Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Зробив прокатушку на Інтрудері віл Тернополя до озера Геришаска, що на Свидівецькому хребті. Скажу шо було досить страшно, адже їхав в гори на мотоциклі перший раз, розумів крутість підйомів, і складність деяких участків. Місцями були кути підйому в 45-60 градусів, місцями мотоцикл находу просто розвертало перепендекулярно підйому і приходилося злазити і виводити коника вручну на горку. Місцями калабані по циліндр, і слизькуще болото. Мені повезло піднятися в гори одразу після рясного дощу, тому болотяна ковзанка була дуже підступна, в резултаті чого падав кілька разів в болотяному трешу)) Загалом мотоцикл показав себе дуже кльово, ніяких технічних сюрпризів, крім того що вже на верхах, попустилося наніц переднє колесо, зловив розковбас на болотному жестяку. Стокову цепку підтягував 2 рази по дорозі і один раз по приїзді. І це всі моменти, що приходилося братися до ключів. Дуже щасливий що зробив цю покатушку, туди і назад. Загальний пробіг склав 685 км і 670 грн на бензину, при тому що по горах передвигався на 1-2-3 передачі кілометрів 50, тому можна сміло говорити про розхід в + -3 літри при швидкості 75-85. Дорога назад, з самого серця гір, озера Геришаску, практично нон стопом зайняла 6 годин. Тепер я знаю що досвіта можу сісти на свого надійного друга а в по обіді бути в любій точці Карпат, не напрягаючись!)
Також ще добавлю, що після прокату по горах, не жаліючи вікручувати ручку газу до 3/4 ходу, вертаючись назад відчув, шо мотоцикл став набагато краще тягнути і тримати швидкість, так-що не бійтеся давати свому конику нормально про***дону після 2000, йому це піде тільки на користь в майбутньому, але обовязково контролюйте темпереатуру. В мене контроль здійснюється цифровим датчиком, на щупі
https://youtu.be/5jke8VhBfXw
Змінено: 10.08.2019 р., nikel
Гарна подорож! Интрудер красень, козак також! Не злякався труднощiв майже экстремальноi подорожи. Респект!
Знайшов тобі аморти такі як тобі хочеться
https://www.motea.com/de/luftfederung-fahrwerk-fur-harley-davidson-electra-glide-standard-2019-126592-0
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А взагалi я втратив надiю придбати якiснi китайськи аморты. Купував 4 рази - якiснi попались 1 раз - тайваньского виробництва NDT. Усе iньше по сутi не дотягують до задекларованих показникiв. По сутi по над 3000 грн вытрачено даремно
Змінено: 15.08.2019 р., Ozi_58
Ну це я так на ура щось знайшов, а якщо поритися то десь в Німеччині можна знайти класні аморти за 3 тис.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
https://jawa-zapchasti.ua.market/product/1880060-amortizatori-chezet-350.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ось їх тут навалом
https://www.ebay.com/itm/Rear-Shock-Absorbers-320mm-12-6-Motor-For-Dirt-Bike-ATV-Quad-Yamaha/333296566237?hash=item4d9a05ffdd:g:9fsAAOSwpKtdU7lg&vxp=mtr
https://www.ebay.com/sch/Shocks/178042/i.html?_ul=RU&MMake=Yamaha&Type=Seat%2520Cover&Brand=Unbranded&_fosrp=1&_pgn=2&_skc=50
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.08.2019 р., User
Ось їх тут навалом
Та ну iх нафiг! Решил вопрос почти бесплатно. Меня всегда выручают легендарные чешские мотопроизводители. Надо немного внимания - и их продукция даже древних годов замечательно работает. Китаю расти и расти. Перебирал эти аморты и сравнивал показушный китайский блеск и неброское на вид качество деталей из классного материала. Земля и небо. Из трех амортов собрал два. залил по 50мл масла (10мл дизельного и 40мл трансформаторного) - работают на ура и ничего не пробивает.
Змінено: 15.08.2019 р., Ozi_58
Подолжается обкатка Интрудера. Пробег около 1,5 тыс. км. Все пока работает без нареканий. Начал слегка открывать дроссель. По оборотам - больше 5000 пока не крутил. Но и этого хватает для бодрого разгона до 70 км\час. Стоковое соотношение звезд занижено, но для обкатки в самый раз - чтобы не перегружать двигатель. После обкатки ведущую звезду можно будет увеличить на 1-2 зуба и будет норм. Пробовал ехать с тяжелым пассажиром - общий вес 190кг. Впечатления лучше чем ожидал. Видно сказывается усиление рамы под двигателем (рама замкнутая). Не обманули - грузоподъемность больше чем на других клонах Honda CG125, чем он и является. Задние аморты от Явы тут очень к месту - ехать комфортно и одному, и вес держат достойно. Мелкие неровности на скорости можно игнорировать - отрабатывают четко. Рекомендую к использованию. Из четырех вариантов амортизаторов, что я испытал на Интрудере, этот оптимальный
Змінено: 22.08.2019 р., Ozi_58
Вчера провел техобслуживание мота. Пробег ок 1600км. Кроме замены масла и прочего решил проверить зазоры в приводе клапанов. Первый раз установил зазоры перед первым запуском движка 0,06 и 0,08мм. После 1600км пробега зазоры оказались соответственно 0,1 и 0,12мм. Увеличились одинаково на 0,04мм - по моему много. Посмотрим что дальше будет. При этом клапана на фоне грохота штанг привода коромысел не очень то и стучали
. А в общем двигатель работает хорошо, потихоньку набирает "мощу", заметно четче стала работать КПП (хотя до идеала далеко). Иногда закручиваю за 5000, но кратковременно. Сидение чуть продавилось, сидеть стало удобнее. Цепь в минской защите чувствует себя неплохо - подтяжки пока не требует. В общем "воспитание" продолжается.
Змінено: 31.08.2019 р., Ozi_58
Петрович прямоток купив
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери