Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Що й підтверджує той факт шо Петрович на ньому 5 разів впав на пустому місці, на важкій грунтовці.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Там ще аморти кріпляться на втулках діаметром 10мм, у Петровича розбило гумки за 2 тис майже вщент. Треба ставити щось солідніше, у мене на скутеретті і то 12 мм, на Джиньші 16мм.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Вітаю!
Ех жалко, ми три дні назад якраз в Ніжині були
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Может и классно, но при этом переднее колесо загружено больше чем хотелось
Проблема вирішується пробками-проставками в пера вилки, міліметрів 50 завдовжки. Але ж кут нахилу маятника, з цими амортами, буде завеликий й налаштувати натяг цепу буде ще та задачка...
Змінено: 27.07.2019 р., Stass
Після 2 тисяч пробігу стук на ямах, в районі приборки, став невиносимий. Думав що то десь товче пластик. але виявилося відпустилася гайка рульової колонки. Що дивно, не побачив там ніяких стопорних елементів, які би фіксували гайку від саморозкручування. Розібрав все вщент, затягнув від душі, зібрав - стало набагато приємніше "ендурити"))
,,Від душі" затягувати ніззя!...треба з чуйством, шоб був люфт, бо буде підклинювать й довго не ,,поендуриш"...
Конусні стали без переробок, перепилів рами? Вот тако ніби береш новий мот і хочеш їздити а не крутити, а тут на тобі вилазять косяки срані косоглазі.
Діло може не в сраності підшипників. вони собі є такі як є, а в тому що рульова гайка самовідкручується ?
Ну це понятно...руль туго йшов першу десятку, зараз став легше, за кілька сот увійде в свій роочий режим, а там знову потрібно буде розбирати і підтягувати...таке воно життя китайовода
Да, нервы уже не те что раньше. Не смог я долгое время спокойно смотреть на то, как песок и прочий абразив безнаказанно уничтожает новенькие цепь и звезды на моем моте. Решил действовать. Купил защиту цепи от Минска и установил ее. Пришлось немного повозиться и все получилось.
Цікаво скільки по кінцеві проживе