По результатам поездки на Десну у меня на 125ке расход топлива оказался около 2,5 литра.
коли катав на 125, то щоб тримати 85-90км/год (по GPS звісно ж) потрібно було валити майже на всю ручку газу, тому витрата була більше 3л завжди, по місту не спіша так - десь 2.5. На японській 250 такі самі витрати зараз в таких режимах. Але якшо навалювати і перти 120 по трасі, то одразу стає 4л
ну кпд карба 20 % це щось космічне(як вообще можна виміряти КПД карба?!). не треба так наганяти на 2т техніку, хоть і радянську, не так страшно вона відстає, при на порядок простішій конструкції
20% то образно, типу жарт. А совкотехніка для мене так - це повне лайно... ну хіба що окрім Яви, і то - це був більш європейський мотоцикл ніж радянський, але і йому до японців було дууууже далеко, навіть до 2Т.
https://youtu.be/uLUex1BssgY?t=224
Навіть і копіювали криво - МТ у німців скопіювали 1в1, але йому до БМВ як до неба рачки, навіть до БМВ тих 40х років. Що по надійності, що по потужності, що по витраті палива.
А свої 4Т не робили, бо руки із ... були, надто складно, та й не було часу, нада ж ракєти було будувать, бо американці нападуть.