різати не треба, просто зняти пластикову кришку на кріпленні і витягнути латунну контактну шайбу.

Виліз косяк з кожухом ланца. "Пряморукі" збірщики просто прикрутили його, ще й так що пластик тріснув. В районі кожуха ведучої зірки він з внутрішньої сторони повинен входити виступом в паз. Поклеїв/підсилив, поставив правильно, стоїть мертво.

З ланцом окрема пісня. Рекомендований провис 10-20мм то треш для "тіпаендури". По ямах спинним моском відчуваеш як тріщать ролики і гнуться маятник з рамою (а у нашого звєрька вона слабувата). Зробив 30-40мм і поставив китайську приблуду - натяжник. Хлам, звісно. Але за 30хв можна довести його до більш-менш робочого стану. Ролик пластиковий, досить шумний, але роботу свою робить добре, кажуть ходить до 1000км. Замовив гумовий з підшипниками. 

Довго думав як відцентрувати заднє колесо. Монументальні методи в швеллерами, лазерами і т.п. відкинув через відсутність останніх. Виручила рибацька резинка, якої у мене вагон з старих запасів. Зв"язується кільцем і натягується через колеса. Краще робити на боковій підставці, бо центральна заважає. Виставив до міліметра... і колесо стало чітко по штатних мітках на маятнику08_lol. Так що мінус ще один міф - про неможливість настроїти по мітках. В результаті пєпєлац перестав вихляти задом як розгнуздана стриптизерка на старті і при гальмуванні (навіть мотором). 
По зазору між колесом і маятником регулювати категорично не можна. Там конструктивно різниця біля 1см (1,5 мітки).

Тепер проблеми невирішені. 
Підніжки. При моїх 182 і досить довги ногах... Після 40км - повний капец. І з переключенням передач проблеми. Треба опускати однозначно.
Ozi_58, як з педаллю заднього тормоза в цьому положенні? Щось мені підказує, що по харошому її б також опустити на ті ж 5 см. Обувка від вихлопної не підгорає?

Зчеплення. Зараз при повністю відпущеному - досить раннє (десь третина від вільної ручки). Дискомфорту в принципі нема, але хотілося б мати поле для маневру. Може хтось щось порадить? Повинно ж десь ще регулюватися крім троса.

Аморти. Все зрозумів, як тільки сів на мот в магазині. Питаю у консультанта "А хдє? Отіво, шо ззаду мають бути". Той почав щось втирати про те, що апарат розрахований на перевозку грузів, що його знайомий поставив газо-масляні, а потім повернувся на стокові...гмм... бо "цікавіші". Ясєн пєнь цікавіші, я сам люблю на батуті поскакати. Але не на моті по львівській бруківці.
Була ідея ІЖовські поставити. Є NDT і навіть польські бачив, але вони навіть для ІЖа з його вагою м"якими назвати язик не повертається. Нарив отакі, Тайвань https://prom.ua/p293049290-amortizator-zadnij-2sht.html Що скажете? Ozi_58, які там можуть бути сюрпризи при установці?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
23.09.2020 р.
answerview
як з педаллю заднього тормоза в цьому положенні? Щось мені підказує, що по харошому її б також опустити на ті ж 5 см. Обувка від вихлопної не підгорає?
Так, педаль теж потрiбно опустити бо незручно (планую трохи вдосконалити педаль). Що до вихлопноi - не було поки що такого.
Нарив отакі, Тайвань https://prom.ua/p293049290-amortizator-zadnij-2sht.html Що скажете? Ozi_58, які там можуть бути сюрпризи при установці?
Стануть вони добре, але сюрпризу потрiбно чекати вiд поганого демпфiровання. Чомусь впевнений що там крiм пружинного блока нiчого нема. Якiсною гiдравлiкою там не пахне (iмхо), 712грн 50коп красномовно про це натякають - я б не купував. 
Змінено: 23.09.2020 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
23.09.2020 р. відповів для Azazel  
answerview
та це ж аморти з Актива - така ж параша як і рідні, ще можуть і пробивати.
Лапку швидкостей треба перед опускати а зад піднімати до того моменту доки п'ятою на автоматі переключати не почнеш.
У мене такі, то точно з гідравлікою, Інтрудера думаю потягнуть, я 160 кг возив то не пробивали.
https://moto-zapchasti.com.ua/usilennye-amortizatory/126-amortizatory-delta-alfa-aktiv-chernyj-dvojnaya-pruzhina.html

https://moto-wheels.com.ua/p532690445-amortizatory-delta-345.html

Тільки точно такі, бо хтось взяв схожі іншої фірми то пусті.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 23.09.2020 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
23.09.2020 р.
answerview
Нарив отакі, Тайвань https://prom.ua/p293049290-amortizator-zadnij-2sht.html Що скажете?
Можно проверить наличие гидравлики при получении амортов на Новой Почте.  Если нет задержки штока при обратном ходе - отказаться от заказа. Лучше потерять 100грн за пересылку, чем потом они  (аморты) будут валяться в гараже.  Но для этого (проверки) нужен некоторый опыт.
like
good
bad
shockingly
23.09.2020 р.
answerview
треба шукати живі совдеповські

Бачив я на OLX нові совдепівські за 1500 грн, але забрали 02_sad.  Порекомендуйте якийсь бренд Китай-Тайвань, що випускає нормальні аморти.
Хто знайомий з Lasum? Він там якісь з Китаю замовляв, хотілося б знати як вони (писав в приват, але його з 6-го вересня десь не чутно).
like
good
bad
shockingly
23.09.2020 р.
answerview
Тільки точно такі, бо хтось взяв схожі іншої фірми то пусті.
Тут вони ще дешевші https://moto-zapchasti.com.ua/yava-cezet/472-amortizatory-yava-jawa-.html, і виробник той самий - Naidite , Тайвань. В принципі, це норм ціна за запчастини до старої техніки. Бачив польські до їжака за 700, з гарантією 1 рік.

Можно проверить наличие гидравлики при получении амортов на Новой Почте.
Отак і зроблю. Досвід є. Відкатав на моті і перебрав амортів в свій час немало.

Лапку швидкостей треба перед опускати а зад піднімати до того моменту доки п'ятою на автоматі переключати не почнеш
Та то єдиний компромісний варіант. Правда, на оффроаді деколи випадково вища передача втикається. В горизонтальному положенні не дотягую п"яткою з 1-ї передачі на другу. Особливо "весело"  було на світлофорах. Пробував піднімати на один шліц, щоб носком переключатися - в легкій обувці норм, а бєрци не лізуть. Словом, перепривикав раза чотири протягом місяця03_biggrin
Думаю, опускання підніжок автоматично вирішить і цю проблему.
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Є вариант недорогих амортів з Яви, але шось беруть сумніви. 
Та й добавка з низу якась!
Змінено: 24.09.2020 р., ЧИН
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Думаю, опускання підніжок автоматично вирішить і цю проблему.
100%
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Є вариант недорогих амортів з Яви, але шось беруть сумніви. Та й добавка з низу якась!
Если живые и не текут - я бы взял. "Добавку" убрать не проблема. На вид - ничего так. Пластиковые стаканы защиты не перекошены. Они (явовские аморты) ремонтопригодны.                                      Я для себя после разных неудачных эксперементов остановился на явовских. Прикупил себе еще кучу старых амортов - доноров запчастей. Дешево и неплохо работают. 
Змінено: 24.09.2020 р., Ozi_58
1
like
1
good
bad
shockingly
24.09.2020 р. відповів для Azazel  
answerview
У меня стоит именно такой натяжитель, сделал ему небольшие доработки, служит уже 8000км и только радует.

https://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-1294732/?q=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D1%8F%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C&of=on
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
надувна дєфка..
А це що?...... А взагалі розписав все добре...18_goodБажаю, шоб мот тільки радував!
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
24.09.2020 р.
answerview
Дивіться шо за портрети ви викладаєте у відео10_ireful2
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
поставив китайську приблуду - натяжник.
Поставил - неплохо.                                                                                                                        Но если посмотреть правде в глаза, то на подвеску Интрудера натяжник не нужен.                            Как ни старается Интрудер косить под эндуро - недотягивает. Ход задней подвески у него небольшой - он сравним з ходом подвески дорожных мотоциклов. Большой провис цепи не нужен. Это легко проверить сняв один аморт, и, продавливая подвеску посмотреть, (лучше с помощником весом под центнер03_biggrin)
Змінено: 24.09.2020 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Большой провис цепи не нужен
Согласен. 
Я с первой натяжки себе определил провисание опытным путем(пара мужиков на задок мотоцикла). Прикладываю по центру между осью вилки и осью колеса, к нижней плоскости вилки спичечный коробок. Цепь без больших усилий должна доставать к коробку. То есть грубо 15мм. Ведущая 17, ведома 42.
1
like
1
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Дивіться шо за портрети ви викладаєте у відео
Мiхаличу, висловлюйся зрозумiлiше. Яке вiдео, якi портрети? До кого адресовано звернення?06_question Враховуй будь ласка що тут е пенсiонери03_biggrin
Змінено: 24.09.2020 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
тут е пенсiонери
та ще й не п'ющі...
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
вариант недорогих амортів
Я на Сафари125 використовував аморти з МТ11 з невеличкою переробкою. Працювали чудово.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Я на Сафари125 використовував аморти з МТ11 з невеличкою переробкою.
 А з якою саме? Не не дуже жорсткі? Кріплення трохи здвинуте, але не дуже. 

А на китайські аморты не мона поставити пружини більш моцні? Вирве? 
Змінено: 24.09.2020 р., ЧИН
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
Сделал лапку, вроде сейчас норм, но время покажет. 
Кронштейн з зажимом(вместо хомута) на тормозной схимичил. 
Не сфоткал, жаль, натяжитель колеса, немного нарастила, добавил 2 мм пластину. Но самое прикольное было отрихтовать вмятую профильку, 
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
 А з якою саме? Не не дуже жорсткі?
Уменьшил преднатяг пружин.                                                                                                            Для этого сдвинул вниз упоры в которые упирается пружина (через регулятор). Перестарался - оказались очень мягкими. Чтоб устранить это, установил другие пружины - помощнее. На МТ есть 2 типоразмера - по моему диаметром 8 и 9 мм (или 7 и 8мм). При таком апгрейде масло подходит самое жидкое (я использовал "веретенку"), или же можно увеличить перепускное отверстие в поршне аморта - насколько - не знаю - надо пробовать.
like
good
bad
shockingly
1••56575859606162••116
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин