Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Наїздив перші 200 км. Ганяти не ганяю, максимум 50-55. Чи то я звикаю, чи то й сам мот помаленьку притирається, та сьогоднішня поїздка на відміну від раніших, доставила задоволення, хоч дорога не дуже, було й 6 км пісчаної.
Запитання: це вже міняти перший раз масло?
Масло надо менять сразу же.
Слить заводское и залить качественного .
Первая замена масло 0км.
Потом замена масла на 500км.
Потом 1000 км.
Потом на 2000км
Потом на 4000км
И все последующие каждые 2000км пробега
Первая замена масло 0км.
Вчора злив "заводське", проїхав 120 км, масло чисте, "майже" прозоре, на магнітику чисто, сітка чиста, залив Мотюль 10/40. Хоч і не Інтрудер, та всеж Шанрай...
Заводське жидкувате, зливав на холодному движку, збігає все до каплі. Сьогодні прокатнусь після роботи, побачу різницю, чи ні...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 22.04.2020 р., Direktor
прокатнусь після роботи, побачу різницю, чи ні...
Да яка там різниця... різниця буде десь після 300..700км, а до того - сльози - один перманентний "розлад шлунку" у двигуна.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 22.04.2020 р., vaclav
Из своего опыта.
Масла с вязкостью 10w40 и одной спецификации от разных производителей , практически по началу по работе не ощущается, а вот с нарастанием пробега разница начинает очень ощутимо чувствоваться.
У одного производителя масло легко работает до замены, у другого к этому же пробегу уже начинает кпп плохо переключаться и шумы от мотора появляются.
Масло срабатывается и стареет одно медленно другое быстро.
Сразу ощущается если после 10w40 залитть 20 w50.
Змінено: 22.04.2020 р., moto-moto
Из своего опыта.
а ти яке заливаєш?
різниця буде десь після 300..700км
Ну так злив марки "якесь", а залив Мотюль... хоча і на заводському зчеплення, перемикання працювали нормально...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 22.04.2020 р., Direktor
На обкатці масло не швидкість не впливає, там тертя-температури не штатні - лити не таке що за 500км чорніє (вигорає). Якщо "на пальцях" то там ще мастити немає чого - делалі скрегочуть-притираються метал об метал і воно по перше як охолодження (бо все кострубате і криве), а як притреться і не буде чіплятися одне за одне (температури впадуть і з"явиться міць) - от тоді воно вже як мастило.
На кабі, перші 100-300 км курив через кожні 20 хвилин, бо один раз перегрів двигун (впала швидкість, їхав вночі по рівному і потихеньку). Ніяких неприємних наслідків не було, але все ж. А потім як обкатав - то ще попробуй його перегрій.
Тут може не так критично, бо більше кубатура (більше ребер охолодження) і більше масла, але краще пам"ятати.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 22.04.2020 р., vaclav
Вибач, Івановичу - щось я розійшовся.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
"бритаю" (козаки так називали відлов з табуна, перше загнуздання та сідлання молодого коня)...
Оброть - уздечка по сучасному. Дiд мiй казав менi пiдлiтку - "за оброть тримай" (коня)
. Тому (вiд "оброть") мабуть и зъявилось слово "бритаю"
Змінено: 22.04.2020 р., Ozi_58
Вари з нержі прямоток так щоб аж вогонь вилітав!
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 24.04.2020 р., vaclav
Вiн буде коштувать як Iнрудер. Самотужки не подужаю... нема аргону.
Якщо дуже хочеться, то можна - проволока з нержі і можна варить углекислотою. Тільки треба придр@#ся, бо воно буде
дуже схильне ср@ти виноградом, але якщо приспособитись і погратися налаштуванням сварки - то МОЖНА. І шви гарні виходять.
Банка.... Або самому костромити або підібрати на алі підходящу банку з нержі ($50-100), а коліна - варити самому (за 50 - тільки банка, за 100 пришлють і банку і труби - з них і нарізати як треба).
Мені на джебель так (углекислота+проволока з нержі) Ігор зварив і я не одну тисячу накатав з ним. Якось п'яний хтів підкурить - так цигарку порвало. На заправки заїзжаю накатом з вимкненим двигуном, бо ну його нафіг.
І гарчить так що люди плутають з DRZ-400.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 24.04.2020 р., vaclav
Вари з нержі прямоток так щоб аж вогонь вилітав!
Прямоток на гражданской технике это:
а) незаконно - нормы по децибелам существуют, хоть их почти никто не контролирует
б) некультурно - порядочный человек не будет глушить окружающих и слушать проклятия в ответ
в) непрактично - при длительной езде заболит голова
г) глупо - несмотря на возраст, окружающие, в большинстве своём, будут воспринимать владельца прямотока, как малолетнего дурачка
Змінено: 24.04.2020 р., Xanderfisher
А іноді вихлоп сгниває (за 25 років) і дешевше - саморобний.
Оскільки голова на дальняк в мене не болить, то пункти Б-Г, скажім так, абстрактна болтологія.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 24.04.2020 р., vaclav