Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
вы же не полный ЮЗЕР. посудите сами: если бы ось вращалась, то хана маятнику пришла бы быстро. именно для компенсации в ступице и установлены 3 подшипника с распорными втулками, что убирают напряжение на осевую нагрузку шариков.
п.с. приведу маленький пример: на колесных ступицах и дисках у зилов и газонов есть левая и правая резьба. типа, для предотвращения откручивания. но там нагрузка на конусное соединение. зато у камаза, где колесный диск крепится лапками на 5 лучей - все резьбы стандартные. почему так? зил берет 5 ронн, камаз - от 8 до 12. у кого больше нагрузка?
в том то и прикол, что там прямое крепление , а там - через упорные лапки.
у меня задняя ось ни разу не показала прослабления. так что этого опасаться не стОит. правда, да, гровер подкладываю. и использую самоточенную ось - она длиннее. "заводская" после нескольких снятий и "моих" затяжек тупо закусывает резьбу. с этой - проблем нет. неоднократные снятия и длина гайки в 25мм с мелкой резьбой на оси с торсиона вполне себя оправдывает.
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Не крутиться, але гайку зустрічним вітром відкрутити може.
Завтра я тобі знайду докази.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
направление ветра или домыслы? я подожду
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Резину міняти.... А по грунту навалювати?? А на рибу їздити??
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Сам на ній їздь
тобі продати за півціни на твого рогатого?
Кращих шин для рибалки за ці немає
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Проїхав першу тисячу, поки що все нормально.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Звичайно що Петрович
, я так іноді на підміні. Мені не подоюається що високо і шини ні в дугу - для них треба болото нормальне
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Мені не подоюається що високо і шини ні в дугу...
...то ти ше бегемота не приміряв...
Змінено: 18.07.2018 р., stnslv
скремблером зветься.
шо це скремблер я зрозумів без гугла
, мав на увазі марку-модель, сток/не сток, шо за мотор. #сокапре #сокажре
☭ = 卐 = Z
Змінено: 18.07.2018 р., hitmanhunter
Отримаєм на горіхи, це точно...
Скремблер від геона...моторчик Loncin re-250, по факту 223 сс... балансвал, 6-ти ступка, 18 к.с. повітряно-масляне охолодження...
Замінив стокові зеркала, переробив задню підвіску, бо жорсткий був шо табуретка...переніс задні поворотники, до номера, на черзі багажник й невеличкі захисні дуги...
Наїздив тільки 800км, жре десь до трьох літрів...
Доречі...зразу ж зварив для нього гриль на вихлопну й підйомника, з того що валялось... 130 суха вага, але стоїть ,,як у молодого"...
Змінено: 18.07.2018 р., stnslv
у мене теж 250ка, по факту 223 чи 226, але передач 5.. мені цікаво там де 6 у китайців - ширший діапазон, чи такий само, просто на 6 розділений
якшо іншими словами, чи є толк міняти 5ступ на 6ступ мотор)
п.с. підйомника точно такого хочу зварити вже цілий рік, все ніяк руки не дойдуть
бо і мої 130кг закидати на пенька не дуже корисно для спини
☭ = 卐 = Z
Змінено: 19.07.2018 р., hitmanhunter
Я ще не вкурив всих прєлєстєй, може пізніше й дойде, але вважаю що 6 передач для всепролаз то занадто...
Максимальний крутний на 6,5 к...максимальна моща на 7,5...хотілося б подовше трансмісію, бо по місту лапкою приходиться клацать...пізніше, після обкатки, спробую ведучу зірку на зуб більшу (зараз 13*42...)...
Змінено: 19.07.2018 р., stnslv
13*42
Ну у мене теж 13*42, крутний на 6,5 к, максимальна моща на 7,5 (на стоковому комутаторі точно, а на процесорному фіг його знає),
Максималка (адекватна
) на 13*42 десь 90, на 14*43 десь 105 (по норм спідометру), ставлю 14 на дальняки, бо помісту не дуже зручно, а офроаду ваще ніяк (мотор стукає в говнах на низах навіть із проц.комутатором).
То це я думав шо на 6 передачі буде 115 (припустимо), тоді 100 можна їхати в дальнячку на 6й без напрягу, бо на 5й трохи дереться мотор на -7-7.5к об/хв... і з зірками не гратись
☭ = 卐 = Z
Змінено: 19.07.2018 р., hitmanhunter
Максималка 120 - я перевіряв
, по спідометру канєшно. Але сцикотно шото так їхати
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Скремблер від геона...моторчик Loncin re-250, по факту 223 сс... балансвал, 6-ти ступка, 18 к.с. повітряно-масляне охолодження...
Картинки от производителя мотора, еле 16 лошадей у RE250
у мене теж 250ка, по факту 223 чи 226, але передач 5.. мені цікаво там де 6 у китайців - ширший діапазон, чи такий само, просто на 6 розділений якшо іншими словами, чи є толк міняти 5ступ на 6ступ мотор)
У меня есть мотоцикл с 5 ступкой и с 6 ступкой - так вот - 6 ступка очень, очень удобно. Она позволяет ехать и в горах вдвоём и по трассе лететь на максималке и не играться звёздами. Кому надо в городе - ездит со второй, кому надо лес и горы - с первой.
Нет лучших среди равных
Змінено: 27.07.2018 р., Ingvar2
Максималка 120 - я перевіряв, по спідометру канєшно. Але сцикотно шото так їхати
Кому то пора GPS купить.
Нет лучших среди равных
Змінено: 27.07.2018 р., Ingvar2