Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Такая же ситуация и у меня. В подвешеном состоянии вилку шатаеш вроде бы все мертво не чего не болтается. А если нажать на тормоза и с силой покачать то что то счелкает, и на ходу если тормознуть резко, так же счелкает. Пока не разбирался времени щас нету. Если раньше разберетесь то напишите что делали. Altay.
Оце не вони?
https://mototema.com.ua/gruppa-rulevyh-podshipnikov-grp-32024-320225-shineray-xy150g
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Я правда грешил на то что при складывании вилки что то в нутри там. Может в подвешеном состоянии как то не так шатаю?
Хочу такой.... шоб запас хода 200 км, скорость 80 и цена в три раза меньше. ВО!!!
І головне - щоб не забули, після купівлі, морду ще варенням помазали!
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 01.07.2020 р., vaclav
Тут нелюблять японьский чермет, бо його постійно ремонтувати не треба.
Я он на свого PCX - не дай бог поставить щось що без напису "Honda".
Правда коли вибирав - дивився щоб оте "Honda" було по ціні як на Lead/SH - бо так би їздив би на Бургмані650 (і думав як штани і сорочку не продати).
Взяли б он FTR-225 (за 2-2.5 тис) і горя не знали б - сільський мотоцикл для японців.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 02.07.2020 р., vaclav
Тому що японський чермет - дорожче нового китайця. Але можна купити і більш менш якісного китайця, якому не потрібні такі великі доробки.
Я вже так робив - взяв Актив, поїздив на ньому - да, китайці не змогли сильно напартачити (на диво), але все одно прийшов до висновка що треба брати те з чого китайці його копіювали - Cub"а 110/125 (цієї зими скоріш за все - займуся цим питанням).
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 02.07.2020 р., vaclav
Краще подивись на Ліфан БТР 200
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А какой? В профиле указана только дельта.Гараж не на восточном? Помню, там был в каких то гаражах, местный житель осколки показывал, которые насобирал после обстрела.
У меня не один мот. В прошлом году было 7. За год 3 продал (вайпер Сафари 125, CZ250 и Хонду ДиоФит), 1 собрал (кроссач 200сс) - стало 5 вроде
. Я мотами не торгую - просто решил сократить коллекцию. А "чермет" - эндуро Ямаха ХТ. Гаража на Восточном нет у меня - живу в селе.
Змінено: 02.07.2020 р., Ozi_58
Зняв покажчик рівня пального,попустив конргайку руля(вона там на 30),підтягнув гайку руля з допомогою пробоя і молотка (бо ключом там негодин підлізти),затягнув контргайку,поставив покажчик.
Стук пропав!
Дивився і на Ліфана, і на Хантера Вовка і на Баджаджа (цей відкинув через набридливу поведінку власників - дістали своєю рекламою, та й він не без проблем). Ще рекомендували мені SkyMoto Bird. Поки що, душа лежить до Інтрудера. Тай його багажна система для мене плюс. Хоча, все ще може змінитися, коли при покупці буде вибір з кількох - пощупаю, сяду...
Сядь обов'язково, він високий і дуже нестійкий. Він для людей під 190 см і за сто кг ваги. А багажник я з нього передрав і зварив собі на Джиньші.
Баджаж вібрація
Гантер мені звук не подобається, дуже гарчить і лапка перемикання швидкости на важілі з часом розбовтається
Бірд здається Чінчі робить, непогана фірма, але чи є там балансвал?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери