Привіт усім від новоспеченого інтрудеровода
. Придбав це чудо китайської техніки місяця 3 назад ганяти на рибалку. До цього вистачало маршруток, але прийшов дядько коронавірус і все, що зним пов"язано... псіханув, словом.
Вибору практично не було ні серед нових, ні з б/у. Пєпєлац просто унікальний під мої потреби - доправити мою задницю і 20-30кг рибацького хламу на 30-100км. І вигляд дуже навіть подобається. Поруч в салоні стояв боксер (той що баджадж). На мої 182 росту - просто мопєдка якась, з дурацькою коробкою передач, мінімальною панеллю, без того розкішного багажника, правда з набагато кращими амортизаторами.
Брав зібраним і обіцяв собі, що нє, ніколи більше, я маю чим зайнятися, ремонти і все таке - виключно на сервісі. Тільки
х** то правда
З одної сторони мотоцикл то як парашут - мусиш сам скласти, перемацати і т.п. А спробував по дрібниці звернутись на сервіс - кілька тижнів годували "завтраками", і зрештою проблему довелось вирішувати самому.
Поки чекав на документи настроїв під себе, поставив вітровик (напромив готовий, підігнав і придумав як прикрутити), перевірив і подокручував болти (десь прийшлось перерізати різьбу), вчився заново їздити по двору стоянки
, бо зліз з мотоцикла років 15 назад, і комплектував ЗІП. Бардачок під акумулятором - курам на сміх, залишив там мінімум і щоб можна було зняти сідушку. А от під сідушку... вліз солідний набір ключів, запасна цепка, ремкомплект для гуми, монтіровка, велонасос, запасні тросики, надувна дєфка... у мене паранойка на рахунок їзди по малоцивілізованих місцях без запасу залізяк першої необхідності ще з часів ІЖа.
Першим, що зробив - викинув блокування старта з бокової підставки. Нічого там різати не треба, просто зняти пластикову кришку на кріпленні і витягнути латунну контактну шайбу.
Виліз косяк з кожухом ланца. "Пряморукі" збірщики просто прикрутили його, ще й так що пластик тріснув. В районі кожуха ведучої зірки він з внутрішньої сторони повинен входити виступом в паз. Поклеїв/підсилив, поставив правильно, стоїть мертво.
З ланцом окрема пісня. Рекомендований провис 10-20мм то треш для "тіпаендури". По ямах спинним моском відчуваеш як тріщать ролики і гнуться маятник з рамою (а у нашого звєрька вона слабувата). Зробив 30-40мм і поставив китайську приблуду - натяжник. Хлам, звісно. Але за 30хв можна довести його до більш-менш робочого стану. Ролик пластиковий, досить шумний, але роботу свою робить добре, кажуть ходить до 1000км. Замовив гумовий з підшипниками.
Довго думав як відцентрувати заднє колесо. Монументальні методи в швеллерами, лазерами і т.п. відкинув через відсутність останніх. Виручила рибацька резинка, якої у мене вагон з старих запасів. Зв"язується кільцем і натягується через колеса. Краще робити на боковій підставці, бо центральна заважає. Виставив до міліметра... і колесо стало чітко по штатних мітках на маятнику
. Так що мінус ще один міф - про неможливість настроїти по мітках. В результаті пєпєлац перестав вихляти задом як розгнуздана стриптизерка на старті і при гальмуванні (навіть мотором).
По зазору між колесом і маятником регулювати категорично не можна. Там конструктивно різниця біля 1см (1,5 мітки).
Тепер проблеми невирішені.
Підніжки. При моїх 182 і досить довги ногах... Після 40км - повний капец. І з переключенням передач проблеми. Треба опускати однозначно.
Ozi_58, як з педаллю заднього тормоза в цьому положенні? Щось мені підказує, що по харошому її б також опустити на ті ж 5 см. Обувка від вихлопної не підгорає?
Зчеплення. Зараз при повністю відпущеному - досить раннє (десь третина від вільної ручки). Дискомфорту в принципі нема, але хотілося б мати поле для маневру. Може хтось щось порадить? Повинно ж десь ще регулюватися крім троса.
Аморти. Все зрозумів, як тільки сів на мот в магазині. Питаю у консультанта "А хдє? Отіво, шо ззаду мають бути". Той почав щось втирати про те, що апарат розрахований на перевозку грузів, що його знайомий поставив газо-масляні, а потім повернувся на стокові...гмм... бо "цікавіші". Ясєн пєнь цікавіші, я сам люблю на батуті поскакати. Але не на моті по львівській бруківці.
Була ідея ІЖовські поставити. Є NDT і навіть польські бачив, але вони навіть для ІЖа з його вагою м"якими назвати язик не повертається. Нарив отакі, Тайвань
https://prom.ua/p293049290-amortizator-zadnij-2sht.html Що скажете? Ozi_58, які там можуть бути сюрпризи при установці?