Закінчив тестування ГТЖ на А-95 і маю змогу поділитись підсумковими спостереженнями. Може комусь знадобиться. На цей раз пошуки філософського каменя були спричинені не стільки "щоб краще їхало", а спробами знизити робочу температуру двигуна на А-95.
Походу доведеться з цим жити. Зрештою, 100° не так вже й багато, особливого впливу на швидкість/динаміку не помітив.
Умови:
Зірки - 17/42
Холості біля 1200, стоковий ЖХХ #38, гвинт якості викручений на 2 обороти.
Мот обкатаний, без додаткового охолодження, повітряний фільтр чистий
Переважно траса, прогони 100-150км. Крейсер: 80-90 (по спідометру) Обороти в районі 5000.
Короткочасні тестові просирони і обгони на повністю відкритому дроселі. Максималка ніколи не цікавила, 110 (по спідометру) набирає легко і продовжує розганятись.
Середнє навантаження - 110кг.
Соррі, мої попередні пости про "темнуватий колір" свічки на ГТЖ #112/115 не зовсім коректні.
Тепер, для чистоти експеримента, докатував до зупинки з заглушеним приблизно на крейсері двигуном, і картина зовсім інша.
Ну поїхали...
Загалом: на всіх ГТЖ без провалів при повстю відкритому дроселі, плюс/мінус нормальна динаміка на верхах.
#110 (голка в середньому положенні)
А-95. Ура! В спеку +30° температура в картері милі оку 95°. В прохолодну погоду взагалі 90°.
А от з ходовими характеристиками біда... Повний провал динаміки на низах. Звук мотора "сухий" і різкий. Відчутно сильніша вібрація (аж колінам від бака лоскотно) порівняно з іншими варіантами.
Свічка яскраво-морквяна з світлими ділянками. Словом, найкращий по температурі і найгірший по ходових характеристиках. Може десь в тропіках або пустелі...
#112 (голка в середньому положенні)
А-92. Оптимальний варіант для середніх температур, при забортній температурі
менше +5° справляється, але мот натякає, що хоче трохи більше. Температура в картері - 95°. Свічка - норм.
А-95. "Щось воно стало трохи ліниве". Температура - 100°. Свічка - норм. Якось завтикав і кілометрів 30 проїхав по трасі з напів-відкритим збагаченням. Ще відзначив як м"яко працює мотор
. Без помітної втрати динаміки
#115
А-92 (голка в середньому положенні). Загалом дуже непогано. Свічка - норм.
Відмовисся через мікродетонації при різкому закритті дроселя і гальмуванні мотором. Влітку. Хороший варіант в холодну пору року для температур нижче +5°. Температура в картері - 95°.
А-95 (голка опущена на поділку). Беззаперечний фаворит на цьому бензі (для середніх температур, восени подивимось). Мот стабільно йде навіть при 2000об/хв десь до 4-ї передачі. Хороший "підхват" оборотів на низах. Обгін з швидкості трохи нижчої крейсерської, на підйомі, без пониження передачі, проти вітру - бадьоренько так. Гальмування мотором - відмінно. Температура в картері - 100° (ех..
). Свічка - отой ідеальний цегляний колір, рівномірий(!), без світлих ділянок.
Так і не зрозумів збіднення чи збагачення суміші воно хоче для А-95
Розхід
По лічильниках на АЗС, заливаючи під горловину, надлишок - в пластикову пляшку.
А-92 ~ 3.3, А-95 ~ 3.0
ВСЕ!
Незалежно від жиклера. Сам був здивований. В принципі, пояснюється просто. На біднішій суміші - перевитрата в динаміці, і навпаки. Навіть періодичні міські тягнучки/бездоріжжя (до 20%) на результат суттєво не впливають.
То на стоковому ГТЖ при шаманстві з голкою деколи і 3.7 виходило.
Спеціально для тих, хто хоче зекономити, в т.ч. на ціні бензу