Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Да, видимо так и есть.
Укоротились перья, короче стал рычаг - и он меньше "играет" при нагрузке.
Но еще один параметр изменился таки - немного перераспределился вес по осям и больше загрузилось переднее колесо. Это чувствуется на руле. Уменьшилось ощущение "пустого руля" - особенно это было заметно с грузом на багажнике. На сыпучем грунте опасно было поворачивать. Сейчас стало чуть лучше в этом плане, а это "чуть" заметно влияет на устойчивость. Но это все равно не панацея - так, полумера.
Тренировался проезжать на Интрудере под острым углом продольную рытвину (раз 30 проехал
) - ходовка и "рама" играет пропеллером и провоцирует снос как переднего так и заднего колеса.
Потом проделывал то же самое на своем самопальном "кроссаче" с мощнейшей рамой (переделанной ИЖевской) с крепкими маятником и передней вилкой - ничего подобного нет и в помине.
Болезнь Интрудера - жестяная рама - трудноизлечима...
Змінено: 15.09.2021 р., Ozi_58
Укоротились перья, короче стал рычаг - и он меньше "играет" при нагрузке.
Не впевнений на рахунок вилки, все-таки досить незначне зменшення ричага. А от перерозподіл ваги по осях плюс зміщення вниз центру маси - точно. Я опустив на 10мм (+ нове переднє колесо менше по радіусу на 5мм від стокового) - мот став відчутно стабільнішим і на асфальті. Буду опускати ще.
Ну і таки вилка... Перевіряв плавність підшипників і завтикав закрутити демпфер в робочий режим. Моментально був наказаний - вчора завалився на 100 разів їздженому куску бездоріжжя
Змінено: 15.09.2021 р., Azazel
Маленьке уточнення. Опускання передка на вилці стосується тільки тих, хто поставив коротші задні амортизатори. Тут генії китайської інженерії порахували таки правильно і ми просто повертаємось до стокового балансування. При "рідній" довжині задніх амортів результат шаманства з вилкою може бути непередбачуваний...
Змінено: 17.09.2021 р., Azazel
Замінив шини. Не через те, що зносилися стокові, а в пошуках кращого.
Передня шина - CENEW CX 306 2.75-18. Мот став більш керований на всіх типах доріг. На трасі менш розхитує і при 90 км/год хотілося крутнути газульку ще. Комфортніше і на польових та лісових дорогах, в піску менше вивертає вилку (стокова резина відразу в'язнула). Висновок - важка та шипована шина не для слабкої вилки Інтрудера.
Задня шина - 100/90-18 tt (speed blaster) ralson. Висота шини така ж як і в Кенді, ширина 96 мм в накачаному стані. Краща за стокову крім кількох випадків у вигляді м'якого грунту та мокрої трави. Окрім того на траві Кенда гальмує краще. Після заміни стало легше проходити повороти, особливо з певними нерівностями асфальту, коли Кенда К-270 вже ковзала. Зник ефект виляння заднього колеса на бруківці. Думав, це особливість Інтрудера, поки не спробував проїхатись на KAYO T2 - те ж саме (винувата шиповка). Аморти стоять рідні.
Змінено: 17.09.2021 р., SanK
Та то я трохи жартома скинув, типу: "А чи не пошукати щось солідніше?" Спорти в будь-якому вигляді мені не подобаються зовсім. Душа лежить до чогось типу турендуро.
Хочу отключить "глушилку" на боковом упоре - пусть тарахтит себе в прогревочном режиме пока гараж закрываю.
Как бы это элегантнее сделать?
Я ее уже отключал в позапрошлом году - мудрил что-то с самим выключателем.
Может есть попроще способ?
Может есть попроще способ?
Зняти пластикову кришку на болті (туда проводки заходять), яким кріпиться упор. Зняти латунну контактну шайбу. Фсьо!
Змінено: 17.09.2021 р., Azazel
Я бы не отключал её, сделал индикатор на панеле, уже пару раз чуть не упал из за забытой боковой ножки !
Щось завмерлі гілка. Чи то катають всі, чи руки в мастилі...
Їздив в останній (напевно) цього року невеликий дальнячок на Дружбівський кар'єр. Для мене це 220 км в одну сторону. З нажопницею та багажем - кілограм десь 160 разом. Мав можливість оцінити техніку та її швидкість і нагрів. 110 км без зупинок - 20 км по такій собі дорозі зі швидкістю 40-60 км/год і 90 км трасою зі швидкістю 80-85 км/год по спідометру. На малих швидкостях спідометр точний, при 80-90 швидкість по GPS була 70-80 (але в мене передня шина не стокова і трохи меншого діаметру - похибка в порівнянні з рідною до 2 км/год при 90 по спідометру).
При температурі повітря 15 градусів температура в районі свічки піднімалась до 155 (148-155 в залежності від обставин - сонце-тінь), мастило 98 градусів. Кілометрів 5 їхав 90 згідно спідометра - температура на голові піднялася до 161 і далі гріти не став. Стоїть простенький
масляний радіатор.
В'язке мастило на дальняк саме те - гарячий двигун працює без сторонніх шумів і передачі перемикаються м'яко (в моєму випадку це Mannol Racing 10W-60). Розхід палива десь 3,5 л/100 км (сумарні літри взяті згідно показів заправок)
Потім, вже один, заміряв максималку. Передня зірка на 16, ГПЖ - 110, ланцюг сальниковий. Під невеликий підйом 110 по спідометру і 98 по GPS (короткочасно показувало 99). Та ж дорога, але вже "з горбка" - 113 спідометр і 101 по GPS (секунди на 2 показало 102 км/год). Оберти двигуна: 6500 на підйомі і 6600 спуск.
Змінено: 18.10.2021 р., SanK
Крайня рибалка таки не минула безкарно... Погодка була така, що вітром перекинуло взагалі-то нормально запаркований мот. З виявлених пошкоджень - прокручений руль і поламаний правий "лопух". На місці скрутив шнурком, щоб доїхати. Виявилось досить надійно, навіть можна було докатати сезон
Але купив новий захист
тут, ще є
тут. Якщо комусь треба - повний аналог. Відмінності: хромована фурнітура і глянцевий пластик
Матується 2000-ю наждачкою (пробував), але поки ліньки. За якість пластика нічого не можу сказати, тільки те, що чорний (не фарбований).
А тим часом буду клеїти старий. Кусок відмінної гнучкої пластмаси знайшов там же на березі
Розчиню в дихлоретані...
Окрема тема - вітровик. Закинув далеко в підвал зроблений з епічного полікарбонату і зробив новий з звичного оргскла 3мм. Та хрєнь ЦАРАПАЄТЬСЯ - вбив буквально за кілька виїздів, а полірується ну дууже хрєново. Має критичні кути прозорості і по прозорості далеко не дотягує до акрілу, сильно потіє від перепаду температу, вібрує... Мав кілька падінь на бездоріжжі через це, де треба бачити "під ногами". Краще я кожного сезону буду робити з оргскла. А може й більше проходить, головне його спіртіком не протирати (віскарьом і коньяком можна
) бо дає тріщини. Словом, полікарбонат категорично не рекомендую.
Змінено: 27.10.2021 р., Azazel
А новий захист рук йде з кріпленням?