Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Трохи я не вгадав, не 600, а 890
Та це я про дешеві - справжні коштують дорожче за вітровик
https://motokvartal.com.ua/deflektor_reguliruemyy_kappa_ks180t/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
справжні коштують дорожче за вітровик
Функцiонал у "справжнiх" такий самий як у "несправжнiх" - тих, що за пiвгодини зробиш у себе вдома. Iмхо - на заощадженi кошти краще та кориснiше придбати чорноi iкри до млинцiв
Змінено: 25.08.2020 р., Ozi_58
З чого робити?
я ж бачу різницю між совдеповським шклом на моєму їжаку і КАРРою.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
В кофри стільки не влізе, мені головне функціональність а не ваші понти, а альтернативи банановому ящику і Планеті з коляскою я поки знайти не можу скільки не шукав
Ну в мене ще є чумодан - але то для особливих випадків
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 25.08.2020 р., User
Ну в мене ще є чумодан
Чумадан - то рiч не для кожного сучасного пересiчного громадянина. Це виключно для гурманiв мотоподорожей
Змінено: 25.08.2020 р., Ozi_58
Міхаличу.... я скільки не дивився на всілякі високі скельця Гіві - ні одно не затуляє морди. Таке враження, що вони не хтять щоб їх засудили (щоб не було бліків, збільшення-зменшення і інших оптичних ефектиів). На PCX бачив Ходнфівські "вище морди" одне два-скла, але там ціна >$500. Чого так... ?
А тайці-китайці... ті - да, за $100 зроблять будь яке, їм пофігу.
Ти б з цим обережно...
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 26.08.2020 р., vaclav
скельця Гіві
Скельце - саме це слово пасуе тим виробам. Воно непогано виглядае, але толку вид него... На дальняк потрiбне не "скельце", а повноцiнний захист вiд вiтру, дощу, вселяких комах та горобцiв з голубами - скельце тут не допоможе. Оптiмально - повинно бути на рiвни очей. Набагато краще працюе зi спойлером.
Змінено: 26.08.2020 р., Ozi_58
Какая температура масла при таких условиях?
Ориентируюсь на температуру цилиндра - больше 150град не поднимается - это соответствует лайт режиму на трассе по моим наблюдениям.
Тема избитая в хлам, но предлагаю альтернативное мнение. Все же правильнее мерять температуру не масла, а непосредственно цилиндра (жаль что поршень малодоступен). Аргументы: Страдают от перегрева и выходят из строя именно цилиндр и поршень (а никак не масло). Именно температура цилиндра и поршня для нас важнее всего. Даже при температуре масла 95град. температура ЦПГ может нагреться до запредельной температуры и поршневая заклинит или повредится. В мотоциклетном воздушнике масло не контактирует в достаточной мере с ЦПГ, чтобы эффективно ее остужать при тяжелых условиях как в двигателе с жидкостным охлаждением, где гильза окружена охлаждающей жидкостью. Так что панове китаеводы не стоит думать, что если температура масла на датчике 90 или 100 град, то все нормально и можно топить дальше без печальных для мотора послествий. Выводы такие сделал исходя из своих личных наблюдений.
Змінено: 28.08.2020 р., Ozi_58
Тема избитая в хлам,
Згоден, придбав електронний датчик температури і радіатор ЗАЗовський, радіатор обробив ортофосфорною кислотою і пофарбую "під хром", датчик з кольоровою індикацією від 12 В, буду ставити, но пізніше... Шось нездоровиться...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 28.08.2020 р., Direktor
Доброго дня! пробіг у мене уже 9000. проблем з мотоциклом не виникає, окрім рокоту мотора, який появляється. коли починаєш розганятися чуть бадьоріше ніж на мінімальних відкриттях ручки газу, також в жару при спробі тримати швидкість 80+ по прямій виникає душерозриваючий гуркіт з району голови. Гуркіт став вже не виносимий при їзді в карпатах на висоті через перевали+ суттєво знизилася тяга, комфортно стало їхати нереально, переживав за здоровя мотору. Було прийнято рішення опустити голку на поділку з 3 на 2 і тим самим збіднити суміш. І о чудо, тяга вернулася на місце а гуркіт з ЦПГ частково пропав, але не зник зовсім.
Ітого в мене є два варіанта причин гуркотіння:
1. Детонація яка посилюється з прогріванням мотоцикла і їзді на перебагаченій суміші, спробую залити 95 бензину. так як 92 в нас не зовсім 92 а моторка з новим обкатаним мотором гарно це все діло стискає і получається детонація
2.Вичитав в темі про брата Loncin Pruss lx200 що в них на таких самих моторчиках міняють коромисла - рокера, так як з заводу ставлять неякісні із поперечним і продольним люфтом на осях.
Провіряючи зазори на своїх клапанах, виявив те, що за 4 тис км "втекли" з 0.05 0.06 до 0.1 і були виставлені назад. а такош виявлений замітний поперечний люфт на осях коромисел. Гуркіт мотору зменшився в рази після заміни масла і висталення зазорів, але не пропав і доставляє значний дискомфорт на голову і вуха при їзді 80-90+.
Прийняв рішення купити, спробувати такі:
https://motoopt.in.ua/p1208464892-koromysla-klapanov-grm.html
Напевно воно все стандартне і має підійти.
Хто що думає з цього приводу?
Змінено: 28.08.2020 р., nikel
рокоту мотора,
Присутніій і на моєму моті, пробіг 3000 км, збільшується з розігрівом двигла... вже десь читав на нашому сайті про рокера, вірніше постіль рокеров: є штампована і є лита, нібито лита значно краща і менш шумна. Та нижньовальні двигуну і мають бути "шумнішими" за верхньовальні, така вже їхня природа... Маю досвід експлуатації нижньовальної 150-ки і таж історія, а коли підставив радіатор ЗАЗовський на масло-полегшало...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 28.08.2020 р., Direktor
люфт присутній через зазор між діаметром осі і отвором
Це справди "поперечний" люфт
. Тут и виникае гуркiт. Однозначто под замену - що тут гадать.
Змінено: 28.08.2020 р., Ozi_58
Китайские мотоциклы Shineray Intruder и Shineray X-Trail покоряют Голубые озераУкраина Черниговская область илиМОТОБОМЖЕВАНИЕ 2 дня 485 км.
Для видеомонтажа использую «ВидеоМОНТАЖ» - https://amssoft.ru/lands/vdmont/main.php?ap=65953
Приветствую счастливых владельцев Интрудера. Стал обладателем данного аппарата 2 недели назад. Потихоньку изучаю ветку. Наткнулся на дельний совет поменять китайскую резину на некую -
1. Шини міняй на Мітас 3,00 і 3,5 - переміряно, перевірено, вище фотки є, на рідних ти далеко не заїдеш.
Фоток не увидел. Нельзя ли мне как человеку вообще впервые в жизни связавшемуся с мотоциклом дать конкретную рекомендацию на конкретную резину? из расчёта поле-горы 60% и 40% асфальт, местами не очень высокого качества, что бы до них доехать.
Заранее благодарен.