Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Ніфіга, в БТР 200 хоч кубиків менше але потужність та ж. Бензу жре менше, працює тихіше, по комфорту як юбрик чи Баджаж. Аморти правда теж дубові. треба міняти.
Я ж їздив на всіх, у Петровича Інтрудер, у Колі БТР, в сусіда Баджаж - з них для їзди по звичайних і горбатих доріг найкраще БТР.
Недоліки:
1. У Баджажа немає балансвала на швидкостях за 70 - вібрація.
2. У Інтрудера незручне вузьке сідло, на дальняк гріється, жре 3,5 літра.
3. У БТР немає відкидних платформ, але мені вони так ніразу і не пригодилися.
А крутного моменту у мене і на Джимі 125 вистачає.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 06.03.2020 р., User
Огромное спасибо - дельные советы. Интрудер хорош, но жрет много. Если форестер уверенно везет двоих, то... Эх попробовать бы. Может кто знает - в Житомире продают эти мотоциклы?
в Житомире продают эти мотоциклы?
Постійно Баранівка на ОЛХі пропонує ріізні моти, це ж Житомирська область кажись... Так, є Інтрудери, тільки шо провірив...
на дальняк гріється, жре 3,5 літра.
як топить увесь дальняк 100 км/час, і гріться і жрать буде... бери Інтрудер...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 06.03.2020 р., Direktor
г. Житомир, Мотосалон "Мототоп", ул. М. Грушевского (бывш. Котовского ) № 93
(067) 410 30 33 , (063) 650 25 15 г.
Новоград-Волынский, магазин ТД "Партнер", ул. Шевченко 67
+38(097)47-33-336 +38(067)34-54-803,+38(096)75-37-427
г. Барановка, Барановский рн, Мотосалон "ОТО-МОТО", ул. Звягельская 43
+38(096)016-10-83, +38(067)354-07-01
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 06.03.2020 р., User
Сьогодні з сином помаленьку (відриваючись на святкування) збирали інтрудера. Фотоінструкція дуже допомагала, хоча мотоцикл оновлений і дещо з рекомендацій не підходило. Не знайшов втулок, щоб прикрутити фару і її захист. Сподіваюся ще знайду.
Дякую.
Сьогодні помаленьку дозбирував мотоцикл. Практично все склав. Практично, бо ще залишилися деякі недоробки, як то під"єднати захист фари, чи то не розумію, як під"єднати пружину до ножки (не бокової), ну і ще залишилися деякі деталі, а їх бути не повинно. Завтра сфотографую, може роз"ясните, що й куди.
Також був би вдячний за детальні фото інтрудера: зліва, справа, спереду.
Рекомендую скидывать сюда всю техническую информацию по мотоциклу.
Руководство по двигателю https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Руководство по сборке https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Руководство по экплуатации https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Звезда ведущая - 15 зубьев, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Звезда ведомая - 42 зуба
Цепь - 428-я, 114 звеньев
Карбюратор - PZ27
Свеча - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Лампа фары головного света - 35 ватт, цоколь Н4 (мощнее ставить нельзя - расплавится отражатель).
Натяжку ланцюга подивись бо з заводу в транспортному стані натягнутий на увесь.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Дивився. Треба б підтягнути трошки.
Заводився важко. Все ж завівся, працював. Не витримав, вирішив проїхати трошки. Те, що працює тихо, чується мощ (порівнювати можу тільки з Мінськом) радує. А от те, що високо ніжки - неудобно. Мо" привикну з часом. Центральна стійка постійно ляпотить.Її мабуть викину. Чи чимось закріплю.