Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Поставил удлинители на ЯВОвские аморты. Цена 250 грн, они толще дешовых и всеравно пришлось шайбы подкладывать (4шт).
З'явилася можливість і вибрався в цьому році в першу невелику подорож. Загальна протяжність маршруту склала 365 км. Якраз і протестував зірку на 17 зубів.
Вихідні дані наступні:
- ведуча зірка -17 зубів;
- ланцюг сальниковий DID VX;
- жиклери карбюратора - ГПЖ 110, ХХ рідний, але трохи розколупаний;
- навантаження на мот - я, нажопниця та багаж загальною масою десь 160 кг;
- бензин - 50/50 95-й від WOG (звичайний) та 95-й з Укрнафти (придбаний ще в березні) плюс присадка Mannol для повнішого згоряння палива.
Висновки і враження.
Ведуча зірка на 17 зубів.
Непогано, але з недоліками. Більша крейсерська при менших обертах. 70-80 км/год по GPS. Майже завжди по трасі. Мот грівся менше ніж із зіркою на 16 зубів. В картері 95 градусів, короткочасно до 97. На циліндрі точно не скажу, оскільки почав глючити термометр (за 20 секунд температура могла змінитися із 150 до 300 градусів). Із мінусів те, що вже не вискочиш на 5-тій під гірку (хіба що один) - банально не вистачає потужності. Особливо недолік 17-ї зірки відчувся на коротенькій ділянці серпантину з крутими поворотами. Іще мінуси проявилися в міському трафіку з майже нульовою швидкістю. Склалося враження, ніби з новою зіркою трохи більша вібрація двигуна, але тут можуть спрацьовувати різні фактори.
Витрата палива.
3л/100км. 98% траса, завантаженість 160 кг. На 16-й зірці було аналогічно.
По жиклеру ХХ.
Рідний 38-й. Я його трохи розколупав. В мене є з аліка набір міні свердл та ''колупалок'' для 3Д-принтера. 0,3мм проходить зі свистом, а 0,4 не пролазить. От я до 0,4 і розколупав. Став кращий запуск на холодну. Майже зник той ефект, коли на непрогрітому двигуні повільно даєш газу і при преході від холостих до вищих обертів мот, ніби, підгухає трохи. Цього можна досягти і підняттям голки, але мені такий варіант не сподобався. Таке враження, ніби в діапазоні до 4000 обертів двигун працює на перезбагаченій суміші.
Добрий день шановні. Які порекомендуєте амортизатори на наш мопед поставити, бажано не дуже дорогі
Порівнював масла 10W-60 та 5W-50. На 10W-60 двигун гріється менше.
Вийшов з ладу в мене п'єзодинамік на сигналізації мота. Замінив його на динамік від сирени внутрішньої сигналізації на 12В. Сама сирена має власну електроніку, яку потрібно від'єднати. По суті від сирени потрібено взяти лише сам динамік і під'єднати його на місце рідного. Звук, на мою думку, дещо сильніший ніж у стокового.
Змінено: 30.08.2022 р., SanK
Добрий день шановні. Які порекомендуєте амортизатори на наш мопед поставити, бажано не дуже дорогі
Вже біля 7тис. накатав на явовських N.D.T. (Тайвань). Брав десь до 1000 грн. Єдина претензія - після добрячої помивки мота починають рипіти пружини в стаканах, але силіконове мастило рішає. За такі гроші - категорично не буду колупатися в амортах - в свій нас набавився з іжовськими, навіть поламані клапана випилював
Змінено: 31.08.2022 р., Azazel
Вже біля 7тис. накатав на явовських N.D.T. (Тайвань)
А мені вони щось не сподобалися. Вже другий рік лежать без діла - катаю на рідних. Хоча трасу тримають добре. Проблема виникає при великій кількості нерівностей.
Кому потрібні, продам за ціною -30% від ринкової.
Змінено: 01.09.2022 р., SanK
А мені вони щось не сподобалися. Вже другий рік лежать без діла - катаю на рідних. Хоча трасу тримають добре. Проблема виникає при великій кількості нерівностей.
Ну у них спочатку була тупувата віддача - ніби масло загусте. Але розкаталися
Навіть горбату бруківку тримають норм
Змінено: 01.09.2022 р., Azazel
Хто підскаже яка потужність лампи передньої фари в моті версії 2020-го року? В шапці форуму вказано 35 Вт, але це писалося ще для першої версії мотоцикла. А там, ніби, лампа не була діодною. Трохи багато роботи лізти розкручувати, щоб глянути.
мотоцикл в холодну пору року з новим сезоном все гірше і гірше почав заводитися, особливо якщо постоїть, то щоб розкопати його треба добряче спотіти. тай на гарячу влітку новий акумй дуже важко заводить, маслає і маслає, а з ноги якось заводиться...до чого підкажете дивитися, бо поміняти цілий карб саме простіше
Змінено: 11.10.2022 р., nikel
іскра є, мене 90 кг кабана з багажом до сотні розганяє, такшо, певно, діло не в поршневій
Змінено: 11.10.2022 р., nikel
Це не карб. Почисть повітряний фільтр і спробуй іншу свічку.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
мотоцикл в холодну пору року з новим сезоном все гірше і гірше почав заводитися
Читай "мотоцикл в холодну пору року з
теперішнім бензом все гірше і гірше почав заводитися". Єдиний дієвий метод - зливати залишки бензу в карбі через краник і тягнути свіжак з бака. Заводиться "з пів оборота" навіть після зимового простою.
Ну і свічка. Поставив
отаку. Навіть не можу порівняти з стоковою...
І вперше побачив "правильний" РІВНОМІРНИЙ нагар.
Ще можна додати трохи холостих гвинтом кількості. Мот звісно і 800-900 оборотів стабільно тримає. Прогрітий. А от холодний... У мене стоїть десь 1300. На розхід ніяк не впливає
Змінено: 12.10.2022 р., Azazel