Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
На нових моделях з 2019 року там вже шини більше-менш.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
то есть можно не заморачиваться?
Вони тисяч через 5 зітруться - тоді.
А фотки Мітаса тут в темі, зараз знайду
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 02.09.2020 р., User
осьо http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-1690619/page-5/#1728291
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ага. Симпатичные ))
Вы не с Лохвицы часом? а то именно здесь от парней на охоте чаще всего слышу это характерное осьо! )))
З Полтави, в профілі ж написано.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Нельзя ли мне как человеку вообще впервые в жизни связавшемуся с мотоциклом дать конкретную рекомендацию на конкретную резину?
Если Вы новичок в мототеме, то ездите потихоньку на стоковой резине и не заморачивайтесь. Со временем сами поймете что Вам надо. Родная резина неплохая и менять ее на этом моте нет особого смысла. Я езжу на стоковой (4000км)- все нормально
Змінено: 02.09.2020 р., Ozi_58
Ок. Понял. Пока только к инструктору хожу. 3 урока было. Впереди ещё 4. Только тогда буду пробовать на нём ездить.
Сергій вирішив це питання http://www.moto.com.ua/ua/profile/user-58114/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Він повністю замінив аморти. Від Яви, ніби. Я ж хочу лише пружину поміняти.
Хочу поміняти рідні на якісь м'якші.
Якби в рiдних амортах була працююча гiдравлiка, вони б не здавались Вам щорсткими. Фактично це не аморти, а пружинний блок.
Я ж хочу лише пружину поміняти.
Марна витрата часу. До пружини ще потрiбен якiсний амортизатор. (по iньшому нiяк)
Змінено: 06.09.2020 р., Ozi_58
Отримав коромисла, тепер уже з з діаметрами все впорядку, но тепер є люфт по довжині, десь 0.3-0.4 мм. Але думаю його без проблем забрати шайбочками. А так то деталь виглядає якісною
Перед тем как снимать родную постель, привяжите к штангам толкателей веревочку и зафиксируйте их.
А то если они упадут, то придется всю ЦГП снимать.
Так же и при установке новой постели, пока ее полностью не установили, шианги не отвязывайте
Незначительный люфт должен быть, это тепловой зазор. Пока установите так как есть, поездите, если шумы будут неприемлимыми, тогда можно и прошайбочки подумать.
Незначительный люфт должен быть, это тепловой зазор
ну там завеликий зазор як на тепловий і вона від руху руками шумить...но ви праві. спочатку так поставлю, покатаю.
там по їдеї воно всьо розборне і шайби доставити потім не викличе ніяких проблем
Змінено: 07.09.2020 р., nikel
та то треба зробити із двох шайб звичайних з одної сторони, так шоб шей десь десятка залишилась на тепловий зазор і масло
Змінено: 07.09.2020 р., nikel
та то треба зробити із двох шайб звичайних з одної сторони, так шоб шей десь десятка залишилась на тепловий зазор і масло.
Крч. всьо то напрасно, а може нє. Зняв стару деталь. порутив в руах і не така она вже і погана, і немає вона поперечного зазору. ощутимого пальцями, я попутов його з повздожнім тепловим. Але так як вже зняв, то поставив нову. Походу нова ше більше шумить. Треба їхати далеко і гріти мот щоб зацінити.
ну але гуркіт дуже нездоровий у мене був. треба буде знайти винуватця полюбе
Змінено: 09.09.2020 р., nikel