Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
То мільйон разів писали, що всіх без виключення китайцях треба одразу з покупки міняти всі жижи, в т.ч. і тормозну. Колодки, гуму теж бажано само собою.
☭ = 卐 = Z
може повітрянного фільтра треба випрати?
Славік, ти був правий., не думав що фільтр може додати півтора літра
Правда ще й тиск в шинах був 1,5 і 1,0. Проїхали 260 км в різних режимах(половина 80-90 км) - витрата 3,4 л.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
не думав що фільтр може додати півтора літра
фігасе
так і клапана помінять не довго..
не думав що стільки може дать - думав що 100% там ще щось сидить.
Правда ще й тиск в шинах був 1,5 і 1,0.
З дороги не здувало?
(бо pcx - реально на бордюр видувало)
Проїхали 260 км в різних режимах(половина 80-90 км) - витрата 3,4 л.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 17.07.2019 р., vaclav
Тоді став буксатори на камеру (для піску щоб соски не повиривало, спускай до 0.5) і насос щоб качати коли до асфальту доїдеш
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 18.07.2019 р., vaclav
Це до Сергія з Малинівки, він вже їздить на новому
http://www.moto.com.ua/ua/profile/user-58114/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Хочу купить качественные задние гидравлические амортизаторы для Интрудера. Несмотря на бесчисленные предложения в магазинах - подходящих амортов нет. Пустышки не интересуют. Альфодельтовскоактивовский вариант есть, но они для меньшего веса. Есть неплохие от ЮБРа - не подходят по длине. Проблема...
Змінено: 25.07.2019 р., Ozi_58
У NDT не плохие амортизаторы, только брать маслянные, они мягче, комфортнее и надежнее.
Разница в длинне амортизаторов Юбр и Интрудер какая?
Змінено: 25.07.2019 р., moto-moto
У NDT не плохие амортизаторы, только брать маслянные, они мягче, комфортнее и надежнее.
Согласен, но все они на Альфу- Дельту, и для мота очень мягкие. Мягче тут не надо как раз. У меня такие стоят на Дельте - отличные! Но у мота вес поболее, да и вдвоем иногда приходится ездить - для этого они слабы. У них толщина пружины 7мм.
Разница в длинне амортизаторов Юбр и Интрудер какая?
У интрудера 335мм, у ЮБР намного длиннее. На сколько - не помню. Вроде ок.40мм(не точно)
Змінено: 25.07.2019 р., Ozi_58
Дощ закінчиться, поміряю, не думаю що вони набагато довші, там +20мм великої ролі не грає.
А нє, і правда 380мм
https://www.begemoto.com/amortizatory-yamaha-ybr125-komplekt
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 25.07.2019 р., User
Решил попробовать поставить аморты от своей Дельты (пр. Тайвань, судя по надписям и цене
). На Дельте ходили в самом распущенном положении три года - так и установил. Очень мягко оказалось. Но после поджатия пружин на 30мм стало сильно жестко. Путем эксперементов остановился на значении - "пружины подтянуты на 12мм". Для одного шикарно. Для двоих - есть запас регулировки. Но мне для полного счастья нужны аморты мм на 30 короче - чтобы зад чуть опустить.
Змінено: 26.07.2019 р., Ozi_58
На ньому ж їздити а не дивитися
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Від миття воно іржавіє і фарба стирається
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Не нужно опускать - классно мот смотрится, гармонично.
Может и классно, но при этом переднее колесо загружено больше чем хотелось бы. Это хорошо для спортбайка и идеальной дороги. У нас все не так. При переезде неровностей надо максимально разгружать переднее колесо, а при такой развесовке это затруднительно. Для плохих дорог такая развесовка не подходит. При попадании в "хорошую" выбоину чревато неприятностями. Зачем нам это?
Змінено: 26.07.2019 р., Ozi_58