Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Накінець зробив щоб дзеркала були складними.
у двері заходять зі свистом!)
Змінено: 10.11.2021 р., ЧИН
От озадачілсо я... Міняти чи не міняти цепку навесні?
Стоїть стокова Choho, наїздила вже 4500км. З одної сторони ніби й пора, і нова є. З іншої: працює - не чіпай, за останні 2500км не потягнув навіть на чверть поділки. На фото стан після 1200км пробігу без підтяжки...гмм... і не потребує. Зазвичай тягну так, щоб ледь вибрати провис перед натяжним роликом при
невивішеному моті. Зуби (17/42) в повному порядку. Що порадите?
Мажу... не дуже то й часто
...
отаким. Та зараза тримається мертво, не беруть її ні гаряча вода, ні піна на автомийці (не кажучи вже про звичайний дощ). Вчора купав коника перед зимовою сплячкою
- ледве відтер з обода.
Змінено: 15.11.2021 р., Azazel
Можна не міняти, у Петровича вже 7 тис пройшла і бачу що десь може до 10 дотягне. Навіть хреновий ланцюг проходить 5 тисяч по-любому.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
за останні 2500км не потягнув навіть на чверть поділки. На фото стан після 1200км пробігу без підтяжки...
Она (цепь) при таком пробеге по дорогам только притерлась и обкаталась.
На это указывает то, что меньше стала изнашиваться (растягиваться). Менять ее нет никакого смысла - деньги на ветер.
Скорее всего ее (цепи) хватит на следующий сезон - вот и поменяешь ее ровно через год
.
С звездой на 17 цепь меньше растягивается - движок меньше ее убивает. Не хватает ему сил.
При такой передаче на колесо - все происходит плавнее.
Змінено: 15.11.2021 р., Ozi_58
Не хватает ему сил
Все йому хватає з нормально відрегульованим карбом
На крейсерку виходить, як ластівка. З 90 до 100+ (а більше на цьому моті... при боковому вітрі... гмм... то для відбитих на всю голову... екстремалів) розганяється по рівному також дуже навіть рєзвєнько. Ну ок, на крутих підйомах при обгоні
приходиться таки 4-ю розкручувати
100км/год (по спідометру) - до 6000 далеко не доходить. Спочатку, коли 17 поставив - були проблеми на 2-й знепривички, але приноровився. Задумуюсь чи 18 зубів не поставити (здається влізе). Один хрєн по місту зараз і 5-ту передачу рідко включаю, 60км/год - то практично холості, а катаю 80% по трасі. Не забуваєм - у нашого моторчика найкраще тягло на низьких і середніх оборотах. Понижаючи передаточне число ми збільшуємо навантаження на редуктор, але одночасно заганяєм весь двіжок в більш комфортний для нього режим роботи...
Змінено: 19.11.2021 р., Azazel
Все йому хватає
Кому хватает, кому нет - это предпочтения каждого.
Я же имел в виду то, что чем больше ведущая звезда, тем меньше мотор терзает приводную цепь - а следовательно она (цепь) дольше ходит.
А сказать что мот с 17й звездой (при штатной задней) работает в комфортных условиях я бы не рискнул - такая звезда неоправданно перегружает движок. На 5й передаче движку явно не хватает силенок, и ни о какой динамике речи нет. Еще увеличивается расход топлива. Но поддерживать скорость на прямиках может (и то если нет сильного встречного ветра)
Но тут у каждого свое понятие о норме.
Змінено: 20.11.2021 р., Ozi_58
ShinerayIntruder 200 пробег 12000 км
Для видеомонтажа использую «ВидеоМОНТАЖ» - https://amssoft.ru/lands/vdmont/main.php?ap=65953
Змінено: 02.12.2021 р., motobomzh
Лампи в приборній панелі Інтрудера версії 2020 року.
Безцокольні. Підсвітка - 4 шт Т10 (довші ніж 26 мм не стануть); показчики поворотів - 2 шт Т10; показчики нейтралі та дальнього світла - Т5.
Была у меня мысль - оборудовать Интрудера коляской.
Но хорошенько все посмотрел и понял, что не стоит.
Слабенькие рама, подрамник задний, маятник - опасно, может все перекосить.
Но если кататься налегке, по ровной дороге и без пассажира в коляске, то может и выдержит.
А человек сделал.https://www.youtube.com/watch?v=oO1zC43FDXA
Змінено: 28.12.2021 р., Ozi_58
Вузли кріплення цікаво глянути, а не звук движка.
Нема там толком до чого чiплятись - бляшанка дуже ненадiйна.
Хiба що посилити всю раму - але для цього потрiбно повнiстью розiбрати мота та переробляти деякi дiлянки рами. А потом пiдганяти все iньше - ну його...
Але вiд мота з коляскою я б не вiдмовився
...
Можна було б чухнути з ними... _https://www.youtube.com/watch?v=fpLWPP21K3E
Змінено: 29.12.2021 р., Ozi_58
Не працював у мене покажчик рівня палива, від самої покупки. Трохи була стрілочка поворушилася, коли точно показувала, коли ахінею якусь... і вже рік часу стояла мертво на нулі.
Загубив восени того шпиндлика, якого потрібно крутити, щоб добовий пробіг скинути. Оце поліз розбирати приборку, глянути яка там різьба, щоб виготовити нового. Зняв кришку з приборки, поворушив ту стрілку, увімкнув запалення... робить! Збирати назад - знову не робить. Причина була в тому, що кришка приборки трохи тиснула на низ стрілки і заважала їй рухатись.
Питання до тих, хто міняв лампи в приборці на діодні, або ж знає особливості мотоелектрики.
Хотів поміняти лампочки в індикаторах поворотів. Система з діодками не хоче працювати. Лапочка індикації та повороти просто горять і не моргають. Більш дорога лампа (яку я ставив в передній габарит) просто не до кінця гасне при морганні, але хоч все працює. Помітив ще одну особливість. Рік назад з цікавості поставив діодку на індикатор поворотів. Спрацьовувало все із запізненням, але працювало. Пізніше встановив звуковий повторювач поворотів. І це для експерименту взяв ту ж лампочку - світить-пищить, але блим-блим нема.
В пошуках адекватної лампи в задню фару (галогенка плавить пластик), купив на аліку діодку з двома кольорами діодів (білий і жовтий). Тобто, світить або білий, або жовтий. Воно то так добре, поки просто світить фара, то працюють білі діоди, при стопі білі гаснуть і загоряються жовті. Чудово видно різницю між "ходовими" вогнями та стоп-сигналом. Але тут теж косяк. Є помітна пауза (десь 1,5 с) між переходом зі стопа на "ходові". В той момент фара просто гасне. При підключенні лампи до просто джерела живлення на 12 В такого нема.
Змінено: 14.01.2022 р., SanK
Щось у тебе не в порядку з електрикою, я поміняв все на діоди крім головної і ламп в поворотах - все працює без ніяких. За задню фару взагалі не зрозумів
, продається стоп-габарит, гарна за сотню правда коштує.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 14.01.2022 р., User
Ось з цими лампами в індикаторах не працює: https://ali.onl/1XCP
Ось з цією працює, проте лампа не до кінця гасне: https://ali.onl/1XCR
Ще одна особливість. Якщо поставити одну "дефектну" діодку, а другу з ниткою розжарення, то аварійка спрацьовує без проблем.
Нагадую, мова йде про лампи в приборній панелі, а не в самих поворотах.
Воно то можна не паритись і залишити ті дві лампи з нитками розжарення, працюють же і коштують дешево. Просто зацікавило що ж не так.
Змінено: 14.01.2022 р., SanK