Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Шикарно
С такой огромной производительностью ЗАЗ-овского маслорадиатора, можно смело на первой передаче ехать с полной нагрузкой в Сахаре и горя не знать
Внешне выглядит добротно.
Какие результаты температуры масла?
Маслошланги на трубках выхода из маслорадиатора надежно и крепко держаться???
Змінено: 06.07.2020 р., moto-moto
На першій він не перегрівається, тільки по трасі на швидкостях за 70 починається.
З радіатором температура 100, 40 хвилин зі швидкістю 85 км, без радіатора треба робити одну зупинку або тошнити 65.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 06.07.2020 р., User
я так і їзджу тепер після того як кабовський движок запік
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
С маслорадиатором уже можно ехать на повышенных оборотах без риска получить маслянное голодание, по причине угарания масла....хотя, злоупотреблять не стоит, так как при высоких оборотах масло выбрасывает в сапун.
В прохладную погоду, маслорадиатор надо будет прикрывать, так как мотор не сможет прогреться и выйти на свою рабочую температуру.
Змінено: 06.07.2020 р., moto-moto
Взимку ніхто не їздить, а +10 Петрович їздив без проблем.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
і зараз так дає в Петровича
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 06.07.2020 р., User
Взимку ніхто не їздить, а +10 Петрович їздив без проблем.
В мене на активі був невеличкий радіатор - за@#ся його прогрівати. І є підозра, що так і їздив - на непрогрітому. +5...+10. Перекривати - імхо саме краще.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 06.07.2020 р., vaclav
Вітання всім форумчанам. Хлопці, вибачте за дурне запитання, але скажіть - де в цього мота знаходиться реле зарядки? Хочу зняти ,можливо замінити - йде перезаряд на АКБ, википає за короткий час. Взагалі-то в мене 150 кубовий Форестер, але думаю там принципової відмінності в цьому немає Дякую всім.
шукай під сідушкою прямокутну приблуду з алюмінієвим оребренням. це й є РР. комутатор виглядає дещо інакше
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
комутатор виглядає дещо інакше
більший за РР, цікаво, скільки на виході? може акум закоротив? Приблизно так виглядає:https://www.moto.com.ua/shop/id-35275/
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 09.07.2020 р., Direktor
зрозуміло, що в першу чергу треба перевірити, що він видає на ХХ та обертаж вище середніх. якщо аккум в банках коротнув - то й РР буде себе вести неадекватно. але для перевірки потрібен, як мінімум, мультіметр (для того, щоб дізнатися скільки аккум видає в стані спокою) та навантажувальна (нагрузочна) вилка, щоб дізнатися його реальну ємність
п.с але, якщо не можуть знайти РР, не знаючи, як він виглядає, то це не потрібно. лише спробою зміни на інший. але якість цих "виробів" під великим сумнівом. сам так з 3 разу адекватний підібрав
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Змінено: 09.07.2020 р., tsinik
Так ,всі, мінусова дещо більше. При 14.9 вольта заряд ще йде... Спробую замінити реле. Чув, що може попасти така сама хрень. Тоді може причеплю якого небудь модуля китайського для обмеження напруги. Якось так. Може щось порадите?
АКБ в порядку.В стані спокою видає 12.6 вольта. І на холостих, і на підвищених обертах напруга заряду однакова. Після останньої доливки спробував підключити АКБ через амперметр ,щоб побачити струм заряду ( бо є думка, може який модуль вткнути китайський для обмеження зар. струму і напруги). Показав зарядний струм 1.2 ампера, акум був незаряджений ,бо долита вода в банки. Вже приходять думки в голову - може просто вивести десь на панель цифровий вольтметр і тумблер і просто вручну відключати на ходу? Але ж не хочеться такого "колгоспу" на практично новий мотоцикл... ( пробіг трохи менше трьох тисяч. До цього від'їздив 30 років на "Мінську")