Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Специально замерял оригинальный АКБ, 12N7В-3А 12V. В-127; Д-150; Ш-58мм.
А як вам
такий варіант?
Є такий самісінький, тільки TCS Змінили тільки надпис!)) Але другий варіант 2021 року ((
Змінено: 19.03.2023 р., ЧИН
Хтось підкаже, це є дата виготовлення акумулятора?
Завтра приїде акум, хочу зрозуміти, перед закупом!
Купив на Али лед лампи в повороти!
Але з'явилася інші проблема) реле починає працювати в тричі скоріш! Потрібно змінити реле? Але питання на яке, наче є якесь з регулюванням!?
Для них треба електронне реле. Або опір допаяти.
Щось таке, тільки є набагато дешевші
https://autotun.com.ua/product/chsky-elektronnoe-rele-povorotov-dlya-led-svetodiodnykh-lamp-dc-12-24v
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Якщо я допаяю реле, де буде економія?)
Реле то вихід! Але питання яке і скільки коштує!?)
Та їх навалом, зазвичай коштують до 100 грн. Ось нарив
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/rele-povorotov-led-s-regulirovkoy-treh-kontaktnoe-duhkontaktnoe-v-cf-r-IDOn06J.html
І шо ти там на поворотах зеконив?
Я поміняв скрізь крім поворотів.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 07.04.2023 р., User
Шо зекономив?
Зекономив на зарядці акумулятора)
Генератор 60 W, а потрібно 100, де брати зайву силу?)
Ось і економлю!)
Може щось ще не так)(
В мене і акумулятори не ходять, може щось потрібно провірити?!
Напругу на ходу заміряй. Якщо вище 14,5 вольт - це вбиває акум.А взагалі за 40 років у мене рідко коли акум ходив більше 2-х сезонів.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Проблема інакша! Коли напруга 12.6, а треба якось зарядити гелевий акумулятор, який не любить такої мінімальної напруги. В мене 1 акумулятор на 4 максимум 5 місяців! Можливо проблема не тільки в цьому, тут потрібно розібратися! Якщо зможуть допомогти, буду вдячний!
Хелп, шинерей 200 робив робив нормально до пори до часу, потім став погано заводитись, тепер геть не заводиться... Іскра є але мабуть слабка, бо мот ніби хапає але не заводить. Катушки три пробував нові, свічки також три нові оригінал, броніпровод також новий. Було замінено перед цим нові : магнето, генератор, колінвал, стартер.. тисячу км назад нові кольца. Клапана 10 раз перевиставлялись, бенз найчистіший, карб новий, фільтр воздушний новий, замок працює, пробував і замиканням замка (думав може зажиганіє вимахується).Де шукати?
Компресію міряв компресометром та він трохи пропускав, номіряв 8 АтМ.
РозхідПо лічильниках на АЗС, заливаючи під горловину, надлишок - в пластикову пляшку.
А-92 ~ 3.3, А-95 ~ 3.0
ВСЕ!
Незалежно від жиклера. Сам був здивований. В принципі, пояснюється просто. На біднішій суміші - перевитрата в динаміці, і навпаки. Навіть періодичні міські тягнучки/бездоріжжя (до 20%) на результат суттєво не впливають.
То на стоковому ГТЖ при шаманстві з голкою деколи і 3.7 виходило.
Спеціально для тих, хто хоче зекономити, в т.ч. на ціні бензу
Доброго дня, тобто я правильно зрозумів, рідний 105 жиклёр най не єкономний? У мене на інтрудері виходить 3.7-3.8л на 100км, при цьому їхати більше 80 км за год дуже не комфортно изза бідної суміші. Даю газу на 80км и він скидае оберти. З великим трудом вдавалося розігнати його до 90 км. Максимальна швидкість на 105жк була 93км, дай то на горку чи проти вітру досягти її було неможливо. сьогодні купив в автомагазині жиклёр на жигуля 115 який успішно вкрутив в пз27. після чого забрав жінку з роботи (загалом 11км загальна вага 160кг) вийшло 96км у двох, на високих обертах тепер працюе нормально, на низах працюе теж трохи краще адже тепер можу відкривати ручку газу значно більше а ніж на кілька міліметрів. В загалом всеодно розчарований, я так і не бачив обіцяних 106км за годину, подумую про заміну карбюратора на пз 30. А поки просліткую за витратою палива та ще спробую максималку. Доречі пробіг 1000км, Пс швидкість міряю по gps тому що рідний спідометр бреше на 10 відсотків.
Змінено: 17.11.2023 р., Monaxontrop
може тупо роз'єм до бака не під'єднаний, він десь під баком
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 02 січня, 17:21, User