Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Її мабуть викину
колесо снимать потом - одно удовольствие. лучше закрепить или пружину усилить
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Не повинна, думаю щось там неправильно пружину закріпили.
Яке там тихо- то ти не чув як тихо за метр не чути
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Кирилл закинув інфу в шапку теми
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ранее на этой ветке форума выкладывали фото, как опускали подножки ниже на 50мм.
Одне невияснене питання - номер задньої зірки по каталогу JT Sprockets.
Бо рідні я вже бачу довго не ходитимуть.
Може в кого є можливість виміряти і підібрати ? https://www.motokontakt.com.ua/raskhodniki/privodnye-tsepi/privodnye-zvezdy-zadnie.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Так вона тепер в шапці теми http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-1690619/#1751886
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Посчитал соотношение оборотов и скорости для Интрудера 200.
Передаточные числа 15/42, задняя покрышка 4.10х18.
Получилось, при 6000 об.мин скорость 84 км.час, при 7500 об.мин скорость 104 км.час.
Коллеги, подскажите, мои расчеты совпадают с реальностью?
Змінено: 11.03.2020 р., moto-moto
Приблизно так і є, не пам'ятаю точно але здається при 80 км=6000 об.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
80 км.час это по родному спидометру или по GPS?
Навігатор тільки купив ще не міряв ним. Та й нашо тобі ці розрахунки?
Крейсер 80, розганяється до 110 по спідометру. Для траси треба ставити більшу передню зірку, думаю на 15 зубів буде якраз.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Заводская передняя и задняя звездочка какая???
Тепер в шапці все є.
Скажи нехай подивиться на Ліфан БТР 200 - мені він сподобався більше, їде так само але комфортніший набагато.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
У мене того отвору зверху нема, закріпив зовсім в іншому місці, прийшлося розтягнути, ото й ляпає. А розумівся б... хіба довго було б отвір просвердлити...
Уважаю пчеловодов т.к. сам пчел боюсь ( але мед дуже люблю
). По темi - там отвору не повинно бути. Кронштейн в виде подковы надевается на небольшой ВЫСТУП НА РАМЕ ( он свободно перемещается и позволяет обойти ось тормоза и центральной подножки). Пружина вдевается в отверстие этого кронштейна, а другим концом за подножку. А без центральной подножки грустно - ни обслужить мот нормально, ни колесо снять... Пружину такую подобрать не проблема.
Змінено: 11.03.2020 р., Ozi_58