Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Не хотел расстраивать, но без МО, тоже ничего плохого не происходит.Прикинь.
А ну эксперту видней. А я вот на двух таких моторах больше 90000км проехал, бывало по 8000км в одну сторону и ничего такого не заметил. Как быть?
Как быть?
Успокойся и расскажи где 8000 накатал...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 24.07.2020 р., Direktor
По родственникам проехался. Конечная Новосибирск. Ещё до всего. Назад транспортом. Со всеми делами около 2,5 месяца.
Все таки придбав собі Інтрудера. Це мій перший мот. На мій зріст 168 см високуватий - до землі дістаю на пальцях. Дивився на Lifan BTR 200, ніби нижчий (по опису на 1 см), але якось надто простенько виглядає. Продавець казав, що хтось там з його села купив, то за рік накатав 9000 км і не жалівся. Geon Wolf був відсутній, тож візуально оцінити не зміг. Сідав ще на Skymoto Ranger 150 - не сподобався. Він хоч і нижчий, проте якийсь незручний. Накатав перших 10 км і двічі зупинявся охолонути. І довго він так буде грітися?
Во время обкатки мотор греется сильнее, это да .
Рекомендую при обкатке , первывые 500км, делать 5-10 минутные остановки через 30 мин езды, или при проезде 30км.
Так же рекомендую перед началом обкатки заменить заводское масло в моторе на нормальное, отрегулировать клапана и настроить карбюратор.
Перші 600км буде дуже грітися, ще з 400км "так собі", а потім буде в нормі. Коли перестане "дуже грітися" сам зрозумієш - з"явиться тяга.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Хто вже регулював клапани, такий інструмент підійде?
КлючЗмінено: 27.07.2020 р., SanK
Хто вже регулював клапани, такий інструмент підійде?
Зачем тратить деньги на отдельный ключ? Берёшь плоскогубцы и рожковый на 10 (или 8, я точно не помню) и всё.
Та вона в нього і так є. Як вперше сів їхати, то аж трохи якось страшнувато було. Перша передача, трохи газу і його з-під тебе вириває. А потім нічого, призвичаївся.
Тяга потому, что звёзды так подобраны. Зато скорости нет от слова совсем. Мой тебе совет - поставь переднюю на 16 и будет как раз то, что нужно, и по тяге, и по скорости. Лично у меня стоит на 17, но это чисто для трассы.
Змінено: 29.07.2020 р., Xanderfisher
Поїздив ще трохи. Зламався захист ланцюга - пластмаса там ну ніяка. Почали плавати холості. Глохне, погано заводиться, регулювальними гвинтами на карбюраторі проблема не усувається.
глуши "дожиг"
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
ага, ще - вже в 3-х тупо висковольтний дріт був слабо вкручений в люльку і катушку і погано заводився.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
"Дожиг" глушив. Він тут ні до чого. Дріт насвічника вкручений добре. Є підозра на збагачену суміш. Чому? 1. Якщо регулювати гвинт якості, то мот глохнув практично при повному його закручуванні. 2. Якщо дати трохи газу (щоб не заглух) і трохи перекрити повітряну заслінку - відразу глухне. 3. Свічка чорна, хоча я викручував після спроб регулювання (тобто, при роботі на холостих), циліндр прогрівся до 110 градусів і нагар міг би й злетіти. Навіть якщо давати газу, обороти нерівні. Воно то й відразу трохи ті обороти плавали і при русі десь на 3000 (+/-) відчувалися ривки. А зараз щось геть не ляпота. Буду перевіряти усе: карбюратор, свічу, клапани...
Проверьте герметичность всех соединений, воздушного фильтра с карбюратором, карбюратора с цилиндром и тд
На третьому році таки згвалтував Петровича подивитися підшипник руля
Вчора кульки замінив, змазав, затягнув і мот як на світ народився - нарешті колесо повертається разом з рулем і Петрович перестав падати на пустому місці.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери