Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Сегодня дошло чего не востановилась плотность в аккумуляторе после доливки воды и зарядки!
Купите на базаре за 250грн аккумулятор от бесперебойника и не заморачивайтесь. Работает отлично.
Змінено: 18.09.2020 р., Ozi_58
аккумулятор от бесперебойника
Не, такі (в більшості) не канають. Вони не розраховані на пускові токи.
Я колись з таким на 4-5а/ч наколовся - він не зміг 80цц завести.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 18.09.2020 р., vaclav
Вони не розраховані на пускові токи.
Может не расчитаны, но заводил у меня 2 года отлично Сафари 125, так с ним и продал. В том числе и в прохладную погоду. Крутил бодро и уверенно, купил его за 200 грн. на базаре. Перекидывал его по необходимости то на Сафари то на Харлик 110. Кислотный больше не куплю - морока одна.
Змінено: 18.09.2020 р., Ozi_58
Да я бы и спереди удлинил бы...
З рідною лапкою добре по рівним дорогам їздити. А на бездоріжжі вона незручна - на ямах то п'яткою, то носком зачепиш... Я рідну зняв і купив від ендуро мота (складну). Так як вона була маленька-коротенька, то підігнув, доварив... зробив довшою за рідну - мені комфортніше трохи посунути ногу вперед ніж дивитись, щоб не зачепити на якійсь ямі і перемкнути передачу. Рідну різати-гнути не став - нехай лежить як є.
Змінено: 19.09.2020 р., SanK
Я рідну зняв і купив від ендуро мота
Родная лапка переключения сделана вообще не понятно для кого - крайне бестолково. Я поначалу в родной конфигурации поднял переднюю часть и пользовался временно только ею. Потом опустил подножки водителя, лапку установил горизонтально - стало приемлемо (после небольшого привыкания). Да и по работе коробки передач есть вопросы. При спокойном разгоне проблем нет, все четко и предсказуемо, но стоит выйти в "атакующий
" режим - бывают неадекватные ситуации, типа недовключения или даже проскакивания шестерен. Может еще приработается (или развалится). Но все это прокатывает без последствий. Мот четко дает понять, что мол "не-е-ет, не для этого я предназначен - мое дело неспеша перемещать хозяина без всяких экстремальных штучек по близлежащим окрестностям".
Змінено: 19.09.2020 р., Ozi_58
по работе коробки передач есть вопросы. При спокойном разгоне проблем нет, все четко и предсказуемо, но стоит выйти в "атакующий" режим - бывают неадекватные ситуации, типа недовключения или даже проскакивания шестерен.
Там где Интрудер на грунте тупо не вывозит - использую эту зажигалку. 30летняя КПП срабатывает адекватно во всех даже нестандартных ситуациях. Сбоев не бывает. Даже обидно за Интрудер.
Змінено: 19.09.2020 р., Ozi_58
там где Интрудер на грунте тупо не вывозит - использую эту зажигалку.
Не знаю, колеги, шо там у вас інтрудер не вивозить, я вже 2 рази катав по хребтам карпатським, з рюкзачком привязаним до багажничка. другий раз їхав 300 км до горбів в спеку і підіймався тоже в спеку. Все вивозить, передачі щолкалися і не вибивали, колеса вісімкою не вставали, і вилку у вузлик не вязало і світла хватало. Хто хоче катати той катає, а хто не дуже хоче, то шукає причини чому не варто
І може дурне питання, но чому на зажигалці ребра на голові розположенні так?
Змінено: 19.09.2020 р., nikel
Не знаю, колеги, шо там у вас інтрудер не вивозить,
Например по грунтовым дорогам с продольными рытвинами, сыпучим покрытиям - на Интрудере из за хлипкой ходовки на приличной скорости легко можно разложиться. Не дает он адекватного чувства дороги при повороте на грунте со сносом заднего колеса и т. д. Все это относится к моему опыту и я описываю чисто свои ощущения (для этого и есть форум). Они (ощущения) объективны т. к. я понимаю о чем говорю, знаю не понаслышке как ведут себя кроссовые мотоциклы и качественные эндуро.
Хто хоче катати той катає, а хто не дуже хоче, то шукає причини чому не варто
Согласен. Можно на Интрудере ехать куда угодно - он надежен, но мы же тут обсуждаем ньюансы.
чому на зажигалці ребра на голові розположенні так?
Потому что на моторе Т200 предусмотрено принудительное воздушное охлаждение. Поток воздуха подается сбоку, ребра охлаждения расположены вдоль потока воздуха. Я же его (вместе с массивным диностартером) полностью удалил с целью облегчить пепелац и придать двухтактнику взрывной темперамент.
Змінено: 19.09.2020 р., Ozi_58
Але на це все робиться поправка і якшо є капля адекватності в мозгу то вибирається безпечніша швидкість.
Алеж кортить пришпорити коня саме на поганi дорозi щоб вiн перенiс тебе ледве торкаючись верхiвок горбiв
. Чи не для цього ми (деякi з нас) сiдаемо на мот? Чим далi та межа небезпеки (у кожного вона своя) тим краще. У Iнтрудера ця межа зовсiм поряд нажаль. А у тiеi "зажигалки" набагато дальше - можна творити що завгодно не втрачаючи контролю.
Змінено: 19.09.2020 р., Ozi_58
Не знаю як і писати про буденне після після польотів на конях!)
Підскажіть, будь ласка, як на наших конях кріпиться ведуча зіронька!? Доліз сьогодні до неї, а вона бовтається як не прив'язана. Підложив під сторону від коробки десь міліметра 2.5 щоб зафіксувати Хоть трохи в натяг. Там чогось не вистачає чи так і було?
викинь ту прокладку - вона і має теліпатися, десь 2-3 мм по валу ходити.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
З якого дива? Хай ходить по іншим валами, бігає , а на моему хай стоїть!)
На нормальних двигунах затягується гайкою, а тут інакша історія?
Є питання по сигналізації. Можливо якось змінити чутливість на удар? Машина повз проїхала і вже верещить!
Змінено: 21.09.2020 р., ЧИН
Юзер правильно сказал- звезда должна свободно сидеть на шлицах,с люфтом.Это конструктивно.
С какой целью? Какова идея такого конструкторского решения? Не пойму смысла!
Какова идея такого конструкторского решения? Не пойму смысла!
Маятник установлен на сайлентблоках - следовательно есть определенная свобода упругого люфта маятника в поперечной плоскости. Цепь тоже вместе с колесом и ведомой звездой слегка гуляет из стороны в сторону. Следовательно цепь набегает на ведущую звезду под разными углами. Плавающая посадка звезды на валу позволяет звезде "приспосабливаться" к переменному углу набегания цепи. Это полезно с технической точки зрения. Правильно распределяется нагрузка и уменьшается вероятность спадания цепи. Оправданное считаю решение (особенно для малобюджетных мотов). Правда на серьезных мотоциклах что то я такого не замечал
.
Змінено: 21.09.2020 р., Ozi_58
та то таке
головне що в більшості мотів і рама косувато зварена і движок матюком стоїть і дуже коли рідко зірки стоять в одній площині. Як не дивно у мене з десятка мотів рівно стоять тільки на їжаку. За японців не знаю, не щупав.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 21.09.2020 р., User