Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq
Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK
Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ
Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)
Ланцюг - 428-й, 114 ланок
Карбюратор - PZ27
Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)
Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
Секретов здесь нет. Это разница между площадями окружностей, то есть площадями сечений жиклёров. Если сравнивать только ГТЖ, то выходит 5,3%, а если учитывать и ЖХХ то 4,8%. Но, как заметил Ozi_58, точные данные могут дать только специалисты, ибо правильное высасывание с распылением бензина из жиклёра посредством разрежения будет расти с увеличением диаметра отверстия только до определённого размера.
Змінено: 10.08.2021 р., Xanderfisher
увеличением диаметра
А! Ну я рахував
по цьому принципу, а не по діаметру. Думаю, у китайців маркування таки по пропускній здатності
Змінено: 10.08.2021 р., Azazel
Перероблюю аморты газомаслянні під свої пружини, але за 10000 км вони посіли на 6 мм, не подобається! Думаю чим замінити, внутрішній не менше 40 мм. Не в курсі які розміри на явовських?
Хто користується машинкою для чистки ланцюга? Наскільки зручніше та ефективніше в порівнянні із зубною щіткою, довговічність пристрою? Ціна та "а навіщо воно тобі" не обговорюється. Лише зручність, ефективність, довговічність пристрою та витрата керосину.
На счёт, машинки не скажу. А вот по поводу керосина скажу. Если цепь сальниковая, то лучше мыть соляркой, ибо керосин проникает под сальники и размывает смазку. А если цепь обычная, то лучше мыть бензином. Он лучше моет и, что самое главное, быстрее сохнет. Керосин сохнет долго, и если сверху его можно вытереть тряпкой то он всё равно остаётся внутри. В итоге, когда смазка нанесена и начинается движения, керосин выдавливается из под роликов и размывает смазку.
Користуюсь років три, нічого там не зносилося(хоча запасні щітки продають окремо).
Процес займає хвилин 5. Витрата гасу на сальниковому десь 700 мл(повна пляшка), на безсальниковому вистачає половини бо його тільки зверху помити треба. Коштує вону фігню - 6-7 рублів на старі гроші
.
Коротше воно того варте.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Процес виглядає так - воно миє, а я в цей час сиджу куру
От за гас не знаю
читав що можна, я сальниковий разів 5 вже мив гасом.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
https://youtu.be/It2BkB6l3wY?t=398
Достав, висушив, поставив на мот
Ага
у мене ланцюг заклепаний
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Ще й сальниковий, бензом мити зась
Дизель - наше всьо!
Змінено: 12.08.2021 р., znv
Вопрос к тем кто поставил аморты ЯВА задние. Аморты б/у или новые китайские? Если китайские то как ходят?
Если китайские то как ходят?
Поставив тайванські
отакі. Більше 2500км вже наїздили, в т.ч. по тяжкому бездоріжжю - без нарікань. Можливо зам"які трохи, але з загальною нагрузкою біля 120 кг катаю в середньому положенні жорсткості, не пробивають. Єдина проблема була - скрипіли. Але запшикав добряче під стакани силіконом - ніби норм. Наступні брав би таки з відкритими пружинами.
Змінено: 12.08.2021 р., Azazel
ибо керосин проникает под сальники и размывает смазку
А я кілька разів гасом мив... сальниковий...
Хтось на форумі писав, що сальниковий саме гасом і миють
Змінено: 12.08.2021 р., SanK
X-trail 250 Ваш? Що воно та як в кількох словах.
Ozi_58, проблему запуска після простою вдалось повністю вирішити збільшенням ЖХХ?