Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Расход топлива на л/100км≥3,2
це як завжди при швидкості 50.
У мене по Полтаві як їду то теж 1,9 бере(норма 2,0), а як тільки на трасу то зразу 2,5-2,8
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
якшо в лісі пригружений 1-ша 2-га передача то може бути і 5л витрата...
заміряв на деяких кубатурах:
-китайські
125ка - 2.8л
200ка - 3.2л
250ка - 3.0л
-японська 250ка - 3.3л
режим: 30% траса / 60% місто / 10% оффроад
п.с. по трасі завжди 125 і 200 жерли більше або так само як 250, бо щоб їхати 90км/год на 125 і 200 їдеш на 3/4 газу або майже на повному газу, а на 250 на 1/2.
... у всіх китайцях не вистачало 6ї))
☭ = 卐 = Z
Змінено: 12.07.2019 р., hitmanhunter
Ну я по "дракону" 200цц розказую (там двигун не cg).
Якщо загнати в болото то він і 7л візьме, для нього в такому режимі то нормально.
Не знаю... 4.9л для 200ки, яка б вона не була, це вже до х..я. це і для джебеля 250ки до х..я навідь якщо гнати 100 по трасі.
PS: може повітрянного фільтра треба випрати?
(той рік з джебелем таке було, був забитий, аж масло на нього з двигуна піднімало. виправ - росход впав на 0.5л)
Кстаті, а масло не жере?
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 12.07.2019 р., vaclav
А що фільтр може таке творити?
Бо я Петровичу як змазав поролонку ще минулого року так і не можу його заставити подивитися шо там(мабуть пару тисяч не мив не мазав). Він звик що службовий УАЗ йому все прощає
Масло наче не бере - у віконці є постійно, тільки він заливає якусь заразу по 45 грн
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 12.07.2019 р., User
Може. Реально масло з двигуна було на фільтрі (не те що пропитував) - грам 30, плюс вся внутрішня поверхня коробу - в тонкій плівці масла.
Давайте виганяйте з нього метеликів і пробуйте чи що помінялося. Пару тисяч - наче не багато, але ж ви по селах і полях - там пилюки дай боже да ще після зими. В мене попросився після 5тис + зима.
Прати - вручну, в теплій воді з розведеним засобом для миття посуду. Дуже не жмакать щоб не порвати (бо це не останє його прання). Пральний порошок - не катить, бо може до кінця не розтворитися і натруситься в двигун дрібних кристалів - тому краще засіб для миття посуду - він точно рідкий і без твердих часток.
PS: може і не воно, але починать надо з простого да і зайвє воно не буде.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 12.07.2019 р., vaclav
А хто підкаже які би на шайнрайн підійшли спицові колеса?
Какие попадуться подходящие - те и ставь. Тут как повезет (у меня так бывает). Мне попались от кроссача, их и поставил. И не жалею. Что касается переднего дискового тормоза, то барабанный от "Чеська Збройовка" тормозит намного лучше чем дисковый у Интрудера.
Змінено: 12.07.2019 р., Ozi_58
Катаясь в режиме обкатки на Интрудере могу сделать некоторые выводы по ходовке. Считаю, что для такого типа мотоцикла у него не очень удачная развесовка по осям. Перегружено переднее колесо. Так что передок можно смело поднимать установкой вилки длиннее, или, с родной вилкой установить колесо на 21дюйм. Если же райдер невысокого роста - "просятся" более короткие и мягкие задние амортизаторы.
Так что передок можно смело поднимать установкой вилки длиннее, или, с родной вилкой установить колесо на 21дюйм
тут за ідейку плюсую, шось не думав про 21, мот дійсно мав б и почати себе по їншому вести після такої кардинальної зміни
Змінено: 12.07.2019 р., nikel
Мне кажется, что развесовка с нагрузкой на педнее колесо связано с размером задней покрышки 4.1х18 и длинных задних амортизаторов.
Если поставить заднее колесо 3.5х18 и нормальной длинны задние амортизаторы, то зад мотоцикла опустится и развесовка станет нормальная.
А то он как рокерская Ява из 80 годов, вставки под задние аморты сделали, жопу задрали, вот вся нагрузка на переднее колесо и сместилась.
Хтів би застережити від черезмірного ухилу в ендуро. Мені чогось він видається більш у клас разом Honda FTR-223. Тобто 65(асфальт)/35 (глина).
На фтр"ці по горам не поплигаєш, але по рівній грунтовці - гребеться не гірше як по асфальту (японці навідь перегони влаштовують!). Ну - такий собі сільський мотоцикл. Поїхати куди завгодно, але використовуючи голову (де і об"їхати), а не зі всієї дурі перти напролом за рахунок тяги двигуна і міцності рами.
Бо якщо виставляти до нього вимоги як до повноцінного ендуро... то все не те - починаючи з CG-двигуна і, імхо, буде одне розчарування. А якщо "ендуро-лайт" чи скоріше початкове ендуро, то вже ближче.
В принципі, 17/17 коліс йому має вистачати. У нас один на перегонах навідь призове місце колись взяв - на драконі з 17/17 і лисій дорожній резині. Як він під 45-50 градусів їздив на сліках - жалко не бачив (я там пішки ледь пройшов).
ІМХО
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 12.07.2019 р., vaclav
Саме так - на Явовському Мітасі він веде себе зовсім по-іншому, коли завантаження під 100 кг і більше то й аморти працюють нормально.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Я имел в виду более низкие амортизатары.
Думаю, что китайцы поставили на зад такие высокие амортизаторы из-за высокой задней покрышки.
Хуже дискового тормоза чем на своем Интрудере не встречал
. Давить надо сильно. Блокировки колеса добиться невозможно. Может колодки такие... А на Сафари моем с передним колодочным тормозом надо обращаться уважительно
Змінено: 12.07.2019 р., Ozi_58
не знаю, у Петровича передні гальма мертво беруть, спочатку він і падав через них.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Колодки бери Лукас або Феродо
А може воно ще притреться?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 12.07.2019 р., User
Ти ще заміряй скільки воно жре
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 12.07.2019 р., User
Ти що заміряй скільки воно жре
А ви йому стільки не наливайте!
Ну в Петровича явно шось не те.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.